بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در سال ۲۰۲۴

2 ماه پیش - خواندن 3 دقیقه

همچنان نام‌هایی چون بیت کوین، اتریوم و تتر از بهترین گزینه‌ها برای خرید در سال جاری هستند. در سالهای اخیر تمایل به سرمایه‌گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال به طرز عجیبی افزایش یافته است. در مقطع زمانی کنونی مردم ایران به دنبال راهی برای مقابله با بی‌ارزش شدن پول خود هستند و به همین دلیل بسیاری از هموطنان به سرمایه‌گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال روی آورده اند. افرادی که اصطلاحا تریدر نامیده می‌شوند، روز به روز تعدادشان روز به افزایش است. ما نیز به منظور کمک به این افراد قصد دارید بهترین ارز‌های دیجیتال برای خرید در سال ۲۰۲۴ را معرفی کنیم. پس به ما در مجله اینترنتی آسمونی همراه باشید و تا انت‌ها مطلب را همراهی کنید.

کدام ارز‌های دیجیتال بهترین گزیه برای سرمایه‌گذاری هستند؟

هر فردی ممکن است دارای هدف متفاوتی نسبت به فرد دیگری در زمینه سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال باشد. اما قطعا هدف کسب سود و حفظ ارزش پول ملی بین اکثر تریدر‌ها مشترک است. اما موردی که همواره باید به آن توجه داشته باشید این است این بازار همچنان بی‌ثبات است. در ادامه مطلب قصد داریم بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال را برای شما معرفی کنیم. این ارز‌های دیجیتال با توجه به سوابقی که داشته اند، تاحدود قابل قبولی امتحان خود را به خوبی پس داده اند.

بیت کوین

بعد از گذشت مدت‌ها از رواج صحبت درباره ارز‌های دیجیتال، هنوز هم پادشاه این بازار؛ یعنی بیت کوین گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری است. حتی اگر کسی با سرمایه‌گذاری در این بازار آشنا نباشد، به احتمال بسیار زیاد حداقل نام این ارز دیجیتال را شنیده است. از همان سال ۲۰۰۹ تا به امروز، بیت کوین به عنوان شناسنامه و هویت بازار ارز‌های دیجیتال تلقی شده است. اما سوالی که بسیاری از افراد مطرح می‌کنند این است که چرا به سرمایه‌گذاری روی بیت کوین تاکید دارید؟

پاسخ این سوال را باید در رویداد هاوینگ بیت کوین جستجو کرد. این اتفاق هر ۴ سال یکبار رخ می‌دهد و میزان پاداشی که ماینر‌ها به ازای استخراج بلاک دریافت می‌کنند به نیم کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل بسیاری از ماینر‌ها به منظور جلوگیری از ضرر، مقدار زیادی از BTC را به بازار عرضه می‌کنند. به همین دلیل می‌توان انتظار این را داشت که قیمت این ارز دیجیتال کمتر شود. البته این را بدانید که این کاهش موقتی بوده و سریعا به اندازه چندبرابر سطح پیشین نرخش زیاد می‌شود.

به همین دلیل می‌توان ادعا کرد که سال ۲۰۲۴ بهترین زمان برای ورود به بازار بیت کوین می‌باشد. چرا که طبق پیش بینی‌های انجام شده، قیمت این ارز دیجیتال بین ۱۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار دلار معامله خواهد شد. دلایل دیگری نیز سبب می‌شوند که با اعتماد به نقس بیشتری بازار بیت کوین ورود کنیم. برای نمونه می‌توان به ورود استاندارد BRC20 به اکوسیستم بیت کوین اشاره کرد.

اتریوم

همواره از این ارز به عنوان ملکه ارز‌های دیجیتال یاد شده و افزودن این گزینه را هم به سبدتان توصیه می‌کنیم. البته که چند سالی است که شبکه بلاکچینی آن مشکل مقیاس‌پذیری را متحمل می‌شود. با این حال این مشکلات توانایی از دور خارج کردن این ارز دیجیتال را دارا نیستند. از اتریوم می‌توان به عنوان ارزی یاد کرد که دارای جامعه‌ای وفادار و تیمی متخصص به عنوان توسعه دهنده می‌باشد. حتی بی‌ربط نیست اگر بگوییم از زمان مرج شدن این ارز دیجیتال، حتی وضعیت آن نسبت به بیت کوین نیز بهتر شد. این اتفاق زمانی افتاد که الگوریتم PoW به PoS تبدیل شد. نمی‌توان اتریوم را مانند بیت کوین از نظرعدم دوستی با محیط زیست درنظر گرفت. همین دوستی بهتر طرفداران محیط زیست با اتریوم سبب شده است تا آمار خرید این ارز دیجیتال افزایش یابد.

تتر

تتر بهترین گزینه برای افرادی است که آشنایی زیادی با ارز‌های دیجیتال ندارند. اما با همین اتر هم می‌توانید ارز پول ملی خود را حفظ کنید و مانع از تاثیر تورم بشوید. تتر در واقع ارزشی برابر با یک دلار بوده و می‌توان آن را همان دلار‌های ارز دیجیتال دانست. همانطور که می‌دانید در کشور ایران محدودیت‌هایی برای خرید دلار وجود دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد به سراغ خرید تتر می‌روند. بدلیل برابری ارزش این ارز دیجیتال با دلار آمریکا، با هر افزایش و کاهشی در نرخ دلار، قیمت این ارز دیجیتال هم به همان شکل تغییر می‌کند.

0
کــارمـا :
33
موسسه آسان پی اچ دی با بهره گیری از فارغ التحصیلان نخبه و تشکیل یکی از کامل ترین گروه های مشاوره، نگارش و انجام پایان نامه و رساله در مقطع دکتری و همچنین کارشناسی ارشد https://asanphd.com
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
asanphd