ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

تخمین مشاهده ی بیلبوردها

3 سال پیش - خواندن 2 دقیقه

تخمین زده می شود که هر فرد به طور متوسط روزانه مجری تبلیغات محیطی خیابان ولیعصر در معرض 6000 تا 10000 آگهی قرار گیرد. این مقدار خیره کننده است! بنابراین چگونه می‌توانید تبلیغ بیلبورد خود را برای مشتریان خود متمایز کنید و در میان سر و صدای تبلیغاتی نفوذ کنید؟ با سرمایه گذاری در یک بیلبورد جهت دار، مشتریان را از درب عبور دهید!

بیلبورد جهت دار چیست؟

بیلبوردهای جهت دار عموماً بزرگ، پررنگ و ساده هستند. هدف آنها این است که مشتریان را مستقیماً به سمت کسب و کار شما هدایت کنند، از جمله برخی از مسیرها، مانند یک فلش، دستورالعمل های گام به گام، یا اندازه گیری مشخصی از فاصله. به این تابلوها به عنوان یک نوع ابزار GPS فکر کنید که مشتریان را مستقیماً به شما راهنمایی می کند!

آن را برای مشتریان خود ساده کنید

حتی اگر مشتریان بیلبورد شما را ببینند، ممکن است ندانند که شما مکانی در این نزدیکی دارید. گاهی اوقات ارائه جهات واضح و ساده تمام چیزی است که برای آنها لازم است تا راه خود را به سمت کسب و کار شما هدایت کنند. شرکت های تبلیغاتی خیابان ولیعصر

شاید کسب و کار شما از جاده قابل رویت نباشد یا برای رانندگان تشخیص آن دشوار باشد. با قرار دادن یک آگهی جهت دار بر روی بیلبوردی که موقعیت استراتژیکی در مسیر سفر آنها دارد، می توانید به راحتی آنها را به سمت کسب و کار خود راهنمایی کنید. به عنوان مثال، به یک خیابان شلوغ و پر از مغازه فکر کنید... مغازه ای که به سادگی یک لوگوی نشان دهنده را روی یک بیلبورد غول پیکر در امتداد مسیر عابران قرار می دهد، مشتریان بیشتری نسبت به رقبای خود به دست می آورد. آراددیتابیس

طراحی بیلبورد جهت دار شما

بیلبورد جهت دار شما باید شامل سه اطلاعات باشد:

نام تجاری کسب و کار شما – این شامل نام و لوگوی کسب و کار شما می شود تا مشتریان بدانند شما چه کسی هستید.

فاصله تا کسب و کار شما – بنابراین مشتریان بدانند چه مدت طول می کشد تا به شما برسند.

مسیرها - برای نشان دادن اینکه چگونه و به کدام سمت باید بروند تا شما را پیدا کنند. 

تبلیغات در خیابان ولیعصر تبریز

بیلبوردهای جهت دار با موفقیت توسط برندهای معروفی مانند مک دونالد و ALDI استفاده می شوند. آنها ثابت کرده اند که استفاده از این رویکرد پیام رسانی در کمپین بازاریابی شما به طور موثر به شما در ایجاد پایگاه مشتری کمک می کند. تایرهای بوش و توزیع SIG، ایده درستی دارید!

منبع:

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d8%af/

0
کــارمـا :
32
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
arad.jafari1010