تاج گل ختم | قیمت تاج گل ترحیم و تسلیت ارزان

1 سال پیش - خواندن 4 دقیقه

دلیل اصلی اهدای تاج گل در مراسم عزاداری و خرید تاج گل ترحیم، ابراز همدردی است، اما باید توجه داشته باشید که بر اساس رابطه خود با آن مرحوم، نحوه ابراز همدردی خود را نیز مشخص کنید.

رنگ تاج گل ترحیم مناسب است

در مراسم خاتم معمولاً از تاج گل مسجد برای احترام و ادب استفاده می شود. تاج گل های سفید معمولا به نشانه همدردی ارسال می شود.

تاج گل ارزان برای تسلیت

تاج گل ارزان قیمت با تزیین منحصر به فرد به شکل قلب، دایره و بیضی، تزئین شده با گل های آنتریوم، گل داوودی و پرنده بهشتی در وسط و گل های گالیله در کنار، با پاپیون و روبان های مشکی در پایین روی یکی -طبقه پایه چوبی و نور نصب شده. دلیل استقبال زیاد از سفارش تاج گل ارزان قیمت، سادگی و در عین حال سبک بودن و قیمت بسیار مناسب آن نسبت به تعداد گل های به کار رفته در آنها می باشد. قیمت تاج گل ترحیم نسبت به تزیین زیبای آن بسیار مقرون به صرفه است.

سفارش آنلاین استند گل

در عصر پرمشغله ارتباطات و اطلاعات با وجود مشغله زیاد و زمان کم برای اکثر افراد، چه راهی می تواند جایگزین حضور در مراسم های مختلف شود؟ چه هدیه ای می تواند اوج همدردی ما را با دیگران در شادی یا غم بیان کند؟

شما عزیزان می توانید با خرید اینترنتی تاج گل و ارسال آن به محل مورد نظر خود به همراه کارتی که متن مورد نظر خود بر روی آن چاپ شده است در غم و شادی با عزیزان خود شریک شوید.

در عین حال ارسال تاج گل ترحیم در تهران در شرایطی که خانواده غمگین هستند و حتی متوجه حضور شما در مراسم نمی شوند می تواند مناسب باشد و به یادگار بماند. از طرفی وقتی فرصت رفتن به مراسم را ندارید، استفاده از گل برای عذرخواهی بهترین گزینه است. همچنین در صورتی که در سفر هستید و امکان حضور در مراسم برای شما وجود ندارد، می توانید با خرید اینترنتی گل و ارسال گل به محل برگزاری مراسم به خانواده آن مرحوم تسلیت بگویید. همدردی کردن

خرید تاج گل برای چه رویدادهایی مناسب است؟

خرید تاج گل تبریک برای مراسم هایی مانند تبریک عروسی، نامزدی، نامزدی و یا برای افتتاح نمایشگاه استفاده می شود. خرید تاج گل ترحیم و ترحیم نیز برای مراسم ترحیم، عزاداری و بزرگداشت انجام می شود.

چند مدل تاج گل داریم؟

تاج گل ها بر اساس نوع مناسبت به دو دسته تاج های عزا و ترحیم و تاج های تبریک تقسیم می شوند. از نظر ابعاد و شکل ظاهری شامل تاج گل یک طبقه، تاج گل دو طبقه، تاج گل سه طبقه، تاج گل معلق و تاج گل چوبی می باشد.

چگونه تاج گل بخریم؟

شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه دسته بندی تاج گل، مدل های مختلف این محصولات را مشاهده کنید و با توجه به مناسبت مراسم و مبلغی که برای خرید تاج گل پایه دار در نظر گرفته اید، مدل انتخابی شما از انواع تاج گل. انتخاب کنید و سفارش دهید. محصول مورد نظر شما در زمان و تاریخ انتخابی شما به صورت رایگان به آدرس مورد نظر شما ارسال می شود.

میشه قبل از ارسال عکس از تاج گل برای ما بفرستید؟

مشتریان گرامی می توانند با هماهنگی واحد فروش گل فروشی vip عکس محصول خود را از طریق نرم افزار واتس اپ دریافت و مشاهده کنند.

آیا سفارش ما به سلامت به دست ما می رسد و پژمرده نمی شود؟

با توجه به سلامت و کیفیت فروشگاه اینترنتی گل فروشی vip shop به شما تضمین می دهد که سفارش شما مطابق عکس موجود در سایت تهیه و ارسال می شود.

هزینه ارسال تاج گل چقدر است؟

هزینه ارسال تاج گل در تهران رایگان است; اما اگر قصد ارسال گل به شهرهای اطراف تهران را دارید، هزینه ارسال شامل سفارش شما می شود.

تاج های گل بر اساس ارتفاع پایه های تاج، حجم گل های قرار داده شده در آنها و همچنین اندازه خود تاج گل دارای اندازه های مختلفی هستند.

تاج گل می تواند لایه های مختلفی داشته باشد. یعنی بسته به سلیقه و تمایل خریداران می توان تاج گل را از یک طبقه تا دو یا سه طبقه و بیشتر طراحی و تزیین کرد.

در هنگام خرید تاج گل استفاده از گل های تزئینی کاملا به عهده خریدار خواهد بود و هر نوع گل با هر تنوعی که خریدار بخواهد در تاج گل استفاده می شود.

تاج گل با توجه به مناسبت های مختلف طراحی و تهیه می شود. به عنوان مثال، تاج گل معمولاً در مراسمی مانند عروسی، عزاداری، بزرگداشت و سایر مراسم از این قبیل استفاده می شود. طبیعتا خرید تاج گل برای مراسم ترحیم و خرید تاج گل برای مراسم عروسی یا تبریک از نظر تزیینات و چیدمان گل ها و لوازم در تهیه تاج گل تفاوت های چشمگیری خواهد داشت.

0
کــارمـا :
32
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
lifezelda