خرید ارزانترین ری اکشن (قلب و اموجی ها) برای پست تلگرام

2 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

با درود و عرض ادب خدمت تمامی کاربران عزیز امیگو ، امروز قصد داریم تا شما را با قابلیت ری اکشن تلگرام آشنا کرده و در مقابل ارزانترین و با کیفیتترین سرویس های خرید ری اکشن تلگرام را معرفی کنیم.


ری اکشن تلگرام چیست؟

تلگرام در بروزرسانی دی ماه 1400 خود قابلیت ری اکشن یا واکنش را ارائه کرد که به واسطه این قابلیت افراد میتوانند نسبت به پیام ها و پست های تلگرام واکنش نشان دهند.

کاربران قادر هستند تا به پیام های پی وی ، پیام های گروه ، پست های موجود در کانال ها واکنش خود را نشان دهند ، این واکنش با ایموجی های مشخصی اعمال میگردد، استیکرهای معروفی از قبیل لایک ، قلب ، آتش ، تولد و... وجود دارند که بسته به نیاز خود میتوانید آنها را به پیام ها اعمال کنید.

ری اکشن تلگرام

اما چه کسانی ری اکشن ها را میبینند؟ تمامی افراد میتوانند ری اکشن ها را مشاهده کنند مثلا میتوانند ببینند به یک پیام چند ری اکشن قلب داده شده است.

ری اکشن پست

چگونه میتوان به یک پیام ری اکشن نشان داد؟ برای اینکه ری اکشن به پیامی دهید در اولین قدم تلگرام خود را بروز کنید ، سپس بر روی پیام مورد نظر دوبار ضربه بزنید ، پس از زدن ضربه ری اکشن شما اعمال خواهد شد ، در صورت نیاز میتوانید ایموجی ها مختلفی را روی پیام اعمال کنید.

چرا نمیتوانم روی پیام ها ری اکشن اعمال کنم؟ در اولین قدم مطمئن شوید که تلگرام شم آخرین نسخه است ، چنانچه بخواهید روی پیام های پی وی (چت) ری اکشن نشان دهید با دوبار زدن انگشت روی پیام این کار انجام خواهد شد ، اما میبینید که این کار روی پیام گروه ها یا کانال انجام نمیشود بخاطر این است که مدیر گروه یا کانال قابلیت ری اکشن را روی گروه یا کانال اعمال نکرده است ، چنانچه مدیر گروه یا کانال هستید وارد آن شده و از بالا بر روی مداد ضربه بزنید ، وارد گزینه Reactions شوید و گزینه Allow Reactions را فعال کنید.

فعال کردن ری اکشن تلگرام

اما اگر شما مدیر گروه یا کانال هستید و قصد داشته باشید که روی پست های خود ری اکشن های زیادی دریافت کنید امیگو سرویس هایی را در خود دارد که شما میتوانید به طور دلخواه ری اکشن خود را روی پست وارد کنید در ادامه همراه ما باشید...

خرید ارزانترین و متنوع ترین ری اکشن تلگرام

خرید ارزانترین و متنوع ترین ری اکشن تلگرام

برای اینکه بتوانید روی پست های خود ری اکشن های متنوع و زیادی را اعمال کنید (حتی تا 300 هزار ری اکشن) باید از سرویس های با کیفیت امیگو استفاده کنید ، اما جذابیت سرویس های ما این است که جدای ری اکشن بر روی پست های شما ویو هم خواهد خورد ، یکی شما با یک تیر دو نشان میزنید و به اندازه درخواستی ری اکشن تعداد بازدید روی پست اعمال میگردد. در ادامه چگونگی این کار را بررسی خواهیم کرد.

1. وارد پلتفرم شبکه های اجتماعی امیگو omigo.ir/buy شوید (اینجا کلیک کنید).

2. بر روی تلگرام کلیک کرده و تب "رای تلگرام" را انتخاب کنید. برای دسترسی سریع میتوانید اینجاکلیک کنید.

خرید رای تلگرام

3. هم اکنون سرویس های موجود برای ری اکشن را خواهید دید ، با توجه به دلخواه خود نوع سرویس بر اساس ایموجی که قصد اعمال آنرا دارید انتخاب کنید ، برای تغییر تعداد ری اکشن ها میتوانید بر روی اعداد کلیک کنید.

خرید ارزانترین و متنوع ترین ری اکشن تلگرام

4. بر روی سفارش کلیک کنید.

5. در باکس باز شده مشخصات خود را وارد کرده و بر روی پرداخت کلیک کنید ، دقت کنید که حتما باید لینک پست را وارد کنید.

6. پس از پرداخت موفقت آمیز سرویس به طور خودکار استارت خواهد خورد و باید منتظر باشید تا بر اساس تعداد ری اکشن های شما روی پست اعمال گردد.

در ضمن پشتیبانی امیگو هم به طور 24 ساعته آماده کمک و راهنمایی برای کلیه سرویس های امیگو از اینستاگرام گرفته تا تلگرام و ... می‌باشد.


0
کــارمـا :
780
---
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
moarefi