ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

دانلود فیلم قهرمان(HD)(رایگان)|فیلم قهرمان -اصغر فرهادی

2 سال پیش - خواندن 2 دقیقه

دانلود فیلم  قهرمان رایگان و کامل،دانلود فیلم اصغر فرهادی قهرمان با لینک مستقیم❤️ و حجم کم hd،دانلود فیلم قهرمان با کیفیت 480p و 720p،دانلود فیلم  قهرمان امیر جدیدی نماشا،خرید قانونی فیلم قهرمان download film irani Ghahreman ،دانلود فیلم  قهرمان اصغر فرهادی دانلود فیلم  قهرمان دوستی ها،دانلود فیلم  آن شب همتا مووی،دانلود فیلم  قهرمان محسن تنابنده اپارات،دانلود فیلم  قهرمان فیلمیو،

📥**************لینک های دانلود فیلم قهرمان در زیر***************📥

دانلود با کیفیت BLURAY
دانلود با کیفیت HQ_1080
دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p
دانلود با کیفیت ۷۲۰p
دانلود با کیفیت ۴۸۰p

📥***************************📥  

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : 1400

کارگردان : اصغر فرهادی

بازیگران: امیر جدیدی , محسن تنابنده , فرشته صدرعرفایی , سحر گل‌دوست , مریم شیدایی , علیرضا جهان‌دیده , سارینا فرهادی , احسان گودرزی

خلاصه داستان : رحیم به دلیل بدهی که قادر به بازپرداخت در زندان بوده است. وی در طی مرخصی دو روزه سعی می کند طلبکار خود را متقاعد کند که شکایت خود را از پرداخت بخشی از مبلغ پس بگیرد. اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود.

فیلم قهرمان (A Hero) به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی روز گذشته در مراسم کن حضور یافت و مورد استقبال خیلی از مخاطبان گرفت. امروز برخی از سایت‌های معتبر دنیا نظر خود درباره این فیلم را منتشر کرده‌اند و «قهرمان» تا این لحظه بر اساس ۷ نقد، نمره ۷۳ را در سایت متاکریتیک به دست آورده است.

خلاصه داستان: «قهرمان با مدت زمان دو ساعت و هفت دقیقه، درباره شخصیتی به نام رحیم است که به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی‌اش در زندان به سر می‌برد اما طی دو روز مرخصی در تلاش است شاکی خود را با پرداخت بخشی از بدهی متقاعد به پس گرفتن شکایت خود کند، اما اتفاقات آنگونه که برنامه‌ریزی شده پیش نمی‌رود…»

در ادامه بخشی از نقدها منتشر شده از فیلم را باهم می‌خوانیم:

کوتاه با دقت بسیار، نوشته شده با ظرافت و سرعت روایتی مثل آثار تریلر، فیلم قهرمان احتمالا عملکرد خیلی خوبی در سرتاسر دنیا خواهد داشت.

The Wrap – نمره ۹۰ از ۱۰۰

اینجا هیچکس کامل نیست، هیچکس هم یک شرور مطلق نیست؛ و همین‌طور که سوءظن ما نسبت به رحیم زیاد و کم می‌شود، ما، به عنوان مخاطب، به مخزن این احساسات که مدام در حال تغییر هستند تبدیل می‌شویم.

Screen Daily – نمره ۹۰ از ۱۰۰

فیلم قهرمان

این فیلم با اینکه مشتاقانه سعی دارد به قوانین مدنی ایران بپردازد اما هسته عاطفی «جدایی نادر از سیمین» را ندارد. اما خب این مورد با خلوص سقراطی ساختار و سادگی کودکانه سوالات اساسی‌اش جبران می‌شود: تفاوت بین انجام یک کار خوب و انجام ندادن کار بد چیست؟

Indie Wire – نمره ۸۳ از ۱۰۰

زمینه ساده و طبقه پایین فیلم با فیلم‌برداری، نورپردازی و تدوین سرراست آن ترکیب شده است. این حس یکی از متفاوت‌تری کارهای اصغر فرهادی را دارد و بعضا المان‌های دراماتیک نه چندان راضی‌کننده در آن رخنه می‌کنند.

هالیوود ریپورتر – نمره ۸۰ از ۱۰۰

قهرمان یک فیلم درگیر کننده و حتی جذاب است، اما نمی‌دانم آیا رفتارهای رئالیستی آن می‌خواهند یک داستان غیرمتمرکز را پنهان کنند یا خیر.

گاردین – نمره ۶۰ از ۱۰۰

امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی از جمله بازیگران فیلم سینمایی قهرمان یا A Hero به کارگردانی اصغر فرهادی هستند.

منبع: Metacritic

0
کــارمـا :
190
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
film98