بهترین خدمات آنلاین درمانی چیست؟

2 سال پیش - خواندن 4 دقیقه

درمان آنلاین روان درمانی است که از طریق اینترنت انجام می شود. این خدمات را می توان از طریق تلفن، از طریق ویدئو کنفرانس یا پیام رسانی و نه حضوری ارائه کرد. این روش درمانی در دهه گذشته رشد قابل توجهی داشته است زیرا نیاز واقعی مردم را برآورده می کند: تحقیقات نشان داده است که 70٪ از مردم به درمان سنتی و در مطب دسترسی ندارند. حتی اگر ساعات غیر متعارف کار می کنید، بچه دارید، به وسایل حمل و نقل مطمئن دسترسی ندارید یا بیمه درمانی ندارید.

دلیلی وجود دارد که مشاوره خانواده تلفنی یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین درمان آنلاین امروزی است: این درمان آنلاین با استفاده آسان و نسبتاً مقرون به صرفه است که نیازهای بسیاری از افراد را برآورده می‌کند.


قبل از ثبت‌نام، کاربران می‌توانند بیوگرافی دقیق درمانگرانی را که در مشاوره خانواده تلفنی، مرور کنند. این به شما این امکان را می دهد که مطمئن شوید که می توانید فردی را پیدا کنید که بتواند قبل از شروع فرآیند درمان با او رابطه درمانی ایجاد کنید. مشاوره خانواده تلفنی همچنین در مورد نحوه محافظت از داده های بیمار و حریم خصوصی بسیار شفاف است و اطلاعات دقیق به طور برجسته در وب سایت آن نمایش داده می شود.


مشاوره خانواده تلفنی همچنین گزینه‌های ارتباطی مختلفی را برای صحبت با درمانگر خود به مشتریان ارائه می‌دهد، از جمله ویدئو، صدا، چت زنده و پیام‌رسانی نامحدود. این به کاربران امکان می دهد راحت ترین و راحت ترین گزینه را انتخاب کنند. جلسات مشاوره خانواده تلفنی برای افراد، زوج ها و نوجوانان در دسترس است. و در حالی که هزینه های اشتراک مشاوره خانواده تلفنی در مقایسه با دیگر درمان ها، تقریباً متوسط است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که مشاوره خانواده تلفنی به جای اینکه به شما اجازه انتخاب بدهد، درمانگر شما را با شما مطابقت می دهد. با این حال، اگر فکر نمی کنید که این یک تطابق خوب است، می توانید نسبتاً به راحتی جابجا شوید.

هفتاد و دو درصد مراجعانی که خدماتی را که از طریق مشاوره خانواده تلفنی دریافت کردند، بسیار خوب یا عالی ارزیابی کردند.

طبق نظرسنجی‌ها، کاربران عموماً از میزان پاسخ‌دهی درمانگران خود بسیار راضی بودند و 79 درصد گفتند که تعویض درمانگر در مشاوره خانواده تلفنی بسیار آسان یا آسان است، اگر احساس کنند که درمانگرشان مناسب آنها نیست. طرح اشتراک مشاوره خانواده تلفنی فمیلیکو نیز نسبت به طرح‌های با قیمت مشابه در شرکت‌های رقیب، قیمت بهتری دارد و فراگیرتر است.

مشاوره فمیلیکو خدمات مدیریت دارو را در دسترس ندارد، اما اگر دارو مصرف می کنید یا فکر می کنید ممکن است از ترکیبی از خدمات دارو درمانی و گفتگو درمانی بهره مند شوید.

 بیشتر بخوانید: این نکات را حتما در مورد آموزش حرف زدن به کودک بخوانید

 مشاوره خانواده چگونه می تواند کمک کند؟

مشکلات در خانواده شما می تواند بر تمام زمینه های زندگی اعضای خانواده تأثیر بگذارد. شما و عزیزانتان ممکن است در محل کار، مدرسه یا در تعاملات روزمره با افراد دیگر با مشکل روبه رو شوید. زمانی که احساس می‌کنید مسائل خانواده‌تان آنقدر بزرگ هستند که نمی‌توانید از عهده آن برآیید، وقت آن رسیده است که به یک مشاور یا روانشناس خانواده مراجعه کنید یا از مشاوره تلفنی خانواده استفاده کنید. بهترین مشاوران خانواده می توانند به شما کمک کنند تا راه های جدیدی برای مدیریت مشکلات، درگیری ها و چالش ها پیدا کنید.

 در طول دوره مشاوره خانواده چه اتفاقی می افتد؟

خانواده مهمترین پیوندی است که انسانها با یکدیگر دارند. با این حال، همه خانواده ها بدون مشکل، استرس یا درگیری نیستند. کلید داشتن و حفظ یک واحد خانواده موفق در حرکت رو به جلو این است که بتوانیم نیازهای تک تک اعضا را درک کرده و شناسایی کنیم. مشاوره تلفنی خانواده، شکل منحصر به فردی از درمان است که می تواند به رفع تمام این نیازها کمک کند.

جلسات مشاوره خانواده

  1. ابتدا، درمانگر شما با همه اعضای خانواده صحبت می کند تا به آنها کمک کند مشکلات را درک کنند. آنها سؤالات مختلفی میپرسند از جمله اینکه: هر فرد مشکلات را چگونه می بیند، چه زمانی مشکل شروع شده است، و چگونه خانواده تا کنون سعی در مدیریت مسائل داشته است و...
  2. در مرحله بعد، درمانگر خانواده برنامه درمانی را تنظیم می کند. دقت کنید که هدف بهبود تعارضات در خانواده است، نه اینکه کسی را به خاطر مسائل مقصر بدانیم. درمانگر شما به اعضای خانواده کمک می کند تا بهتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، مشکلات را حل کنند و راه های جدیدی برای همکاری با یکدیگر پیدا کنند. اما باید گفت که مشاوره خانواده تلفنی، همیشه نمی تواند مشکل را برطرف کند. اما می تواند به اعضای خانواده مهارت های جدیدی بدهد تا از شرایط سخت به سلامت عبور کنند.

توجه داشته باشید که مشاوره خانواده نیازی به زمان زیادی ندارد و میانگین آن حدود 12 جلسه است. حتی شما میتوانید با استفاده از مشاوره خانواده تلفنی، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. کافیست هر چند وقت یکبار با مشاور خود تماس بگیرید و روی درمان مشکلات تمرکز کنید.

منبع:

https://familico.ir/family-telephone-counseling/

https://www.verywellmind.com/best-online-therapy-4691206

0
کــارمـا :
439
کمک کنیم آرامش بیشتری داشته باشیم.................
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
psychologist