خروجی گرفتن از اطلاعات کاربران وردپرس | چرا باید از اطلاعات کاربران خروجی بگیریم؟

1 سال پیش - خواندن 4 دقیقه

خروجی گرفتن از اطلاعات کاربران وردپرس، به دلیل انتقال اطلاعات یک سایت به یک سایت دیگر می باشد. هدف اصلی انتقال کاربران وردپرس، بازاریبابی، تبلیغات و ایمیل مارکتینگ می باشد. جهت تهیه خروجی از اطلاعات کاربران شما باید از افزونه ها جهت استخراج اطلاعات کاربران در وردپرس استفاده نمائید.

چرا باید از اطلاعات کاربران خروجی بگیریم؟

در عصر امروز کسب و کارهای اینترنتی زیادی در حال فعالیت هستند که هر کدام از آنها کاربران زیادی را در اختیار دارند. صاحبان وب سایت می توانند هستند با تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به کاربران خود، آمار های مهمی از آنها را به دست بیاورند که می تواند باعث شود کسب و کارآنها رونق بگیرد. اطلاعاتی نظیر: سن، جنسیت، شهر و… اطلاعاتی هستند که اگر مدیر وب سایت از انها استفاده کند قطعاً می تواند کسب و کار خود را بهبود ببخشد.

خروجی گرفتن از اطلاعات کاربران وردپرس، به شما این اجازه را می دهد تا محتوای خود را از یک وب سایت به وب سایت دیگر تنها با چند کلیک انتقال دهید. دلایل زیادی وجود دارد که شما باید انتقال کاربران وردپرس را با خروجی گرفتن انجام دهید. همانطور که اشاره کردم؛ پروفایل کاربران حاوی برخی اطلاعات مهمی مانند: ایمیل، شماره موبایل و… می باشد که به دست آوردن کاربران جدید در وب سایت می تواند کار دشواری باشد.

بنابراین یکی از دلایلی که شما باید از وب سایت وردپرسی خود خروجی تهیه کنید، می تواند ادغام وب سایت ها باشد. اگر شما چندین وب سایت دارید می توانید پایگاه داده کاربران وب سایت خود را با یکدیگر ادغام کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی امکانات افزونه WPFunnels Pro

دلایل خروجی گرفتن از کاربران وردپرس؟

1- ادغام محتوا دو یا چند وب سایت

اگر شما صاحب چند وب سایت هستید، به دست آوردن مشتریان جدید برای هر کدام از وب سایت ها می تواند کار دشوار و زمان بری باشد، زیرا که شما باید از صفر شروع به جمع اوری کاربران خود نمائید. بنابراین یکی راه حل ساده که می توانید بدون اتلاف وقت کاربران زیادی را به دیگر وب سایت های خود جذب کنید، انتقال کاربران وردپرس از یک سایت به سایت دیگر است.

2- تاسیس سایت جدید

اگر یک سایت جدید راه اندازی کرده اید و قصد دارید کاربران سایت قدمیتان را به سایت جدید منتقل کنید تا بازدید کنندگان سایت جدید شما افزایش یابد، بهترین راه خروجی گرفتن و انتقال کاربران وردپرس از یک سایت به سایت دیگر می باشد.

3- دسترسی آفلاین

در صورتی که می خواهید با کاربران و مشتریان خود به صورت آفلاین ارتباط برقرار کنید، تنها کار این است که اطلاعات آنها را درون یک فایل قرار دهید که بتوانید به صورت آفلاین با آنها ارتباط داشته باشید.

4- تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت

خیلی از کسب و کارها برای تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایتشان از اطلاعات کاربران استفاده می کنند. اکثر آنها از طریق بسیاری از نرم افزارها خروجی گرفتن از کاربران وردپرس را انجام می دهند این می تواند شامل اطلاعاتی همچون:نحوه وردود آنها به سایت، بازدیدهای صفحات و… اینها اطلاعات بسیار ارزشمندی برای شما خواهند بود. با کسب اطلاعات و تجزیه و تحلیل کاربران خود، می توانید وب سایت خود را بهینه ترکنید.همچنین می توانید وب سایت خود را بر اساس نحوه استفاده بازدیدکنندگان اداره کنید.

5- تبلیغات هدفمند

یکی از اصول مهم که می تواند برای هر نوع کسب و کاری مناسب باشد، تبلغیات هدفمند می باشد. بسیاری از کسب و کارها با جمع آوری اطلاعات کاربران همچون: شماره موبایل، ایمیل و… می توانند در مواقع مورد نیاز محصولات خود را تبلیغ می کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های چند فروشندگی ووکامرس وردپرس

اطلاعات کاربران برای خروجی گرفتن شامل چه مواردی می باشد؟

اکثر وب سایت های اینترنتی، داده ها و اطلاعات کاربران خود را برای اهداف خاصی جمع آوری می کنند. اطلاعات می تواند فرم هایی باشد که کاربر در بخش های مختلف سایت پر نموده از جمله: ایمیل، موبایل، شماره کارت اعتباری و… در نهایت صاحبان وب سایت از این اطلاعات برای بهبود سایت و فروش بیشتر خدمات خود، اقدام به خروجی گرفتن از انها می کنند. برخی از داده هایی که وب سایت شما جمع آوری می کند شامل:

– جمع آوری آی پی کاربر برای مشخص نمودن مکان فعلی کاربر

– به دست آوردن اطلاعاتی در خصوص نحوه فعالیت کاربر در وب سایت شما. به عنوان مثال: کاربر در وب سایت شما بیشتر چه صفحاتی را بازدید می کند و…

– جمع آوری اطلاعاتی مربوط به نحوه ورود کاربر به وب سایت شما. اینکه کاربر از چه طریقی و به وسیله چه مرورگری وارد وب سایت شما می شود. همچنین تعیین می کند که کدام مرورگر بیشترین ارجاع به سایت شما را داشته است.

– و بسیاری از اطلاعات دیگر

بیشتر بخوانید: بررسی افزونه WP Fluent Forms Pro

جمع بندی

یکی از مواردی که می تواند باعث شود کسب و کارهای اینترنتی ترافیک و فروش بیشتری کسب نمایند، خروجی گرفتن از کاربران وردپرس می باشد. شما می توانید با استخراج اطلاعات کاربران در وردپرس از هر نحوی از اطلاعات کاربران خود سود ببرید.به عنوان مثال: زمانی که کاربر قصد دارد برای یکی از محتوای شما نظری ارائه دهند، باید ایمل خود را ثبت کند.



0
کــارمـا :
400
فارغ التحصیل کامپیوتر. علاقه مند به فیلم، سریال و اخبار فناوری. اینجا می خوام بیشتر از علیقه های شخصی ام بنویسم.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
mira.kova91