خرید آپارتمان در آقابزرگی و تختی

6 ماه پیش - خواندن 2 دقیقه

خرید آپارتمان در خیابان آقابزرگی

اما چرا خیابان اقابزرگی؟ این خیابان باتوجه به موقعیت مکانی خود و دسترسی به خیابان های مهم تهران نظیر خیابان دکتر حسابی، خیابان اکبری، رفت و آمد و امکانات رفاهی کاملی را در اختیار ساکنین قرار داده است.

باتوجه به تمام المان هایی که به آن اشاره شد، باید بگوییم، خرید آپارتمان در خیابان آقابزرگی میتواند سکونت در محله ای دنج و آرام را برای شما فراهم کند. با سکونت در خیابان آقابزرگی به امکانات رفاهی زیر دسترسی خواهید داشت:

  • مراکز خرید
  • مراکز آموزشی
  • سالن های زیبایی
  • کلینیک های پزشکی
  • کلینیک دامپزشکی فرشته

قیمت آپارتمان های آقابزرگی

قیمت آپارتمان های این منطقه، همانند تمام مناطق تهران، باتوجه به سن سازه، موقعیت مکانی، امکانات، متراژ، دسترسی و نوع سازه برآورد میشود. بطور میانگین قیمت آپارتمان در خیابان آقابزرگی را میتوان حدود متری 250 میلیون تومان در نظر داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد خرید آپارتمان در فرشته با مجموعه آکس هوم در ارتباط باشید.

خرید آپارتمان در خیابان تختی

موقعیت مکانی خیابان تختی به گونه ای است که، گزینه معقول و مقرون بصرفه ای برای خرید آپارتمان بشمار میرود، این خیابان از طریق خیابان فرشته به خیابان ولیعصر دسترسی داشته و همین امر نشان دهنده میزان اهمیت و ارزش این خیابان میباشد. خرید آپارتمان در خیابان تختی فرشته میتواند علاوه بر سرمایه گذاری پرسود، دسترسی به امکانات رفاهی منطقه 1 را برای شما فراهم کند.

تنوع بافت مسکونی این خیابان سبب شده تا دست شما برای خرید آپارتمان در خیابان تختی باز بوده و با خیال راحت بتوانید آپارتمان مورد نظر خود را پیدا کنید. موقعیت مکانی تختی به گونه ای است که در کنار خیابان کوهیار که ازجمله دیگر مقاصد خرید آپارتمان در فرشته بشمار میرود تبدیل شود. قیمت آپارتمان در خیابان کوهیار همانند خیابان تختی بوده است.

قیمت آپارتمان در خیابان تختی

قیمت خرید آپارتمان در خیابان تختی باتوجه به قرار گیری این خیابان در شمال تهران گران بوده؛ همانطور که میدانیم شمال تهران امکانات و دسترسی های مناسبی را برای ساکنین خود فراهم کرده و تمام آپارتمان های این منطقه گران قیمت میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت خرید آپارتمان در خیابان تختی با مشاورین معتبر و فعال این منطقه در ارتباط باشید. ازجمله ساختمان های مسکونی در خیابان تختی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برج آریو
  • ساختمان مهرگان
  • برج تختی
0
کــارمـا :
60
املاک آکس هوم فعال در منطقه 1 و 3 تهران
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
amlakeaxhome