ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

دانلود سریال آقازاده قسمت 28 بیست و هشتم با کیفیت 1080p رایگان و کامل

3 سال پیش - خواندن 6 دقیقه

دانلود قسمت 28 سریال آقازاده رایگان با لینک مستقیم ، دانلود سریال اقازاده قسمت بیست و هشتم 28 (سریال آقازاده جمعه ها پخش 24 مووی),سریال آقازاده قسمت بیست و هشتم 28, دانلود سریال آقازاده قسمت 28 به کارگردانی بهرنگ توفیقی, Aghazadeh, قسمت 28 آقازاده با کیفیت Full HD.aghazadeh E28 720p,قسمت آخر سریال آقازاده،

دانلود قسمت 28 سریال آقازاده, آقازاده قسمت 28. دانلود سریال ایرانی جدید 

◉نام سریال : آقازاده
◉ ژانر (موضوع): خانوادگی ، عاشقانه
◉ زبان: فارسی
◉ سال انتشار: 1399
◉ محصول کشور: ایران
◉ کارگردان: بهرنگ توفیقی
◉ تهیه کنندگان : حامد عنقا
◉ نویسندگان : حامد عنقا
◉ زمان فیلم : 60 دقیقه
بازیگران سریال آقازاده
در سریال آقازاده بازیگرانی چون امین حیایی، امین تارخ، امیر آقایی، جمشید هاشم پور، کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه، محمد مهدی سلطانی، نیکی کریمی، سینا مهراد، ثریا قاسمی و... به ایفای نقش پرداخته اند.

📥➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖📥

دانلود با کیفیت bluray

دانلود با کیفیت HQ_1080

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p


📥➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖📥

معرفی سریال آقازاده

سریال «آقازاده» دهمین سریال بهرنگ توفیقی است که این بار متفاوت تر از کارهای قبلی و به جای تلویزیون، شبکه نمایش خانگی را هدف گرفته است، وی پیش از این کارگردانی سریال های شاخصی نظیر ««جاده در دست تعمیر»، «قسم»، «رخنه»، «کیفر» و ... و همچنین فیلم های بلند سینمایی «گور به گور»، «مسیر انحرافی»، «انقلاب زیبا»، «آمین»، «پشت بام تهران»، «زیر پای مادر»، «عقیق»، «پدر»، «بر سر دوراهی» و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

تهیه کنندگی سریال «آقازاده» بر عهده حامد عنقا می باشد، وی پیش از این  تهیه کنندگی سریال هایی همچون «پیکسل»، «پدر»، «بر سر دوراهی» و ... را برعهده داشته است و سریال «آقازاده» چهارمین سریالی است که وی تهیه کنندگی آن را بر عهده گرفته است، لازم به ذکر است که حامد عنقا در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» به کارگردانی وحیدجلیلوند نیز به عنوان سرمایه گذار حضور داشته است.
عوامل سریال آقازاده

کارگردان بهرنگ توفیقی ، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا
بیوگرافی امیر آقایی در نقش (نیما بحری)


امیر آقایی (متولد ١٠ مرداد ۱۳۴۹ ارومیه) بازیگر اهل ایران و برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم شنای پروانه از سی و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر است. نخستین نقش وی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال، باعث شد دوباره در ساخته دیگر احمد امینی یعنی بی‌گناهان ایفای نقش کند.
بیوگرافی نیکی کریمی در نقش (تینا)

نیکی کریمی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران) هنرپیشه، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم اهل ایران است. او یکی از بهترین و تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.

در سال ۱۳۷۲ نیکی کریمی موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین برای فیلم سارا شد.[۴] او در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر (سال ۱۳۸۱) نیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم دیوانه‌ای از قفس پرید و واکنش پنجم شد. او تاکنون با کارگردانان برجسته‌ای از جمله داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، عباس کیارستمی، ابراهیم حاتمی‌کیا، بهروز افخمی و تهمینه میلانی همکاری داشته‌است.

نیکی کریمی همچنین در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی فیلم به عنوان داور حضور داشته‌است. وی در سال ۱۳۸۶ (۲۰۰۷) از داوران بخش فیلم کوتاه شصتمین جشنواره فیلم کن فرانسه بود. او در زمینه عکاسی و ترجمه کتاب نیز فعالیت داشته‌است. در سال ۲۰۱۷، نیکی کریمی در لیست «۳۰ تن از زیباترین زنان جهان» از سوی وبگاه بازنت قرار گرفت.
بیوگرافی امین حیایی در نقش (بهروز بهرامی)

امین حیایی (زادهٔ ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران) هنرپیشه و خواننده ایرانی است.
امین حیایی در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران در محلهٔ قیطریه به دنیا آمد. پدرش تقی حیایی کارمند شغل آزاد بود. در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی-سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم‌های سینمایی بازی کند و در نخستین نقش‌آفرینی‌اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۸) چندان موفق نبود. او در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پردهٔ سینماهای تهران رفت و از این حیث رکورددار بود. حیایی همچنین تا به حال در چهار فیلم هتل کارتن، دست‌های آلوده، مزاحم و تله از ساخته‌های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در سال ۱۳۸۶ برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم شب شد. او همچنین برندهٔ دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنوارهٔ سی و ششم فیلم فجر برای فیلم شعله‌ور شد. همسر وی نیلوفر خوش‌خلق از بازیگران سینمای ایران است
بیوگرافی کامبیز دیرباز در نقش (شهنام)

کامبیز دیرباز (۱۲ شهریور ۱۳۵۴ - تنکابن) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. دیرباز فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد. او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش به دست آورد. همچنین در فیلم اخراجی‌ها نقش مجید سوزوکی را داشت کامبیز دیرباز فارغ‌التحصیل در رشتهٔ نمایش - بازیگری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد.
بیوگرافی سینا مهراد در نقش (حامد تهرانی)

سینا مهراد پسر کارگردان معروف سعید سهیلی است که نام هنری مهراد را برای خود برگزیده است . سینا مهراد در 12 آذر ماه سال 1370 در تهران متولد شد.


زندگی خانوادگی سینا مهراد
سینا مهراد در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد شده است ، او فرزند کارگردان مشهور کشورمون سعید سهیلی است و یک برادر به اسم ساعد سهیلی و یک خواهر به اسم صبا سهیلی دارد. جالب است بدانید هر سه فرزند سعید سهیلی به کار بازیگری مشغول هستند . ساعد سهیلی برادر سینا مهراد متاهل است و با گلوریا هاردی بازیگر نقش آزاده در سریال کیمیا ازدواج کرده است .

2
کــارمـا :
1686
24 مووی :رسانه دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی https://24movie.org
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
24movie