بیوگرافی شهاب حسینی

1 سال پیش - خواندن 4 دقیقه


سید شهاب الدین حسینی تنکابنی 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است . وی بازیگر ، فیلم ساز و مجری تلویزیون ایران است . دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد . که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند .
اطلاعات کامل شهاب حسینی
نام : شهاب الدین  
نام خانوادگی : حسینی تنکابنی
تاریخ تولد : 14 / 11 / 1352
محل تولد : تهران
همسر :  پریچهر قنبری
فرزندان : محمد امین و امیرعلی
زندگی شخصی
این بازیگر جوان تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد .
خانواده شهاب حسینی
شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد . او در حین تولد 3/700 کیلوگرم وزن داشت و ساعت 3/30 دقیقه نیمه شب بدنیا آمده است .
سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت .
مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود .
مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند .
علت انصراف از دانشگاه
دو سال در دانشگاه درس خواندم و بعد انصراف دادم ، عمویم مقیم کانادا بود و منم قصد داشتم سریع‌ تر به او در کانادا برسم همین تصمیم باعث شد تا درس را نیمه‌ کاره رها کنم .
فعالیت های هنری شهاب حسینی
شهاب بازیگری را در سال ۷۱ در کلاس های استاد سمندریان آموخته و از دهه هشتاد وارد عرصه بازیگری شده و اولین بازی خود در فیلم رخساره در سال ۸۰ و سپس این زن حرف نمیزند بازی کرد .
اما اوج شهرت او در فیلم سینمایی سوپر استار در سال ۸۷ بود که به چهره ای شناخته تبدیل شد . شهاب حسینی از بازیگران پر کار و فعال چند دهه اخیر است که بیش از فیلم و سریال در کارنامه هنری او دیده می شود .
جدیدترین نقش کاراکتری که ایفا کرد نقش قباد در شهرزاد بود که بسیار شاهکار کار کرده و یکی از بهترین و شاخص ترین بازی های او محسوب می شود . شخصیت قباد در شهرزاد بسیار توجه مردم را به خود جلب کرده است .  
تلاش برای مهاجرت  
برای رفتن به کانادا اما نیاز به پایان خدمت داشت به همین خاطر به سربازی رفت تا اینکه در ماه 18 خدمت دچار خونریزی معده شد و به بیمارستان 502 منتقل یافت .
آنجا بود که گفتند نباید اصلا به خدمت می آمد، با توجه به اضافه هایی که خورده بود ترجیح داد معاف شود و اینگونه بود سر 18 ماه با خدمت خداحافظی کرد .
شهاب مدتی است که به آمریکا مهاجرت کرده و در یک شرکت فیلم سازی مشغول فیلم و نشر فرهنگ ایرانی در فیلم ها و سینمای ایران است .
نحوه آشنایی و ازدواج حسینی
بازیگر سوپر استار در دوران سربازی زمانی که به دانشگاه رفته بود تا دوستش را ببیند همسرش را دیده و از او خوشش می آید . شهاب در این باره گفته است: وقتی پریچهر را دیدم دختری ساکت و ساده در گوشه ای مشغول مطالعه بود .
و من از همین سادگی و حجب او خوشم آمد . در نگاهش چیزی دیدم که نتوانستم از او بگذرم و او هم اصلا اهل دوستی نبود . من هم صادقانه با خانواده ام این موضوع را در میان گذاشتم و این شد که با هم ازدواج کردیم که هر دو
سنمان خیلی کم بود و من ۲۲ ساله و همسرم ۱۵ سال بیشتر نداشت .
کارگردانی برنامه هم رفیق
برنامه همرفیق با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی به زودی از نماوا پخش میشود و بینندگان و علاقه مندان به برنامه های گفتگو محور، اما جذاب و دیدنی و پر مخاطب با حضور چهره های سینمایی و معروف دیگر میتوانید این برنامه را در شبکه نمایش خانگی تماشا کنند .
پس از انتشار اخبار ابتدایی، اخبار دیگری مبنی بر عدم اعطای مجوز به شهاب حسینی به‌دست رسید. حالا بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، مقدمات ساخته شدن «همرفیق» فراهم شده و اولین پوستر آن نیز رونمایی شده است .
کارگردانی و اجرای آن برعهده شهاب حسینی است و تهیه‌ کننده آن حسن خدادادی خواهد بود .
طلاق شهاب حسینی
شهاب حسینی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است که چند وقتی است درگیر حواشی طلاق شده است . پیج های زرد اینستاگرامی گفتند که عکس های دونفره شهاب حسینی و همسرش از صفحه اینستاگرامشان پاک شده است . و دیگر هم رو فالو نکردند . همین موضوع باعث به وجود آمدن شایعه طلاق شهاب حسینی شده است . اما هنوز چیزی رسمی اعلام نشده است .
ازدواج مجدد شهاب
خبری درباره ازدواج مجدد شهاب حسینی در فضای مجازی منتشر شده است که این خبر بسیار جنجالی است و شهاب حسینی به آن واکنشی نشان نداده است البته گمان نمیرود که این بازیگر به اینگونه شایعات واکنشی نشان بدهد و اگر خبر ازدواج مجددش دروغ باشد که اصلا درباره آن توضیح نمیدهد و اگر هم صحت داشته باشد شهاب حسینی محال است درباره زندگی خصوصی اش با کسی مصاحبه کند .
 

0
کــارمـا :
32
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
hotsnews2022