تعمیر تلویزیون سونی در شرق تهران

1 سال پیش - خواندن 3 دقیقه
خرابی تصویر تلویزیون سونی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در تمامی دستگاه های تلویزیون رخ می دهد و این مشکل تنها به تلویزیون های سونی محدود نمی شود. دلایل زیادی برای از دست دادن تصاویر در تلویزیون سونی وجود دارد و راه های زیادی برای رفع آنها وجود دارد. 
به عبارت دیگر بسته به مشکل و علت آن، راه حل مورد استفاده برای حل این مشکل نیز متفاوت است. شما کاربران گرامی می توانید برای دریافت خدمات تخصصی مربوط به این قسمت از دستگاه یا سایر خدمات تعمیر تلویزیون سونی در شرق تهران به یک مرکز تخصصی مراجعه کنید. در قسمت زیر به توضیح برخی از علل این مشکلات و راه حل آنها می پردازیم:
تعمیر تلویزیون سونی در شرق تهران

تعمیر مین برد تلویزیون سونی 

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون یکی از مشکلات رایج انواع تلویزیون های موجود در بازار از جمله تلویزیون های سونی است. یکی از دلایل اصلی این مشکل خرابی مادربرد تلویزیون است. مادربرد یکی از مهم ترین قسمت های تلویزیون است.
 از آنجایی که پردازنده، حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف تلویزیون اعم از صدا، تصویر، USB و HDMI و ... در یونیت اصلی تعبیه شده است، واضح است که خرابی این قسمت باعث خاموش شدن تلویزیون می شود. اکیداً توصیه می کنیم برای جلوگیری از آسیب رساندن به مادربرد تلویزیون در وهله اول از کابل استاندارد استفاده کنید.
 یکی از مضرترین عوامل خرابی مادربرد تلویزیون، استفاده از کابل های ارزان قیمت و تقلبی به جای کابل های اصلی است. استفاده از کابل اشتباه باعث از کار افتادن پردازنده و در نهایت آسیب دیدن مادربرد می شود. 
لازم به ذکر است که خرابی مادربرد تلویزیون سونی توسط مرکز تعمیر تلویزیون سونی در تهران در سطح کیفی بالایی قابل رفع می باشد.
تعمیر مین برد تلویزیون سونی در شرق

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

یک قسمت از تصویر تاریک می شود، کل صفحه تلویزیون کم نور می شود و هیچ تصویری وجود ندارد در حالی که صدا هست یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران برخی از مدل های تلویزیون سونی برای سال ها از این دستگاه استفاده می کنند. 
جالب است بدانید که سرآغاز همه این مشکلات خرابی نور پس زمینه تلویزیون است. نور پس زمینه یکی از مهم ترین قسمت های تلویزیون است که نور پس زمینه را برای نمایش تصویر در تلویزیون فراهم می کند.
 
استفاده از قطعات نگاتیو و قسمت پشت تلویزیون که در بودجه مرکز تلویزیون رایج است، تغییر نور، جداسازی لامپ نور پس زمینه از شاسی دستگاه و استفاده از بیشترین تعداد نور پس زمینه در پایه تلویزیون.
 در برخی از مدل های تلویزیون ال سی دی سونی به دلیل اینکه لامپ فلورسنت در مرکز دستگاه تعبیه شده است، امکان تعمیر بک لایت  وجود ندارد و باید تعویض شود، اما در برخی از مدل های این تلویزیون امکان تعمیر وجود دارد.
تعمیر تلویزیون سونی در شرق

هزینه تعمیر تلویزیون سونی در شرق تهران چقدر است ؟

هزینه تعمیر تلویزیون سونی در شرق تهران و هر برند دیگری، تنها پس از عیب یابی دقیق دستگاه و شناسایی قطعات و اجزای آسیب دیده و شدت خرابی آنها امکان پذیر است. تعمیرکار پس از بررسی دقیق تلویزیون، مشخص می کند که کدام قطعات و به چه اندازه آسیب دیده اند. سپس بر اساس این که امکان تعمیر قطعات وجود دارد یا نیاز به تعویض آنهاست، مشخص می کند که هزینه تعمیر تلویزیون چقدر است. ممکن است در طول مراحل تعمیر، تکنسین تشخیص دهد که نیاز به تعویض قطعات بیشتری است. در این صورت هماهنگی های لازم انجام شده و پس از تعویض قطعه در صورت رضایت شما، هزینه اولیه افزایش پیدا می کند.

تعمیر تلویزیون سونی در شرق تهران

یکی دیگر از فعالیت های مجموعه استاد تی وی تعمیر تلویزیون سونی در منزل  و شرق تهران می باشد. این تیم با داشتن تیمی متخصص، مجرب و مجرب و با استفاده از تجهیزات مدرن و کلیه تعمیرات حرفه ای تلویزیون سونی را انجام داده و می تواند ایرادات تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی سونی را تعمیر کند. 
0
کــارمـا :
31
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
01102559948