ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

تغییر دکور سرویس بهداشتی خود را با خرید روشویی جدید آغاز کنید

2 سال پیش - خواندن 7 دقیقه

ایجاد یک حمام و سرویس بهداشتی رویایی که محل آرامش انسان باشد، می تواند یک تلاش استرس زا باشد. اگرچه بازسازی یک حمام کاملاً جدید هیجان انگیز است، اما احتمالا با موارد زیادی برای تغییر مواجه خواهید شد مانند مواد، فضای مورد نظر ، وسایل شیر آب، توالت، لوازم جانبی، کابینت روشویی، کاشی ها و طرح کلی سرویس بهداشتی و حمام و این بازی همچنان ادامه دارد.

 یکی از وسایلی که به محض ورود به سرویس بهداشتی و حمام خود نمایی میکند، روشویی است. اگر میخواهید به دکوراسیون دستشویی و حمام خود سر و سامانی بدهید، باید ابتدا به فکر خرید یک روشویی مناسب باشید.

 روشویی غالباً ویژگی اصلی طراحی سرویس بهداشتی شما است، به خصوص اگر هیچ حمامی وجود نداشته باشد. کاسه روشویی به دلیل اهمیت موقعیت و وجود چندین بافت و سطح اطراف آن، زمینه را برای بقیه حمام شما از نظر عملکردی و از لحاظ دکوراسیون آماده می کند، بنابراین در اصل، شروع تغییرات از کاسه روشویی به معنای ایجاد یک تغییر اساسی در رسیدن به حمام و سرویس بهداشتی رویایی شماست.

چه روشویی را باید انتخاب کنیم؟

بازار روشویی این روزها بسیار داغ است و طیف گسترده ای از سینک دستشویی در انواع جنس ها، طرح ها و رنگ های مختلف موجود است.  هرکدام از آنها از نظر عملکرد و زیبایی ملاحظات خاص خود را دارند، بنابراین اجازه دهید به سرعت به ارائه رایج ترین و پرفروش ترین روشویی های سال 2021 بپردازیم.

روشویی هایی که روی کابینت قرار می گیرند

این دسته از  سینک های ظرفشویی، روی کابینت یا قفسه قرار می گیرند. این روشویی ها معمولا تزئینی و قطعه های دکوری هستند که کل کاسه روشویی مشخص است.

روشویی های دیواری

روشویی های دیواری یک راه حل عملی برای سرویس بهداشتی شما هستند و مستقیماً به دیوار نصب می شوند. اگر میخواهید که لوله کشی ها و وسایل غیر ضروری خود را بپوشانید تا از دیدی همگان مخفی باشد، روشویی های دیواری بهترین راه حل هستند. این روشویی ها حجم بسیار کمی را اشغال میکنند و برای سرویس بهداشتی های کوچک، انتخاب ایده آلی هستند. 

روشویی دیواری

روشویی سنگی

روشویی سنگی یکی از انواع قدیمی و در عین حال رایج سینک دستشویی میباشد. این کاسه ها معمولا روی یک کابینت قرار میگیرند و این امکان را برای شما فراهم میکنند تا مایع دستشویی یا ظرفشویی، مسواک و وسایل آشپزخانه خود را روی سنگ آن قرار دهید.

روشویی های نیمه فرورفته

روشویی های نیمه فرورفته برای کسانی مناسب است که سرویس بهداشتی کوچکی دارند و نمی خواهند که سینک دستشویی فضای زیادی را اشغال کند. کند. یکی از مهم ترین مزایای روشویی نیمه فرو رفته، خم شدن آنها به سمت جلو است، یعنی کاسه روشویی فضای کمتری را به صورت عمودی اشغال کرده و شیر روشویی را به شما نزدیک تر میکند و از این طریق دسترسی شما را به شیر آب راحت تر میکند.

روشویی نیمه فرو رفته


روشویی undercounter

اگر سادگی و کاربرد سینک دستشویی برای شما اهمیت دارد، روشویی undercounter می تواند یک گزینه ایده آل برای شما باشد، زیرا این مدل، زیر چارچوب روشویی نصب می شود و تمیز کردن آن بسیار راحت است.

روشویی UNDERCOUNTER


روشویی بدون پایه

روشویی بدون پایه یک گزینه شیک و لاکچری میباشد و مشخصه آن یک کاسه است که روی یک پایه قرار دارد و معمولا دو پایه جلویی دارد که روی دیوار نصب شده اند. از زمان های گذشته در سرویس های بهداشتی که کابینت یا کشویی برای زیر روشویی وجود نداشت، از روشویی بی پایه استفاده میکردند، زیرا این مدل، عدم وجود کابینت روشویی را با ظاهر زیبا و شیک خود جبران میکند. از طرفی چون این روشویی پایه باز است، هیچ چیز مخفی در سرویس های بهداشتی وجود ندارد، یعنی تمام لوله کشی ها در معرض دید هستند.

روشویی بدون پایه

روشویی پایه دار

همان طور که از نام آن مشخص است، این مدل یک پایه دارد که به عنوان تکیه گاه برای روشویی عمل می کنند. اگر دقت کرده باشید، در بیشتر سرویس های بهداشتی ایرانی، از روشویی پایه دار استفاده شده زیرا این مدل لوله کشی ها را داخل پایه مخفی میکند و ظاهر زیبایی به سرویس بهداشتی می بخشد.

