ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

بهترین جراح زیبایی زنان در تهران

2 سال پیش - خواندن 5 دقیقه

بهترین جراح زیبایی واژن در تهران

مطمئنا انتخاب بهترین جراح زیبایی واژن در تهران، می تواند اطمینان خاطر بیشتری برای تجربه ی جراحی زیبایی ناحیه تناسلی و کسب نتایج ایده آل و رضایت بخش از آن، ایجاد نماید.


شیوع عمل های زیبایی ناحیه تناسلی به قدری زیاد شده است که سالانه افراد بی شماری در سطح جهان اقدام به عمل زیبایی واژن می نمایند.


همانطور که می دانید جراحی های زیبایی ناحیه تناسلی تاثیرات شگرفی در روابط احساسی زوجین، افزایش اعتماد به نفس فرد و حتی کمک به درمان عوارض نامطلوب درمانی، دارند.


علت هر فرد برای اقدام به عمل زیبایی ناحیه تناسلی با فرد دیگر متفاوت است. با این حال عدم رضایت از ظاهر ناحیه تناسلی و کاهش اعتماد به نفس فرد از جمله دلایل منطقی و شایع در این زمینه هستند که فرد را به سمت تجربه عمل زیبایی ناحیه تناسلی سوق می دهند.


با توجه به گسترش روش های مختلف زیبایی در عرصه طب زنان، لازم است مهارت و تجربه ی متخصصین نیز به روز باشد و پزشکان اطلاعات خود در مورد اعمال جراحی را به روز کنند و بر توانایی خود بیافزایند.



جراحی زیبایی واژن امروزه از مهمترین جراحی هایی است که خانم ها به آن روی می آورند و دارای طرفداران زیادی در کشور های اروپایی و آمریکایی و حتی ایران است. برای انجام جراحی زیبایی واژن باید به بهترین جراح زیبایی واژن در تهران مراجعه شود تا نتیجه مطلوبی را از جراحی کسب نمود.


 به همین منظور پرسیده می شود که بهترین جراح زیبایی واژن در تهران کیست و چه ویژگی هایی دارد؟


در ادامه این مقاله به توضیح مختصری در خصوص جراحی زیبایی واژن پرداخته و سپس ویژگی های بهترین جراح زیبایی واژن در تهران را ذکر خواهیم کرد.


علت شیوع عمل زیبایی واژن

عمل های مختلفی بر حسب نیاز های فرد ابداع شده اند. این عمل ها از تکنیک های غیرتهاجمی تا روش های جراحی و تهاجمی متنوع هستند.


هر فرد بر حسب نیاز و صلاحیت خود می تواند هر کدام از روش های نوین در عرصه ی زیبایی طب زنان را تجربه نماید و از مزایای بی شمار و قابل تأمل آن بهره مند شده و لذت ببرد.

همانطور که در این مبحث نیز به آن اشاره کرده ایم؛ عوامل مختلفی می توانند زمینه ساز نیاز فرد به عمل زیبایی واژن شوند. این علائم از موارد ارثی تا موارد اکتسابی متغیر هستند. به مثال های زیر توجه نمایید:

– فردی که بصورت طبیعی دارای لابیاهای غیر قرینه، بزرگ و دفورمه می باشد.

این فرد مطمئنا در طول روابط زناشویی خود با همسرش دچار مشکل خواهد شد. عدم اعتماد به نفس این افراد نسبت به ظاهر ناحیه تناسلی خود باعث منزوی شدن و امتناع از روابط احساسی می شود.

اکثر افرادی که به این عارضه مبتلا هستند، از عدم لذت کافی از رابطه ی جنسی خود و به مشکل خوردن با شریک احساسی شان گله مند می باشند.

راه حل مناسب برای این افراد: لابیاپلاستی با RF

– دفورمیتی ناحیه تناسلی بعد از زایمان طبیعی

زایمان های مکرر طبیعی می توانند منجر به اشکالات ظاهری در ناحیه تناسلی شوند. این اشکالات از گشادی دهانه واژن تا آتروفی واژن متفاوت هستند.

