خیره‌کننده‌ترین جواهرات جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳

11 ماه پیش - خواندن 3 دقیقه

جشنواره کن در حال حاضر معتبرترین گردهمایی فیلم جهان و همچنین گسترده‌ترین رویداد فرهنگی آن است. چندین نام بزرگ سینمای جهان به همراه ستارگان دیگر، یک بار دیگر در جشنواره فیلم کن حضور یافته‌‌ و با قدم زدن روی فرش قرمز لباس های مد خود را با مجموعه ای خیره کننده از سنگ های قیمتی به نمایش گذاشتند.
فرش قرمز این بار شاهد پرزرق‌ برق‌ترین الماس‌ها زمردها و یاقوت‌های سرخ بود. از Chopard گرفته تا Gucci، Tiffany & Co تا Messika، مجموعه جواهرات موجود در این فستیوال را نباید از دست داد. در ادامه جواهرات خیره‌کننده این فستیوال را به شما معرفی می‌کنیم

طلا و جواهرات فستیوال کن ۲۰۲۳

 جولیا گارنر

جولیا گارنر با لباس سبزرنگ و جذاب برند گوچی روی فرش قرمز قدم گذاشت. او یک جفت گوشواره طلای سفید زمرد و الماس فوق‌العاده زیبا و شگفت‌انگیز را به تکمیل ظاهر خود به همراه داشت.

                                                                           خیره‌کننده‌ترین جواهرات جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳-گالری طلا ماوی                                                  

خرید گردنبند طلا نگین دار از گالری طلا ماوی

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن لباس شب درخشان دیور خود را با گردنبند آبی تیره یاقوت کبود و الماس از مجموعه  Chopard ست کرد. این بازیگر لباس کریستین دیور در جشنواره فیلم کن ۱۹۴۹ را بازسازی کرد.

                                                                                                                                                
  خرید گوشواره نگین‌دار                                        
  جنیفر لارنس

جنیفر لارنس با لباسی از برند دیور در فرش قرمز ظاهر شد. او با یک گردنبند نامتقارن ساخته شده از طلای سفید و الماس خیره‌کننده تیفانی، جلوه ای از درخشش را به ظاهر اصلی خود اضافه کرد.

                                                                        خرید گردنبند سنگ‌دار                                        

جی‌جی حدید

این مدل ۲۸ ساله روی فرش قرمز با لباس دم ماهی شیک مینیمالیستی خود از زک پوزن و موهایی بی‌نقص ظاهر شد. او برای اولین حضور خود در جشنواره کن، گردنبند و دستبند الماس خروشان از مجموعه مسیکا پاریس es tune Fête، گیره گوش Illusionnistes، حلقه جاودانه Glam’Azone، حلقه دوتایی گلوریا، و الماس صورتی و زرد استثنایی Toi&Moi را انتخاب کرد.

                                                                                                 

خرید انگشتر زنانه

ایرنا شایک

ایرینا شایک یکی دیگر از قطعات چشمگیر مسیکا را روی فرش قرمز امسال پوشید: گردنبند جواهرات بلند، که مسلما یکی از خاص‌ترین قطعات مسیکا تا به امروز است. این گردنبند الماس ۳۳ قیراطی با الهام از اسطوره‌ها و سبک مصر باستان با الماس و طلای سفید ساخته شده است.

                                                                    محصولات پرفروش گالری طلا ماوی                                       

لورا هریر

لورا هریر به جواهراتش اجازه داد تا تمام صحبت‌هایش را در کن انجام دهند، با گوشواره‌های سرپنتی بولگاری. این جفت گوشواره از طلای سفید با سنگ اونیکس، ۶ الماس تراش برلیانت مارکیز، ۱۶ الماس تراش خورده فانتزی، دو الماس تراش برلیانت گرد و الماس ست پاوه ساخته شده است.

                                                                                                

گوشواره میخی گالری طلا ماوی

کرستن دانست

کریستن دانست برای حضورش در کن در سال ۲۰۲۳ لباس  قدیمی خود را از شنل با یک پارچه جذاب کارتیه در برای سال ۲۰۰۴ است ست کرد. این بازیگر که در اولین نمایش قاتلان ماه گل شرکت کرده بود، گردنبندی با صدها الماس پلاتین بر گردن آویخت.                                                                                             زیباترین طلا زنانه                                        

الساندرا آمبروزیو

الساندرا آمبروزیو به درخشش خود با لباس کلاهدار و گردنبند اسکای لاین و گوشواره‌های زیبای Pomellato  افزود. این گردنبند نامتقارن با الهام از مناظر معماری میلان ساخته شده است که شبح‌های غروب آسمان میلان را به تصویر می کشد.                                                              

ال فانینگ

ال فانینگ برای مراسم افتتاحیه و اولین نمایش Jeanne du Barry، لباس افسانه ای الکساندر مک کوئین خود را با یک چوکر کارتیه مهره دار ست کرد.                                                خیره‌کننده‌ترین جواهرات جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳-گالری طلا ماوی                                                      خرید زنجیر کارتیه                                       


   نائومی کمبل

نائومی کمپبل نمونه‌ای درخشان از لباس‌های شیک در مراسم بود. لباس پولک نقره‌ای، او را با گوشواره‌های الماس Chopard زیباتر و درخشان‌تر کرده بود.                                                                                       

اوما تورمن

اوما تورمن یک گردنبند چوکر زیبا با گوشواره‌های همسان، هر دو از شوپارد، روی فرش قرمز با لباس مجلسی دیور صورتی ظاهر شد.                                                                                                                                   


                           
                                   
0
کــارمـا :
31
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
13132509762