ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

دانلود سریال شاخ آفریقا (تمامی قسمت ها) دانلود رایگان سریال شاخ افریقا

3 سال پیش - خواندن 1 دقیقه

دانلود سریال شاخ آفریقا، دانلود رایگان سریال شاخ آفریقا، دانلود سریال شاخ افریقا، سریال شاخ آفریقا، دانلود سریال شاخ آفریقا رایگان، دانلود سریال ایرانی شاخ افریقا تمامی قسمت ها، دانلود سریال شاخ آفریقا سعید آقاخانی و مهراب قاسم خانی

شاخ آفریقا یک کمدى با حال و هوایى تازه است که در ایران و کشور گینه مقابل دوربین می‌رود و پس از تکمیل نگارش وارد مرحله انتخاب بازیگر می‌شود.

بازیگران سریال شاخ آفریقا

به زودی

دانلود سریال خوب بد جلف

دانلود سریال جیران

دانلود سریال خول بد جلف رادی اکتیو

دانلود سریال آکتور

دانلود سریال آهوی من مارال

دانلود سریال قبله عالم

دانلود سریال ایرانی مرداب

دانلود سریال سیاوش

دانلود سریال ایرانی پدرخوانده

دانلود سریال شاخ آفریقا تمامی قسمت ها

همکاری سعید آقاخانى و مهراب قاسم خانى در «شاخ آفریقا»

سعید آقاخانى سریال «شاخ آفریقا» را براى پلتفرم‌هاى اینترنتى می‌سازد.

هم اکنون طراحى کامل سریال توسط مهراب قاسم خانى انجام و نگارش متن‌ها پیش می‌ر‌‌ود.این دومین همکارى قاسم خانى و آقاخانى بعد از سریال دزد و پلیس به حساب مى‌آید.این سریال با همکارى کشورهاى منظقه آسیا اقیانوسیه ( AsPac)ساخته می‌شود و به جز پلتفرم‌هاى داخلى قراراست روى سرویس‌هاى vod آسیایى قرار گیرد.

سعید آقاخانی (زاده ۴ اسفند ۱۳۵۰ در بیجار) هنرپیشه، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. وی دانش‌آموخته تئاتر از دانشگاه تهران است.

مهراب قاسم ‌خانی (زاده ۱۶ آذر ۱۳۵۰، تهران) طراح دکور و نویسنده ایرانی است.

مهراب قاسمخانی از فیلمنامه‌نویسان با سابقه ایرانی است و سابقه همکاری در نگارش سریال‌های «پاورچین»، «نقطه‌چین»، «کمربندها را ببندیم»، «شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «گنج مظفر»، «مسافران»، «ساختمان پزشکان»، «شمعدونی»، «دزد و پلیس» و «پژمان» را در کارنامه خود دارد.

0
کــارمـا :
302
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
dictator