ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 18 هجدهم با کیفیت 1080p رایگان و کامل

2 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

دانلود قسمت 18 سریال نیسان آبی,قسمت ۱۸ نیسان ابی رایگان,سریال نیسان آبی قسمت 18 هجدهم,دانلود سریال نیسان آبی قسمت 18 ساخته منوچهر هادی,

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 18 هجدهم با کیفیت 1080p رایگان و کامل

گروه فیلم : کمدی

سال تولید : 1400

کارگردان : منوچهر هادی

بازیگران: حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه

خلاصه داستان : آریا بدون گواهینامه سوار نیسان شد و حالا که تصادف شدیدی کرده چاره ای غیر از فرار ندارد. این طرف هم جمشید، بی خبر از همه جا به خانه سینما می رود تا جمشید هاشم پور را ببیند، ولی اتفاقات او را به مکان دیگری می کشاند.

=====================

دانلود با کیفیت bluray

دانلود با کیفیت HQ_1080

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

=====================

بیوگرافی غلامرضا نیکخواه

غلامرضا نیکخواه (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۲۷، بوشهر) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال ۱۳۴۵ در 5 سالگی و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در 27 سالگی در سال ۱۳۶۷ با یک نقش کوتاه در شبکه ۲، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد

او دانش‌آموختهٔ رشته علوم سیاسی است و کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال ۱۳۴۵ و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۶۷ با یک نقشِ کوتاه در شبکه ۲، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد. وی با بازی در سریال‌های طنز همچون «نوروز ۷۲»، «پرواز ۵۷»، «جنگ ۷۷»، «مرد هزارچهره»، «قهوهٔ تلخ» به شهرت رسید.

حقوق ما در ابتدا زیاد نبود مثلا برای 2 ماه کار در نوروز 72، تنها 20 هزار تومان گرفتیم برای این که بتوانم از عهده مخارج زندگی بربیایم مجبور شدم به کار اولم یعنی بازرگانی برگردم، مدتی به این کار مشغول بودم تا بالاخره خرج و دخلم به هم نزدیک شد و دیگر مشکل زیادی به لحاظ مالی نداشتم و بعد دوباره مشغول به کار شدم شغل اصلی وی کارشناس خودرو در گمرک است.

غلامرضا نیکخواه متاهل است و یک دختر بنام نیلوفر دارد، دخترش راه پدر را پیش گرفته و نقش های گذرا و کوتاهی را نیز بازی کرده است البته او ورزش والیبال رو نیز بصورت حرفه ای دنبال می کند.

حضور در تلویزیون را از سال 1367 با یک نقش کوتاه آغاز کرد. با حضور در مجموعه های نوروز ۷۲، پرواز ۵۷ و جنگ ۷۷ به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد. فعالیت سینمایی را سال 1388 با فیلم سینمایی طهران تهران تجربه کرد. نیکخواه سابقه حضور در آثار بسیاری از جمله سریال های چای نت، دنگ و فنگ روزگار، آقا و خانم سنگی، مرد دوهزارچهره، بزنگاه، مرد هزارچهره، به همین سادگی، فیلم های سینمایی رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل و مجموعه های نمایش خانگی عطسه، شوخی کردم، ویلای من، قهوه تلخ و جیران و در مسابقه جوکر خیلی درخشید.

درباره سریال:
سریال نیسان آبی (Blue Nissan) یک مجموعه کمدی، درام و خانوادگی به کارگردانی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1400 است که تهیه‌کنندگی آن را نیز احسان ظلی پور، برادر آرش ظلی پور مجری تلویزیون، برعهده دارد؛ همچنین این سریال براساس فیلمنامه سینمایی نیسان آبی نوشته کمیل روحانی ساخته شده و نویسندگی آن برعهده سعید دولتخانی و سعید هوشیار بوده است؛ سریال نیسان آبی ابتدا قرار بود به عنوان یک فیلم سینمایی ساخته شود، اما پس از تغییر تصمیم سازندگان، به سریال نمایش خانگی تبدیل شد؛ منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون است؛ از کارهای شاخص وی می‌توان مجموعه تلویزیونی عاشقانه و مجموعه‌های تلویزیونی دلدادگان، خداحافظ بچه و خوب بد زشت را نام برد؛ وی همچنین با ساخت فیلم‌های رحمان 1400، آینه بغل و من سالوادور نیستم از نظر فروش گیشه به یکی از موفق‌ترین کارگردان‌های ایرانی تبدیل شد.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 18 هجدهم { قسمت ۱۸ نیسان آبی }

0
کــارمـا :
1686
24 مووی :رسانه دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی https://24movie.org
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
24movie