درمان فیستول مقعدی با نخ ستون

2 ماه پیش - خواندن 2 دقیقه

اگر ستون تا 6 هفته از بین رفته باشد و عفونت برطرف شده باشد، برخی از برداشتن ستون به سادگی با میزان موفقیت در 75 تا 80 درصد موارد حمایت می کنند [3،4]. این کار بهتر است قبل از 6 هفته انجام شود، زیرا انتظار بیشتر از این می تواند منجر به تشکیل پوست (اپیتلیوم) در داخل مجرای فیستول شود که می تواند از بسته شدن خود به خودی آن جلوگیری کند. در مبتلایان به بیماری کرون که میزان عود با این روش بسیار بالاست، باید احتیاط کرد.
ستون را برای مدتی طولانی تر یا برای مدت نامحدود با یا بدون سفت کردن دوره ای در جای خود بگذارید
کلینیک مهنا میگوید: اگر مجرای فیستول بخش قابل توجهی از عضله اسفنکتر مقعدی را درگیر کند، باز گذاشتن مجرای فیستول ممکن است ایمن نباشد، زیرا این امر مستلزم بریدن بیش از حد عضله اسفنکتر مقعد است و این امر به طور بالقوه می تواند منجر به درجاتی از بی اختیاری مدفوع شود. . بنابراین، ستون ممکن است برای مدتی طولانی تر یا حتی برای مدت نامحدود در جای خود باقی بماند. این امر تخلیه بیشتر آبسه و ته نشین شدن التهاب را تضمین می کند. گاهی اوقات یک ستون شل مجدداً سفت می شود تا زمانی که به آرامی عضله اسفنکتر مقعد را برش دهد (ستون برش محکم). با سفت شدن مکرر، ستون به آرامی مجرای فیستول را باز می کند و در نهایت ستون بدون نیاز به برش اسفنکتر مقعد به خودی خود می افتد. این روند کند می تواند تا یک سال طول بکشد.

گاهی اوقات، ستون در نهایت بدون نیاز به سفت کردن (ستون برش شل) راه خود را باز می کند، با اینکه ستون به آرامی عضله اسفنکتر مقعد را برش می دهد. با این حال، این می‌تواند سال‌ها طول بکشد، اما ایمن‌تر از یک ستون برش محکم است، زیرا اسفنکتر زمان دارد تا بهبود یابد و خودش را ترمیم کند، زیرا مجرای فیستول به آرامی باز می‌شود[6]. https://colorectalsurgeonssydney.com.au
ستون را بردارید و مجرای عضله را باز کنید

اگر ستون کمتر از یک سوم عضله اسفنکتر داخلی مقعد را درگیر کند، ممکن است منطقی باشد که ستون را با باز گذاشتن مجرای فیستول و برش ماهیچه های پوشاننده خارج کنید. این اجازه می دهد تا تمیز کردن (کورت کردن) مجرای فیستول، برای ترویج بهبود آن. معاینه با سونوگرافی اندوآنال و کاوش با پروب لاکهارت Nummery قبل از این روش ضروری است تا اطمینان حاصل شود که کمتر از 30 درصد از اسفنکتر عضلات داخلی درگیر شده است.

0
کــارمـا :
31
کلینیک مهنا
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
jarahlaser