ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

تبلیغات چیست و چرا برای کسب و کارمان به آن نیاز داریم؟

1 سال پیش - خواندن 8 دقیقه

یک سالن نظافت حیوانات خانگی که به تازگی افتتاح شده است به دنبال راه هایی است که صاحبان حیوانات خانگی بیشتری را از کسب و کار خود مطلع کند. یکی از راه هایی که می تواند آگاهی مردم از خدمات و برند خود را افزایش دهد تبلیغات است. یک فروشگاه مبلمان دسته جدیدی از لامپ های رومیزی را معرفی می کند. تبلیغات می تواند به صاحب مغازه کمک کند تا برای محصولات جدید خود تقاضا ایجاد کند.

اگر در این صفحه قرار گرفتید تا بفهمید تبلیغات چیست، چند نمونه تبلیغاتی را برای الهام گرفتن بررسی کنید و بفهمید که چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند، شما خوش شانس هستید. این صفحه در مورد این موضوعات بحث خواهد کرد:


تبلیغات چیست؟

تبلیغات یک فعالیت تبلیغاتی پولی است که هدف آن فروش محصول یا خدمات به مخاطبان هدف است . کسب‌وکارها برای یک فضا یا یک جایگاه هزینه پرداخت می‌کنند، بنابراین پیام‌های آنها - که تبلیغات نامیده می‌شود - منتشر یا پخش می‌شوند.

یکی از قدیمی ترین اشکال بازاریابی، تبلیغات از قرن هفدهم ، پس از توسعه چاپ چاپی، وجود داشته است. امروزه تبلیغات به دو دسته تقسیم می شود: تبلیغات سنتی (چاپ، تلویزیون، رادیو و فضای باز) و تبلیغات دیجیتال ( پرداخت به ازای کلیک یا PPC ، رسانه های اجتماعی و نمایش ).

هدف نهایی از تبلیغات، دستیابی به مخاطبان و تحت تاثیر قرار دادن آنها برای خرید از یک کسب و کار است. تبلیغات، یا به اختصار تبلیغات، می توانند مخاطبان عمومی یا خاص را هدف قرار دهند.

اهمیت تبلیغات چیست؟

تبلیغات می تواند به رشد مشاغل در هر اندازه کمک کند. می تواند:

  • کمک به معرفی پیشنهادات یا برندهای جدید : تبلیغات به شرکت ها کمک می کند محصولات و خدمات جدید خود را به مشتریان بالقوه معرفی کنند و در نتیجه آگاهی را افزایش دهند. کسب و کارهای جدید نیز از تبلیغات سود می برند که ورود آنها به بازار را اعلام می کند.
  • مشتریان را از پیشنهادهای فروش منحصر به فرد محصولات (USP) آگاه کنید: تبلیغات شما می تواند به شما کمک کند تا USP های پیشنهادی خود را در قالب هایی که به راحتی قابل هضم هستند ارتباط برقرار کنید تا مخاطبان شما بتوانند آنها را به خاطر بسپارند.
  • افزایش فروش : با افزایش آگاهی در مورد برند و پیشنهادات شما، تبلیغات می تواند به افزایش فروش شما کمک کند!
  • حفظ مشتریان : اگر می‌خواهید برند، محصولات یا خدماتتان را به مشتریان یادآوری کنید، از تبلیغات استفاده کنید. تبلیغی که به یکی از مشتریان شما نشان داده می شود ممکن است باعث شود آنها به تجربه خود فکر کنند و دوباره از شما خرید کنند!

10 نوع تبلیغات

می‌توانیم تبلیغات را به دو دسته طبقه‌بندی کنیم - تبلیغات سنتی و دیجیتال - و سپس به انواع مختلف تبلیغات زیر هر یک نگاه کنیم:

تبلیغات سنتی

تبلیغات سنتی به استراتژی های تبلیغاتی اشاره دارد که از رسانه های سنتی یا غیر دیجیتالی استفاده می کنند:

1. چاپ کنید

این تبلیغات از رسانه چاپی استفاده می کنند و اغلب در روزنامه ها و مجلات دیده می شوند. بروشورها، بروشورها و دایرکتوری ها نیز کانال های رایج تبلیغات چاپی هستند. اگر کسب‌وکاری هستید که اشخاصی را هدف قرار می‌دهید که روزنامه‌ها و مجلات می‌خوانند، این یک راه عالی برای تبلیغات است.

