تلفن شریک خود را چک می کنید؟این رفتار به چه معناست؟

2 سال پیش - خواندن 4 دقیقه

از اینکه همسرتان به شما خیانت کند نگران هستید. متوجه شدید که او زمان کمتری را با شما می‌گذراند و در حالی که قبلاً تماس‌ را در مقابل شما پاسخ میداد، اکنون برای گرفتن تماس مرموز به اتاق دیگر می‌رود. حالا شما تعجب می کنید که آیا او شخص دیگری را می بیند. شما به شدت کنجکاو میشوید و می خواهید حقیقت را کشف کنید.

 اگه فقط میتونستی گوشیشو چک کنی…

در این عصر مدرن، تلفن‌های هوشمند ما تا حدودی شبیه دفترچه خاطرات دیجیتالی ما شده‌اند، جایی که افکار و اسرار درونی ما در آن گنجانده شده است. نگاهی به داخل تلفن یک شخص کاملاً نشان می‌دهد که آنها چه کسی هستند - مواردی که دوست دارند، دوست ندارند و افرادی که با آنها معاشرت می‌کنند. اگرچه در حال حاضر هیچ آمار گزارش شده ای از رفتار جاسوسی وجود ندارد، اما یک نظرسنجی در سال 2018 در ایالات متحده نشان داد که تقریباً نیمی از زوج های مورد بررسی اطلاعاتی را پیدا کردند که به طور بالقوه در تلفن همسرشان ناراحت کننده است. یک سرک کشیدن ساده از طریق تلفن همسرتان ممکن است به شما اطمینان خاطر از وفاداری همسرتان بدهد. با این حال، چک کردن گوشی همسر نشان‌دهنده مشکلات بزرگ‌تر در زمینه روابط شما است.

رفتار جاسوسی چک کردن گوشی همسرتان به شما چه می گوید؟

 ممکن است مشکلات اعتماد حل نشده ای داشته باشید

این احتمال وجود دارد که فردی با شریک قبلی که به آنها خیانت کرده است یا پدر و مادری داشته است که به دیگری خیانت کرده است، بیشتر تمایل دارد که فکر کند شریک فعلی آنها به آنها خیانت می کند. تحقیقات نشان داده است که بزرگسالانی که تجربه خیانت از طرف شریک سابق خود را داشته اند، بیشتر مشکوک هستند که شریک فعلی آنها به آنها خیانت خواهد کرد. اگر درد خیانت در گذشته یا زندگی در یک خانواده ناقص را در نتیجه خیانت یکی از اعضای بزرگسال تجربه کرده اید، ممکن است در اعتماد به شریک زندگی خود مشکل داشته باشید. هرچه درد بیشتری را تجربه کرده باشید، ممکن است از رفتار شریک زندگی خود اطمینان بیشتری کسب کنید. با این حال، هر گونه اطمینان یافت شده تنها موقتی خواهد بود تا زمانی که درد گذشته خود را پردازش کنید.

 ارتباط ضعیف در رابطه

یک رابطه سالم مستلزم آن است که هر دو طرف با یکدیگر صادق باشند. زمانی که یکی از طرفین احساس کند که شریک زندگی خود رازداری می کند و به اندازه کافی اسرارش را فاش نمی کند، در مورد تعهد شریک در رابطه احساس ناراحتی و عدم اطمینان می کند. فکر کردن به اینکه شریک زندگی شما چیزی را از شما پنهان می کند و نمی تواند در مورد آن صحبت کند، چک کردن گوشی را تشویق می کند.

 این امر اهمیت ارتباط را در رابطه برجسته می کند. اگر شما و شریک زندگی تان به طور صریح و صادقانه با یکدیگر ارتباط برقرار کنید، سطح اعتماد در رابطه بیشتر خواهد شد. بنابراین، چک کردن تلفن همسرتان احتمالاً نشان‌دهنده ارتباط ضعیف یا حتی کمبود شما و همسرتان است.

 

 آیا چک کردن گوشی همسر کار درستی است؟

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، چک کردن گوشی همسر روش مناسبی برای فهمیدن حقیقت نیست. اگر به همسر خود شک دارید راه های بسیار بهتری وجود دارد که در ابتدا باید سراغ آنها بروید.

 قدم اول: مشکل را پیدا کنید.

ببینید چه چیزی است که باعث شده است به سمت چک کردن گوشی همسرتان کشیده شده اید.

  • رفتار مشکوکی دارد
  • تا به حال دروغی گفته است که شما فهمیده اید
  • رفتارش با شما عوض شده است
  • اطرافیان حرفی زده اند
  • به شما و زندگی کم اهمیت شده است
  • و یا اینکه فکر می کنید مشکل از سوی خودتان است

زمانی که شما بتوانید علت شک خود را پیدا کنید می توانید در راستای رفع آن تلاش کنید. بسیاری از افراد بیان کرده اند که در این شرایط به خیانت مجازی همسرشان مشکوک شده اند.

 قدم دوم: سعی کنید با همسرتان صحبت کنید

در هر زمینه ای و هر اتفاقی که می افتد باید با همسر خود صادق باشید. وقتی که به او شک کرده اید. وقتی که احساس میکنید مشکلی در رابطه اتان وجود دارد سعی کنید با صحبت کردن آن را حل کنید. در این صورت دو اتفاق می افتد

  1. همسر شما خیلی منطقی با این موضوع برخورد می کند و با صحبت کردن با او مشکلتان برطرف می شود
  2. همسر شما از جواب دادن امتناع میکند و یا به گونه ای جواب می دهد که شما قانع نمی شوید

 قدم سوم: با یک مشاور صحبت کنید

گفتیم که با همسرتان راحت صحبت کنید. اگر جواب های او شما را قانع کرد قاعدتا مشکل برطرف میشود. ولی اگر شما قانع نشدید و اوضاع بدتر شد وقت آن رسیده است که با یک مشاور صحبت کنید. یک مشاور کاربلد می تواند به شما در این زمینه بسیار کمک بکند. او ابتدا شرایط زندگی شما را می سنجد و سپس راه حل هایی متناسب با شرایط شما ارائه می دهد. همانطور که گفتیم این چک کردن گوشی همسر بیشتر اوقات بخاطر شک به خیانت است. بنابراین مشاوره خیانت می تواند به شما در این زمینه بسیار کمک کند.

این سه قدم موثرترین و بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. اما مواردی وجود دارد که بهتر است در زندگی خودتان به آنها توجه کنید. شاید با رعایت این موارد بدون نیاز به هیچ کاری مشکل شما رفع شود.

منبع:

https://familico.ir/check-your-spouses-phone/

0
کــارمـا :
439
کمک کنیم آرامش بیشتری داشته باشیم.................
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
psychologist