دلایل استفاده از دوربین مداربسته در اتاق کودک

6 ماه پیش - خواندن 1 دقیقه

یکی از دلایل شخصی که من تو اتاق بچه‌های کوچیکم یا کودکم از دوربین مداربسته استفاده می‌کنم اینکه من یه مادر شاغلم دائما نمی‌تونم دنبال بچه راه بیافتم ببینم کجا میره، کجا میاد، تو اتاقش داره چیکار می‌کنه، یه وقت سرش به جایی نخوره، حالش بد نشه یا موقع‌هایی که دارم کار خونه رو انجام میدم نمی‌تونم تو اتاق پیش بچه‌هام باشم برای همین اومدم از دوربین مداربسته در اتاق کودکم استفاده کردم اینجور هم مواقعی که توی اتاق کارم هستم و هم مواقعی که دارم کارهای خونه رو انجام میدم تصویرشون از تو گوشی یا سیستم جلو چشممه خیالمم راحته اتفاقی براشون نمی‌افته.

یه سری مواقع هم هست بچه‌ها لج می‌کنند میرن تو اتاق درو می‌بندند اجازه نمی‌دن ما وارد اتاقشون بشیم برای اینکه مطمئن بشم از روی احساسات کار اشتباهی نمی‌کنن یا به خودشون آسیبی نمی‌رسونند استفاده از این دوربین‌ها مفیده.

بعضیا اعتقاد دارند استفاده از دوربین تجاوز به حریم شخصی کودکه در صورتی که اینجوری نیست بچه‌های کوچیک مثل آدم‌های بزرگ که آلزایمر دارند دائما نیاز به مراقبت دارند یه لحظه غافل بشین ازشون کار دست خودشون و شما می‌دن. قرار نیست این دوربین‌ها همیشه اونجا بمونند قطعا با بزرگ شدن بچه‌ها این دوربین‌ها هم از تو اتاقشون حذف می‌شن ولی برای مواقع ضروری مثل زمانی که بچه هستند و نمی‌تونن درست و غلط را تشخیص بدن و برای آدم بزرگ‌هایی که آلزایمر دارند بهترین کاره اینجوری هم اونا آسیب نمیبینند هم ما از لحاظ روانی اعصاب آروم‌تری داریم.

امیدوارم تونسته باشم با به اشتراک گذاشتن تجربه شخصیم در مورد استفاده از دوربین در اتاق کودک به شما هم کمک کنم که علاوه بر مراقبت از عزیزانتون بتونین کارهاتون رو هم سروقت  و به موقع انجام بدین.

0
کــارمـا :
31
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
sanaszare