ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول (کیفیت بالا) نیم بها

2 سال پیش - خواندن 4 دقیقه

دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول❤️ با کیفیت بالا✅ و ترافیک نیم بها فقط در رسانه هایپر فیلم! پس اگر به دنبال دانلود سریال میدان سرخ قسمت یک با لینک مستقیم هستید این صفحه مخصوص شماست.

دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول

لینک دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ:

در این قسمت می توانید لینک های دانلود قانونی سریال میدان سرخ با کیفیت های متفاوت را مشاهده کنید، لطفا فقط با پرداخت مبلغی ناچیز این سریال ها را به صورت قانونی دانلود و خریداری کنید تا در حمایت از این سریال نقش داشته باشید❤️.

دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول با کیفیت bluray (حجم: 3.7 گیگ) (قیمت: فقط 10 هزار تومان)

دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول با کیفیت 1080p (حجم: 845 مگابایت) (قیمت: فقط 9 هزار تومان)

دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول با کیفیت 720p (حجم: 374 مگابایت) (قیمت: فقط 8.5 هزار تومان )

دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول با کیفیت 480p (حجم: 200 مگابایت) (قیمت: فقط 8 هزار تومان)

مشخصات سریال میدان سرخ:

قبل از دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول پیشنهاد می کنم این مشخصات رو یه مروری داشته باشید:

  • نام سریال: سریال میدان سرخ
  • ژانر: اکشن ، هیجان انگیز
  • زبان: فارسی
  • مخاطب سریال: بزرگسالان
  • پخش سریال: رسانه هایپر فیلم
  • تاریخ انتشار سریال: بیست و شش شهریور ماه ۱۴۰۰
  • کارگردان سریال میدان سرخ: ابراهیم ابراهیمیان
  • بازیگران سریال: امیر حسین آرمان ، حمید فرخ نژاد ، مهتاب کرامتی ، بهرام افشاری ، لیندا کیایی ، علی مصفا ، فرزاد فرزین و …

داستان  سریال میدان سرخ قسمت اول

سریال میدان سرخ قسمت اول جریان داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می‌ شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌ گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می‌ شود، غافل از آن که پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

بازیگران سریال میدان سرخ

در این سریال حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، علی مصفا، امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، سحر نظام دوست، رضا یزدانی، ستاره اسکندری، سعید داخ، لیندا کیانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان و امید روحانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

خوانندگی فرزاد فرزین برای میدان سرخ قسمت اول

فرزاد فرزین برای سریال «میدان سرخ» قطعه ی زخم را خوانده که ترانه ی آن را روزبه بمانی سروده است.
فرزاد فرزین که سابقه بازی در سریال های نمایش خانگی را هم دارد پیشتر برای سریال های «عاشقانه» و «مانکن» نیز قطعاتی را خوانده بود.

عکس های قسمت اول سریال میدان سرخ:

در این قسمت برای شما چند اسکرین شات تصادفی از قسمت اول سریال میدان سرخ قرار گرفته شده (توجه: اینکار خلاف قوانین کپی رایت نمی باشد و فقط 6 اسکرین شات در این باره قرار داده شده).

قسمت اول سریال میدان سرخ

قسمت اول سریال میدان سرخ

قسمت اول سریال میدان سرخ

قسمت اول سریال میدان سرخ

قسمت اول سریال میدان سرخ

توضیحات ویکی پدیا درباره سریال میدان سرخ:

میدان سرخ یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در فیلیمو و شبکهٔ نمایش خانگی پخش می‌شود. در این مجموعه ارشا اقدسی به عنوان بدلکار و طراح صحنه‌های اکشن حضور داشته‌است.

زندگی نامه کارگردان سریال میدان سرخ:

ابراهیم ابراهیمیان ۲۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۰ در شهر طاد اصفهان متولد شد. پدر او منوچهر ابراهیمیان است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ کارگردانی است. ابراهیمیان فعالیت سینمایی خود را از سال (۱۳۹۲) با فیلم «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» آغاز کرد، ساخت این فیلم در ۱۵ مهر (۱۳۹۲) در تهران آغاز گردید و با آن در سی‌ و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر شرکت کرد. ابراهیم ابراهیمیان کارگردانی فیلم‌های سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت»، «عادت نمی‌کنیم» (۱۳۹۴)، را برعهده داشته ‌است. وی همچنین نویسنده و تدوین‌گر فیلم «عادت نمی‌کنیم» (۱۳۹۴)، بوده ‌است. عادت نمی‌کنیم دومین حضور ابراهیمیان در فستیوال فجر بود که در جشنواره سی و چهارم فجر به نمایش درآمد و در سه رشته فیلمنامه، بازیگر نقش اول زن (ساره بیات) و بازیگر نقش مکمل مرد (حمیدرضا آذرنگ) کاندید دریافت سیمرغ شد. دابلند (۲۰۱۸) نام فیلمی است که ابراهیمیان آن را برای سینمای کشور گرجستان ساخته ‌است. نکته مهم این فیلم فضای بسیار متفاوت آن با دیگر آثار این فیلمساز است.

لطفا به جای دانلود رایگان سریال میدان سرخ (که البته لینک دانلود سریال میدان سرخ در تمام سایت ها به صورت پولی قرار گرفته) لطفا به دنبال خرید قانونی سریال میدان سرخ قسمت اول باشید تا از این اثر حمایت شود.

0
کــارمـا :
67
رسانه هایپرفیلم فقط در سایت امیگو فعالیت می کند و در هیچ سرویس دیگری به صورت رسمی فعالیت نخواهیم کرد. (یک لایک ساده شما میتونه یک حمایت بزرگ از ما باشه❤️)
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
HyperFilm