2. پست مستقیم

نوعی از تبلیغات چاپی که به بازار هدفمندتری می رسد، پست مستقیم بروشورها، بروشورها و خبرنامه ها را از طریق پست حلزونی برای مشتریان ارسال می کند. کسب و کارها می توانند با انداختن کوپن تخفیف در پست، مشتریان بالقوه را جذب کنند!

3. فضای باز

همچنین به عنوان تبلیغات خارج از خانه شناخته می شود، از بیلبوردها، مکان های عمومی یا وسایل حمل و نقل برای افزایش آگاهی مردم در یک موقعیت جغرافیایی استفاده می کند. مطمئن شوید که پیام‌های شما مختصر هستند و اندازه فونت شما به اندازه‌ای پررنگ است که دیده شود و به خاطر بسپارید!

4. رادیو

تبلیغات رادیویی نوعی تبلیغات پخشی است که تبلیغات را در زمان استراحت برنامه پخش می کند. کسب‌وکارها می‌توانند زمانی که مخاطبانشان به آن‌ها مراجعه می‌کنند، مکان‌هایی را انتخاب کنند. برای مثال، یک شرکت می‌تواند تبلیغات خود را در صبح پخش کند تا به افرادی که با ماشین به محل کار خود می‌روند دسترسی پیدا کند.

5. تلویزیون

همچنین یک نوع تبلیغات پخش، تبلیغات تلویزیونی می تواند کسب و کار، محصولات یا خدمات شما را از طریق تبلیغات تلویزیونی تبلیغ کند. هزینه آنها بسته به عواملی مانند مدت زمان تبلیغات، برنامه تلویزیونی، زمان روز و دفعات پخش متفاوت است.

تبلیغات دیجیتال

از سوی دیگر، تبلیغات اینترنتی شامل فعالیت های تبلیغاتی آنلاین است. در اینجا چند نمونه و انواع تبلیغات آنلاین آورده شده است:

6. تبلیغات را جستجو کنید

تبلیغات جستجو که به آن PPC نیز گفته می‌شود ، به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد برای کلمات کلیدی مرتبط پیشنهاد بدهند ، بنابراین هر زمان که کاربر در آن عبارت جستجو تایپ می‌کند، تبلیغات آنها ظاهر می‌شود. سپس کسب و کارها هر بار که کاربر روی تبلیغ آنها کلیک می کند، پرداخت می کنند.

به عنوان مثال، فرض کنید شما در تجارت جواهرات هستید. شما می توانید برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولات خود مانند "گردنبند مروارید زنانه" پیشنهاد دهید. امتیاز تبلیغ با کیفیت PPC می تواند به شما امکان دهد در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) کلمه کلیدی مورد نظر قرار بگیرید. برای بهبود سئو سایت خود می توانید به کاژه مراجعه کنید.


7. نمایش تبلیغات

تبلیغات نمایشی به تبلیغاتی اطلاق می شود که در بالا، پایین یا کنار صفحات وب قرار دارند. نمونه های دیگر تبلیغات نمایشی، تبلیغات ویدیویی هستند که قبل از پخش محتوای ویدیویی یا در حین پخش نمایش داده می شوند.

اگر در حال بازاریابی مجدد برای مخاطبان هستید ، تبلیغات نمایشی راهی عالی برای دسترسی به آنها و یادآوری آنها درباره محصولتان است. آیا تا به حال یک بار از یک صفحه محصول بازدید کرده اید و سپس تبلیغات این محصول را در وب سایت های دیگری که بازدید می کنید دیده اید؟ این بازاریابی مجدد و نمایش تبلیغات در محل کار است!


8. تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات و مدیریت رسانه‌های اجتماعی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا بر اساس جمعیت‌شناسی، علایق و رفتار مصرف‌کننده، به مخاطبان خاصی دست یابند و هدف قرار دهند.

می توانید تبلیغات رسانه های اجتماعی را در مورد آخرین محصول خود با هدف قرار دادن شخصیت خریدار خود اجرا کنید . تبلیغات رسانه های اجتماعی نیز یک کانال بازاریابی مجدد عالی است.


