جراحی پلک در کلینیک نور بکنم یا نه؟

1 سال پیش - خواندن 2 دقیقه

جراحی پلک در کلینیک نور بکنم یا نه؟

مشکلات مربوط به زیبایی پلک برای بسیاری از افراد ممکن است رخ دهند. مواردی مانند افتادگی، پف یا چین و چروک پلک را می‌توان با جراحی بلفاروپلاستی درمان کرد. یکی از بهترین مراکز در زمینه جراحی پلک، کلینیک نور است. در این مطلب به این مسئله می‌پردازیم که هزینه جراحی پلک در کلینیک نور چه قدر است؟

درباره کلینیک نور

مجموعه نور در سال 1372 با گشایش یک بیمارستان فعالیت خود را آغاز کرد و پس از چند سال کلینیک­های تخصصی خود را نیز راه­اندازی کرد. کلینیک نور به عنوان یک مرکز خصوصی چشم­پزشکی در سال 1392 تاسیس شد. این کلینیک در تهران و کرج  به ارائه خدمات چشم­پزشکی و زیبایی می‌پردازد.

مزایای جراحی پلک در کلینیک نور

بهترین مرکز جراحی پلک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا شما آن را انتخاب کنید؟ به طور قطع یکی از موارد، برخورداری از پزشکان و جراحان زبده است. تجربه و تخصص جراح است که می‌تواند نتیجه دلخواه شما از یک عمل زیبایی را همراه داشته باشد. مورد بعدی، امکانات کلینیک است.

هر چقدر یک کلینیک به دستگاه‌ها و تکنولوژی پزشکی روز مجهزتر باشد، عمل جراحی برای بیمار نیز راحت‌تر می‌شود. در کلینیک نور هر دو فاکتور کادر مجرب و امکانات روز وجود دارند. در کنار این دو عامل، باید به هزینه جراحی بلفاروپلاستی در کلینیک نور نیز اشاره کرد. هزینه جراحی پلک در کلینیک نور، برای بسیار منصفانه و مقرون­به­صرفه است.


هزینه جراحی پلک در کلینیک نور

به طور کلی، باید گفت هزینه جراحی پلک در کلینیک پایین­تر از جراحی پلک در بیمارستان خواهد بود. به­عنوان مثال، پروسه جراحی پلک در بیمارستان نسبت به کلینیک، پیچیده‌تر است و این بر بالا رفتن هزینه‌ها تاثیر می‌گذارد. هزینه جراحی پلک در بیمارستان نور نیز نسبت به هزینه جراحی پلک در کلینیک نور بالاتر است.

اگر بخواهیم به ‌صورت مصداقی در این مورد صحبت کنیم، باید بگوییم هزینه جراحی بلفاروپلاستی در بیمارستان نور حدود 25 تا 30 میلیون تومان خواهد بود. در حالی ‌که هزینه جراحی بلفاروپلاستی در کلینیک نور از 7 تا 20 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت. البته باید توجه داشت که این هزینه بسته به شرایط بیمار ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

جراحی بلفاروپلاستی در کلینیک نور زیر نظر بهترین جراحان و با امکانات مجهز انجام می‌شود. اگر به فکر زیبایی پلک‌های خود هستید، در انتخاب کلینیک نور تردید نداشته باشید.

جمع‌بندی

کلینیک نور یک مرکز خصوصی چشم‌پزشکی است که کادری مجرب و محیط درمانی مجهز دارد. هزینه جراحی پلک در کلینیک نور بسیار مناسب است و به نسبت هزینه جراحی پلک در بیمارستان نور پایین‌تر خواهد بود. اگر با مشکلاتی نظیر چین‌وچروک و افتادگی پلک دست‌وپنجه نرم می‌کنید، حتماً به کلینیک نور مراجعه فرمایید. جراحی بلفاروپلاستی در کلینیک نور توسط کادر درمان باتجربه انجام می‌شود تا شما از نتیجه عمل رضایت داشته باشید. 

0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
mohsenrahimi1380