خرید آپارتمان در خیابان جهانتاب

7 ماه پیش - خواندن 1 دقیقه

خرید ‌آپارتمان در خیابان جهانتاب

خیابان جهانتاب که با نام خرمی نژاد نیز شناخته می شود، یکی از خیابان های مهم قیطریه می باشد که در جنوب قیطریه واقع شده و از اختیاریه نیز عبور می کند. همچنین می توان اذعان داشت که جزء محله دولت نیز به شمار می آید. ترافیک در این خیابان نسبت به خیابان های سلیمانی و اندرزگو که در اطراف قرار گرفته اند سبک تر می باشد و یکی از خیابان های لاکچری و گران جهت خرید خانه به شمار می آید. در ادامه به موقعیت و دسترسی ها، خیابان های مهم، امکانات رفاهی و اجتماعی این خیابان اشاره خواهیم کرد تا بتوانید نسبت به خرید آپارتمان در خیابان جهانتاب تصمیم درستی بگیرید.

موقعیت و دسترسی های جهانتاب

از آنجایی که جهانتاب به بزرگراه صدر، صیاد شیرازی و مدرس بسیار نزدیک می باشد و با خیابان قیطریه نیز موازی است از دسترسی بسیار مناسبی به تمامی امکانات رفاهی و اجتماعی برخوردار است و با خودروی شخصی تنها با چند دقیقه طی کردن مسافت می توانید به مکان های مورد نظر خود برسید.

در حرکت از سمت بالا به پایین میتوانید وارد خیابان های اخلاقی شرقی و مطهری شده و سپس به خیابان دولت یا همان کلاهدوز دسترسی خوبی داشته باشید. پس این خیابان و حوالی آن هم خلوتی و پاکی را دارد و همچنین به راحتی به مناطق یک و سه تهران دسترسی محلی خوبی دارد. اگر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنید قابل توجه است که به 5 ایستگاه اتوبوس از جمله ایستگاه اتوبوس بهار، قنات، قیطریه، سه راه نشاط و شیبانی نزدیک می باشد که ساکنین این منطقه از این ایستگاه ها استفاده می کنند.

0
کــارمـا :
60
املاک آکس هوم فعال در منطقه 1 و 3 تهران
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
amlakeaxhome