ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

بهترین ساعتهای هوشمند بازار

3 سال پیش - خواندن 5 دقیقه

ساعتهای هوشمند نسل جدیدی از ساعتها هستند که با تلفنهای همراه ادغام شده و به آنها ساعتهای هوشمند گفته می شوند. به گفته کارشناسان ، در سال 2025 تعداد بیشتری از افراد از ساعت های هوشمند استفاده می کنند تا مصرف کنندگان تلفن همراه.


برای اطلاعات بیشتر و مطالعه در مورد تاریخچه ساعتهای هوشمند می توانید به ویکی پدیا مراجعه کنید. اما بحث من در این مقاله فقط ارائه یک ساعت هوشمند ارزشمند با قیمت های مختلف است تا همه کاربران این مقاله بتوانند از یک ساعت هوشمند با ارزش خرید بالا برای پول خود لذت ببرند.

پیشنهادی که من دارم این هست که اگر بدنبال یک ساعت هوشمند ارزان قیمت هستید و دوست دارید که کیفیت خوبی هم داشته باشد در بازه قیمتی 500 هزار تومان می توانید گزینه های خوبی داشته باشید. ار دنبال یک لیست خوب هستید حتما مقاله ساعتهای هوشمند زیر 500 هزار تومان کوک باش را نگاه کنید. یک لیست خوب را در این سایت خواهید دید.

ساعتهای بررسی شده در این مقاله غالباً با مدلهای بالاتر و گران قیمت موجود در بازار مقایسه می شوند.


در تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف 10 ساعت هوشمند برتر در بازار ایران در سال 1999 به ما بپیوندید.


1. سری ساعت V1 مدل ساعت هوشمند A1

ساعت هوشمند V1 Series A1 یک ساعت است که علاوه بر داشتن ساعت هوشمند علاوه بر داشتن تلفن هوشمند ، نیازهای شما را نیز برآورده می کند. با قیمت مناسب ، این ساعت هوشمند به عنوان یک ساعت هوشمند حرفه ای ظاهر شد که می تواند از سیم کارت و کارت حافظه تا 32 گیگابایت پشتیبانی کند. اگر قصد خرید ساعت مچی با کیفیت را دارید اما نمی خواهید خیلی هزینه کنید ، حتما این ساعت را در نظر بگیرید. به راحتی می توان گفت که در این بازه قیمتی بی نظیر است و توانایی رقابت با مدل های بالاتر را دارد.


3. دستبند هوشمند هوشمند Xiaomi Mi Band 4 Global

در سال 2019 شیائومی با رونمایی از بند بند Mi Band 4 Global کاربران خود را شگفت زده کرد. قدرت این دستبند صفحه نمایش رنگی AMOLED ، مقاومت در برابر ضربه و لمس کامل است. در این نسخه ، شیائومی اندازه صفحه نمایش را تقریباً 40 درصد در مقایسه با مدل قبلی به 0.95 اینچ افزایش داده است.


این بند مچی علاوه بر ظاهر منحصر به فرد خود ، از سنسورهای 6 محوره ای استفاده می کند که قادر به ضربان قلب ، عدم تحرک ، کالری سوخته و غیره هستند. حالت های مختلف ورزشی روی این دستبند وجود دارد که شما را در انجام انواع فعالیت های ورزشی همراهی می کند.


از دیگر مشخصات این باند مچ دست می توان به امکان اتصال به تلفن با استفاده از برنامه Mi Fit اشاره کرد. با استفاده از این دستبند ، می توانید نمودارهای مربوط به فعالیت های روزانه مانند خوابیدن یا ورزش را مشاهده کنید. برای بهبود سبک زندگی و اطرافیان خود قدم بردارید.


4. ساعت هوشمند هوشمند Xiaomi Amazfit Bip Global

شیائومی با کار بیشتر روی دوام شارژ و همچنین درخشندگی صفحه نمایش در مقایسه با نسخه های قبلی ، Amazfit Bip را در این مدل راه اندازی کرد. این ساعت هوشمند از باتری 190 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که تا زمان روشن شدن GPS در حالت آماده به کار با یک بار شارژ ادامه دارد. این مدل تنها 32 گرم وزن دارد و اگرچه سبک است ، اما تنها با یک بار می تواند تا 4 ماه دوام آورد.


مزیت دیگر این ساعت هوشمند مقاومت و دوام فوق العاده آن است که علاوه بر گرد و غبار قادر به تحمل آب تا عمق 1.5 متر نیز هست.


ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit Bip مانند بند مچ دست شیائومی که در قسمت قبل به آن اشاره شد از سنسورهایی برای نظارت بر خواب و اندازه گیری ضربان قلب استفاده می کند که با استفاده از آن می توانید نمودار کاملی از فعالیت های روزانه خود را در این ساعت هوشمند مشاهده کنید.


5. بند هوشمند Samsung Galaxy Fit

مچ بند هوشمند Galaxy Fit محصولی 2019 است که سامسونگ مدتی پیش از آن رونمایی کرد. این دستبند به اندازه ای مقاوم است که به گفته سامسونگ می توانید تا مدت طولانی و تا عمق 50 متری با آن شنا کنید. بند مچ دست شامل جدیدترین ویژگی ها و حسگرها مانند سنسور ضربان قلب ، شتاب سنج و ژیروسکوپ نیز می باشد.


از دیگر مشخصات این دستبند زیبا و منحصر به فرد می توان به صفحه نمایش AMOLED و یک بند سیلیکونی اشاره کرد که باعث می شود ساعت روی مچ بنشیند.


با توجه به اینکه این دستبند برای فعالیت های ورزشی ساخته شده است ، اما علاوه بر انواع ورزشی ، به لباس رسمی اداری نیز مجهز است.


6. ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active

سامسونگ این ساعت هوشمند را با شعار "زیبایی ساده است اما قدرتمند" معرفی کرد. بنابراین در این مدت کوتاه او طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد.


ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active از امکاناتی مانند هشدار ضربان قلب ، مقاومت در برابر 50 متر در برابر آب ، حافظه داخلی 4 گیگابایتی ، شتاب سنج ، فشارسنج ، ژیروسکوپ ، سنسور ضربان قلب و سنسور نور استفاده می کند. همچنین سطح استرس شما را در هر زمان با دقت بسیار بالا نشان می دهد.


اما نقطه عطف این ساعت نمایشگر OLED تمام لمسی با عمق 16 میلیون رنگ است که احساس شگفت انگیزی را به صاحب آن منتقل می کند.


سامسونگ Galaxy Watch Active از باتری 230 میلی آمپر ساعتی برای شارژ بیش از 45 ساعت استفاده می کند.


ویژگی ای که این ساعت را از آن چیزی که تاکنون معرفی شده است متمایز می کند ، امکان شارژ بی سیم است. این کار ساعت هوشمند شما را در چشمان چشم شارژ می کند.


7. ساعت هوشمند Huawei GT Active 2019

ساعت هوشمند GT Active 2019 اندکی پس از رونمایی از آن به دلیل کیفیت و زیبایی بی نظیر به یکی از پرفروش ترین ساعتهای هوشمند جهان تبدیل شد. این ساعت از ساعت مچی با دوام با مواد فلزی و سرامیکی و همچنین 5 متر مقاومت در برابر آب ساخته شده است. به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران حرفه ای از این مدل ساعت های هوشمند برای فعالیت های ورزشی استفاده می کنند.

0
کــارمـا :
266
سعی می کنم همیشه تو لحظات زندگی دیگران خاطره خوبی ازم به یاد بمونه.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
mordadi