نگران نباشید؛ روش هایی مثل؛ تنگ کردن واژن با نخ جاذب و یا روش ایمن و محبوبی مثل تزریق چربی به واژن جوابگوی بسیار مناسب و موثر برای نیاز این قبیل افراد هستند.




جراحی زیبایی واژن چیست ؟

جراحی زیبایی واژن از جمله جراحی های زیبایی زنان است که دارای دو جنبه درمانی و زیبایی می باشد. همچنین از پرطرفدارترین جراحی در بین زنان می باشد.


خیلی از اعمال زیبایی ناحیه تناسلی می توانند جوابگوی مناسبی برای نیازهای بانوان و تقویت اعتماد به نفس آن ها باشند. انجام جراحی زیبایی واژن علاوه بر برطرف کردن مشکلات واژن مانند خشکی آن و برطرف کردن مشکلات در هنگام روابط جنسی، ظاهر لابیا های واژن را بهبود بخشیده و زیبایی واژن را بر می گرداند.به همین دلیل انجام جراحی زیبایی واژن اعتماد به نفس را در خانم ها افزایش می دهد.


دقت داشته باشید انجام هر روش نو ظهور و جدید، نیازمند آگاهی به روز و تجربه ی متخصص زنان می باشد. زیرا برخی از اصول قدیمی جوابگوی نیاز جدید جامعه ی زنان در عصر جدید نمی باشد. بنابراین علم پزشکی با گسترش و ارتقاء خود توانسته است با استفاده از تجهیزات مدرن، گام مثبت و مهمی در جوابگویی نیازهای درمانی و زیبایی افراد بر دارد.


بکار بردن تجهیزاتی مثل لیزر در روند جراحی های زیبایی ناحیه تناسلی تحولات شگرفی را به ارمغان آورده است. به گونه ای که اکثر جراحی هایی که به کمک لیزر صورت گرفته اند نتایج قابل قبول و رضایت بخش تری را ایجاد نموده اند.



بهترین جراح زیبایی واژن در تهران


برای انجام جراحی زیبایی واژن، روش های مختلفی را جراحان زیبایی زنان در نظر دارند.بهترین و آخرین روش استفاده از امواج رادیویی براى برش می باشد که دکتر شهناز شایان فر هم تمامى عمل هاى جراحى زیبایی را  با این روش انجام مى دهند.


کاربردهای لیزر ژولیت

در اخرین مجلات انجمن جراحان پلاستیک آمریکا از لیزر ژولیت بعنوان انقلاب در جوانسازى واژن و وولو  یاد شده

در اخرین رفرانس فوریه ٢٠١٨ براى عملهاى جراحى زیبایی ناحیه تناسلى از لیزر ژولیت بعنوان بهترین و موثرترین روش براى جوانسازى واژن و تنگ کردن واژن یاد شده است. که در ادامه به برخی از کاربرد های آن اشاره می شود.


جوانسازى واژن

و تنگ کردن واژن

سفید کردن واژن

درمانstress incontinence یا همان بى اختیارى ادرار حین سرفه و عطسه به روش غیر جراحی

ویژگی های بهترین جراح زیبایی واژن

برای شناخت هر چه بهتر ویژگی های بهترین جراح زیبایی واژن به توضیح برخی از خصوصیات جراح می پردازیم که عبارتند از :


در وهله اول بهترین جراح زیبایی واژن باید با آناتومی واژن آشنایی کامل داشته باشد تا در حین معاینه و درمان بتواند به راحتی مشکلات و بیماری های واژن را تشخیص داده و درمان نماید. زیرا واژن به دلیل داشتن اعصابی حساس باید مورد توجه جراح زیبایی واژن قرار بگیرد تا مشکلی در حین درمان و جراحی بروز نکند.


همچنین در حین لابیاپلاستی باید تمامی عصب های لابیا را در حین جراحی مد نظر داشته باشد تا به آن ها آسیبی وارد نشود. دکتر شایان فر به دلیل داشتن تجربه و تبحر زیاد در جراحی زیبایی واژن، می تواند در این امر همواره به خانم های عزیز. یاری برساند. خانم دکتر شایان فر برای انجام لابیاپلاستی از RF بهره میگیرند که برای اولین بار در ایران این کار انجام شده است.


0
کــارمـا :
104
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
clubnews.ir