بهترین راه واردات کالا از امارات به ایران چیه؟

6 ماه پیش - خواندن 3 دقیقه

بخش عمده ای از این نوع صادرات در دست مرزنشینانی است که روزانه صدها هزار دلار کالا به کشورهای همسایه صادر می کنند. این مقدار هر سال افزایش می یابد. بر اساس آمار غیررسمی گمرک جمهوری اسلامی ایران، ارزش این نوع تجارت سالانه حدود 30 درصد در حال رشد و افزایش است.این عدد نشان دهنده سود قابل توجه واردات چمدانی از دبی است. با توجه به اینکه واردات از دبی به ایران یکی از کشورهای مصرف کننده ای است که هیچ گونه محصول یا تولیدی ندارد، به همین دلیل فرصت مناسبی برای کشورهای تولید کننده ای مانند ایران است تا کالاهای مختلف خود را به این کشور صادر کنند.


تجارت و صادرات بار زعفران به امارات

زعفران یکی از کالاهای مهم و اصلی صادراتی ایران است که کمترین قیمت را در ایران نسبت به سایر کشورهای جهان دارد. به خصوص در شهر دبی به دلیل قیمت بالای زعفران، صادرات آن از ایران به عنوان یکی از سودآورترین کالاهای صادراتی برای دبی همواره مورد توجه تجار بزرگ و تجار ایرانی بوده است. واردات چمدانی از دبی علاوه بر تجار و بازرگانانی که ملزم به داشتن مجوزها و کارت بازرگانی لازم هستند، عده ای نیز به تجارت زاغفران در سطح خرد و توشه می پردازند. البته خروج زعفران از ایران نیز قوانین و مقررات ظریفی دارد. اما عوام همچنان می توانند با صادرات کیسه های زعفران به کشورهای همسایه مانند امارات درآمد کسب کنند. یکی از قوانین مهم در این زمینه مربوط به ارزش کالاهای بالای 80 هزار دلار است. در این صورت این کالاها تجاری تلقی می شوند و امکان واردات چمدانی از دبی به دبی وجود نخواهد داشت.


محدودیت های گمرکی در تجارت چمدان

در مورد کالاهایی که از ایران خارج می شوند، گمرک ایران نیز محدودیت هایی را رفع کرده است. البته این محدودیت ها در گمرکات همه کشورها وجود دارد و خروج کالا نباید در حدی باشد که جنبه تجاری پیدا کند. مثلا:

  • حداکثر 10 کیلوگرم پسته در هر پاسپورت
  • حداکثر 100 گرم زاغفران برای هر نفر خروجی از کشور
  • حداکثر مساحت مجاز برای صادرات فرش از ایران برای هر نفر تا 20 متر مربع می باشد
  • حداکثر مقدار مجاز طلا برای خروج از کشور 150 گرم برای هر نفر برای استفاده شخصی است


امارات

از زمان های قدیم، بهترین واردات از دبی بوده است. دبی یکی از محبوب ترین منابع برای واردات انواع کالا بوده است. یکی از دلایل مهم این امر مرز دریایی امارات با ایران است که باعث می شود واردات از دبی با سرمایه کم

در مقایسه با کشورهای دیگر مانند چین بسیار مقرون به صرفه و پایین باشد. در چند سال گذشته به دلیل افزایش قیمت دلار و درهم، حجم واردات کاهش یافته است. اما باز هم اکنون تقاضای واردکنندگان برای واردات از دبی از سوی مردم افزایش یافته است.دلیل این امر را می توان حضور دفاتر نمایندگی برندهای مختلف بین المللی در دبی دانست. کالاهای با کیفیت و پرطرفدار قابل واردات چمدانی از دبی همیشه طرفداران خود را دارد.

یکی دیگر از دلایلی که دبی را به یک منبع بی نظیر برای واردات تبدیل کرده است، سهولت ثبت شرکت در امارات برای ایرانیان است. با توجه به اینکه ایران توسط برندهای زیادی تحریم شده است، می توانید شرکت خود را در دبی ثبت کنید و به عنوان مقصدی وارد این شهر شوید تا سفارشات خود را در دبی تحویل بگیرید و سپس به ایران ارسال کنید.


  • امکان عرضه و خرید
  • دریافت و صدور پروفرما
  • امضای قرارداد خرید با مشتری
  • مشاوره در زمینه انتقال پول و گشایش اعتبار
  • بررسی اصالت محصول
  • ارسال به ایران
  • تحویل به مشتری


مزایای واردات از دبی

یکی از مزیت های واردات کالا از دبی این است که برای این کار نیاز به سرمایه زیادی ندارید. با توجه به گستردگی محصولات قابل واردات از دبی می توانید با سرمایه اندک کسب و کار خود را راه اندازی کنید و با توجه به حاشیه سود بالای واردات کالا از دبی به تدریج کسب و کار خود را گسترش دهید. در حال حاضر کالاهای متعدد و متنوعی از دبی به ایران وارد می شود که با وجود حجم بالای این واردات، همچنان درخواست ها بسیار بالاست.


0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
90118079a7