9. تبلیغات موبایلی

آیا می دانستید که تقریباً 53 درصد از ترافیک سایت از طریق دستگاه تلفن همراه ایجاد می شود؟ برای کسب و کارها منطقی است که تبلیغات تلفن همراه را برای دستیابی به مشتریان بالقوه خود که به احتمال زیاد کاربران گوشی های هوشمند هستند، بررسی کنند. برخی از نمونه‌های تبلیغات موبایلی عبارتند از تبلیغات پیامکی ، تبلیغات برنامه، و تبلیغات سایت که برای کاربران تلفن همراه ساخته شده‌اند. همچنین می توانید با طراحی سایت اختصاصی درگاه تبلیغاتی خود را داشته باشید.

همچنین می‌توانید تبلیغات موبایلی را با تبلیغات چاپی با استفاده از کدهای QR جفت کنید . به عنوان مثال، فرض کنید یک تبلیغ با کد QR در یک مجله در پرواز اجرا کرده اید. خوانندگان می توانند کد QR را با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود اسکن کنند، و به صفحه فرود هدایت می شوند تا در مورد یک محصول بیشتر بیاموزند یا هنگام ثبت نام به عنوان سرنخ، یک پیشنهاد ویژه دریافت کنند!

10. تبلیغات بومی

نوعی از رسانه های پولی، تبلیغات بومی معمولاً به عنوان محتوای منتشر شده در سایت های تحریریه یافت می شود. تبلیغات بومی به این دلیل نامیده می شوند که به خوبی و "بومی" با سایر محتوای تحریریه یک وب سایت ترکیب می شوند. آنها دور از فروش سخت هستند، اما نام تجاری، پیشنهاد و لینک سایت شما را ذکر می کنند.

در این نمونه تبلیغاتی بومی از یک شرکت حقوقی، محتوای بومی در مورد سفرهای جاده ای است. این مقاله به این موضوع می پردازد که پس از یک تصادف جاده ای چه باید کرد. همچنین به تخصص این موسسه حقوقی که از حقوق قربانیان تصادفات جاده ای دفاع می کند اشاره کرد.


نحوه ایجاد تبلیغات موثر

تبلیغات برای تأثیرگذاری و سوق دادن مخاطبان به سمت عمل است. هدف تبلیغ شما متقاعد کردن مردم برای انتخاب برند و محصول شماست. همچنین برای داشتن اثر گذاری بر روی مخاطب به تولید محتوای مناسب نیاز دارید. در اینجا نکاتی برای ایجاد یک تبلیغ موثر و قانع کننده وجود دارد:

  • یک عنوان جذاب ایجاد کنید: تیتر شما باید کاربری را که به طور معمول در فید رسانه های اجتماعی خود پیمایش می کند، یا مسافری که از کنار بیلبورد شما عبور می کند، جذب کند.
  • تیتر خود را با عنوان فرعی پشتیبانی کنید : عنوان فرعی خود را به عنوان توضیح یا بیانیه ای برای تیتر خود در نظر بگیرید. آنها با هم باید علاقه مخاطبان شما را برانگیزند.
  • کپی قانع کننده ای بنویسید که پیام تبلیغاتی شما را مخابره می کند : هنگامی که شما یا نویسنده کپی رایتر خود عنوان و عنوان فرعی خود را مشخص کردید، مطمئن شوید که USP ها و ویژگی های محصول خود را برجسته کرده اید.
  • پیام خود را با تصویری قدرتمند برسانید : "یک تصویر هزاران کلمه را ترسیم می کند" به دلایلی کلیشه ای است - حقیقتی در آن وجود دارد. تیتر خود را با تصویری به همان اندازه جذاب تکمیل کنید. تصویر همراه با عنوان شما، باید پیام تبلیغاتی شما را به مخاطبان شما برساند.

برای شروع تلاش های تبلیغاتی خود هیجان زده هستید؟

تبلیغات می تواند کسب و کار و پیشنهادات شما را به مخاطبان هدف شما ارتقا دهد و به افزایش درآمد کمک کند. اگر می خواهید تبلیغات دیجیتال خود را شروع کنید اما به کمک نیاز دارید، با کاژه همکاری کنید.


0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
01173145916