دکوراسیون انگلیش هوم چیست؟

2 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

دکوراسیون انگلیش هوم، یکی از سبک های دکوراسیون داخلی است که در آن، نقش های گلدار و رنگ های شاد حرف اول را می زنند. همانطور که از نام این سبک پیداست، انگلیش هوم از کشور انگلیس برخاسته است و هدف کلی آن، ایجاد فضایی گرم و غلبه بر سرما می باشد. قوانین طراحی دکوراسیون در این سبک، به گونه ای است که هم در خانه های کوچک و هم در خانه های با متراژ بالا قابل اجرا می باشد. انگلیش هوم، با رنگ ها و طرح های آرامش بخش خود شما را به دنیای آرام و لطیفی فرو می برد و دنیایی رنگارنگ و فانتزی را پیش روی شما قرار می دهد. در واقع می توان گفت که این سبک برای کسانی که دکوراسیون را به شکل لطیف و رویایی ترجیح می دهند، بسیار مناسب است. در ادامه به بررسی دقیق تری از این سبک دکوراسیون داخلی خواهیم پرداخت.

ویژگی های سبک انگلیش هوم

  • استفاده از طرح گل بر روی تمام پرده ها، رو مبلی و وسایل تزئینی
  • استفاده از فرش های با زمینه روشن و طرح گلدار ابریشمی در کف
  • کاغذ دیواری های متناسب با مبلمان و دارای رنگ های ملایم
  •  هماهنگی تمامی روکش ها و منسوجات با یک زمینه یکسان و پالت رنگی متفاوت
  • رنگ های ملایم و زیبا بر روی تمامی تجهیزات

رنگ ها در سبک انگلیش هوم

به طور کلی، پالت رنگ مورد استفاده در سبک انگلیش هوم، عموما ترکیبی از سفید، شیری، صورتی، گلبهی، آبی آسمانی و کرم می باشدکه به صورت مات یا براق قابل اجرا هستند. در این سبک، معمولا 3 تا 4 رنگ که به هم نزدیک هستند در یک پالت قرار می گیرند و طرح های گلدار و دلنشین را ایجاد می نمایند. در واقع می توان گفت که رنگ های شاد و طرح های گلدار، اساس سبک انگلیش هوم هستند و بدون آنها این سبک معنا ندارد. در این سبک برای انتخاب رنگ دیوارها هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر طور که بخواهید می توانید با رنگ های شاد به دیوارها نما بدهید.

مبلمان در دکوراسیون انگلیش هوم

مبلمان در دکوراسیون انگلیش هوم به طور معمول از متریال چوب می باشد و تداعی گر طبیعت است. از سبک های مبلمان در این استایل می توان به کویین آنه و ویکتورین اشاره نمود که یاد آور سبک های قدیمی و سنتی انگلیس می باشند. همچنین، مبل شزلون گلدار عضوی جدا ناپذیر از مبلمان در این سبک است که نمایی بی نظیر به خانه می بخشد. با اجرای یک ست زیبا از مبل های گلدار، نیمی از سبک انگلیش هوم را در منزل خود پیاده نموده اید و برای نیمی دیگر بهتر است به سراغ پرده ها بروید.

پرده ها در انگلیش هوم

پرده ها در سبک انگلیش هوم، یک عنصر قوی در دکوراسیون منزل هستند که شما را به سمت نتیجه دلخواه میبرند. منزلی که به سبک انگلیش هوم دکوراسیون شده باشد، بدون شک یک پرده گلدار با گل های ریز می طلبد که با کوسن های مبل ست باشد. برای این کار می توانید قسمت هایی از پارچه مورد استفاده برای سفارش و دوخت پرده را برای تهیه روکش کوسن ها به کار ببرید و یک ست زیبا ایجاد نمایید. 

در آخر لازم به ذکر است که اگر به طرح های گرم و دلنواز در خانه علاقه مند هستید، سبک انگلیش هوم استایل مورد علاقه شما خواهد بود. توجه داشته باشید که این سبک از دکوراسیون با موارد گفته شده و اضافه کردن شومینه، آبازور، قاب عکس های بزرگ و ... به راحتی قابل پیاده سازی می باشد.

0
کــارمـا :
34
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
fereshtehshokrpur