روشویی پایه دار

روشویی های ستونی

روشویی های ستونی یکی از بهترین روش های تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام است. درست است که این مدل، فضای کافی برای قرار دادن وسایل میدارد، اما ظاهر مینیمالیستی آن و ساده آن می تواند تمام این کمبودها را جبران کند. اگر سرویس بهداشتی کوچکی دارید یا اینکه دکوراسیون منزل شما مینیمال است، پیشنهاد میکنیم که حتما به این گزینه خوب فکر کنید.

روشویی ستونی

قدم دوم در تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی

تا الان ایده خوبی از اینکه باید چه نوع روشویی را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنیم، به دست آورده ایم. حال نوبت به بقیه اجزای طراحی داخلی میرسد. سازگاری و تناسب شکل اجزای داخلی همیشه یک روش مطمئن برای بهبود دکوراسیون است و مکان آن هیچ تفاوتی نمیکند، چه برای پذیرایی و چه برای سرویس بهداشتی. آیا شکل کاسه روشویی شما منحنی و طبیعی است؟ یا خطوط هندسی دارد؟ اگر ما اصرار میکنیم که تغییر دکوراسیون دستشویی خود را یا روویی شروع کنید، به این دلیل است که انتخاب آینه، شیر آب و وسایل سرویس بهداشتی آسان تر می شود.

 ایده هایی برای تغییر دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

سرامیک های رنگی

سرامیک های رنگی از آن دسته ایده های ناب است که کمتر کسی برای تغییر دکور داخلی سرویس بهداشتی به سراغ آن می رود. سرامیک های رنگی حقیقتا می توانند زیبایی و جذابیت بیشتری به سرویس بهداشتی شما بیفزایند و با وجود رنگ های موجود، امکانات بسیار زیاد است. یکی از رایج ترین رنگ های سرامیک، مشکی مات است، خصوصا اگر کاشی های دستشویی سفید باشند، روشویی سرامیکی جلوه بیشتری پیدا میکند.

سرامیک رنگی


روشویی پایه دار یا بدون پایه یا هیچکدام؟

اینکه از قفسه یا کمد روشویی استفاده بکنید یا خیر، بستگی به نوع روشویی و اندازه سرویس بهداشتی شما دارد، مثلا اگر فضای شما محدود است و می خواهید برای نگهداری اشیا از کمد یا قفسه استفاده کنید، روشویی های نیمه فرو رفته انتخاب عالی است اما از آن بهتر، روشویی های دیواری است زیرا هیچ فضایی از زمین را اشغال نمیکند. 

اگر محدودیتی در اندازه فضای سرویس بهداشتی و حمام ندارید، یک سینک دستشویی دیواری همراه با کمد روشویی یک روش عالی مدرن برای بهبود دکوراسیون به حمام شما است در حالی که فضای نگهداری وسایل را به حداکثر می رساند، صرف نظر از مقدار محصولات مراقبت از خود، به حداقل رساندن فضای سرویس بهداشتی کمک می کند.

سطوح، کاشی های دیواری و کف 

سطوح، کاشی های دیوار و زمین هم جزء مواردی هستند که باید در تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی در نظر گرفته شوند، به همین دلیل در ادامه در مورد انواع سطوح، بافت ها و کاشی های دیوار و کف بیشتر صحبت میکنیم. طراحی خوب چندین عنصر را در یک تعادل کامل به ارمغان می آورد و با کنتراست مناسب و ویژگی های چشمگیر شما واقعاً در راه خواهید بود. عناصر طبیعی مانند بافت های سنگی و چوب که در برابر کاشی کاری های ظریف قرار دارند و برای شروع تغییر دکور داخلی شروع عالی هستند.

نکات مهم در دکوراسیون سرویس بهداشتی

• در صورت بازسازی سرویس بهداشتی موجود، به یاد داشته باشید که وضعیت لوله های آب و  فاضلاب خود را در نظر بگیرید. تغییر موقعیت این ها هزینه بر خواهد بود، بنابراین فقط اگر شرایط و بودجه آنها را دارید، این کار را انجام دهید.

• هنگام انتخاب و قرارگیری توالت فرنگی حتما فضای کافی برای قرار دادن  پا بگذارید.

• باز و بسته شدن در نباید مانع شما شود. 

• روشویی هایی که فضای کمتری را اشغال میکنند، عملکرد و دوام بهتری دارند.

• میزان فضای ذخیره سازی مورد نیاز خود را در نظر بگیرید

• تمیز کردن را آسان تر کنید، گزینه های زیادی برای کمک به این امر وجود دارد، توالت فرنگی بدون حاشیه، سبک جدیدی از توالت است که حاشیه سنتی را از بین می برد، یعنی در توالت شما مکان هایی برای دسترسی وجود ندارد که میکروب ها بتوانند پنهان شوند. 

جمع بندی

برای اینکه خانه زیبا و رویایی خود را داشته باشید، باید به تمام نقاط خانه دقت کنید، نه فقط اتاق نشیمن و اتاق خواب ها. سرویس بهداشتی و حمام نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند و برای ایجاد یک دکوراسیون عالی باید روشویی، آینه، شیر آب و لوازم جانبی دیگر را تغییر دهید. سایت سبک مدرن بهترین و جدیدترین مدل های روشویی کابینتی، سنگی، سرامیکی در سال 2021 را با قیمتی مناسب و در بهترین کیفیت به فروش میرساند. 



0
کــارمـا :
111
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
melifeatgirl13