راهنمای انتخاب استایل مشکی برای خانم ها و آقایان

3 ماه پیش - خواندن 6 دقیقه

استایل مشکی استایلی زیبا و پرطرفدار بین خانم‌ها و آقایان است. بسیاری از خانم‌های ایرانی رنگ مشکی را دوست دارند و در انتخاب لباس، کفش، شال و روسری، مانتو و سایر چیزها اولین گزینه برایشان رنگ مشکی است. مشکی یا همان سیاه رنگی است که با هر استایلی جور درمی‌آید، با همه رنگ‌ها به خوبی هماهنگ می‌شود و ترکیب جذابی برای ظاهرتان ایجاد می‌کند. کافی است که استفاده درست از آن را بدانید و به درستی آن را با انواع رنگ‌ها ترکیب کنید تا زیبا و منحصر به فرد شوید.

 البته گاهی خانم و آقایان تمایل دارند از رنگ مشکی یک دست در استایل و پوشش خود استفاده کنند. یعنی سر تا پا مشکی را می‌پسندند. این هم گزینه جذاب و زیبایی است البته باید دقت داشت که این رنگ به رنگ پوست‌تان بیاید. بیشتر افرادی که پوست روشنی دارند رنگ‌های تیره می‌پوشند. رنگ مشکی برای کسانی که پوست سفید و روشن دارند بسیار جذاب و زیبا است. البته هستند کسانی که معتقدند  رنگ سیاه مناسب پوست تیره آنها است و آنها را بهتر نشان می‌دهد. در این مقاله قصد داریم شما را در انتخاب یک استایل مشکی جذاب راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب یک استایل شیک مشکی

همان‌طور که گفتیم رنگ مشکی یا همان سیاه رنگی است که با هر رنگ دیگری به خوبی هماهنگ و ست می‌شود. در واقع اصلا مهم نیست برای لباس‌هایتان از رنگ‌های گرم استفاده می‌کنید یا رنگ‌های سرد در کل رنگ مشکی می‌تواند یک استایل شیک مشکی با هر تناژ رنگی برای شما بسازد. ست کردن کفش با لباس در رنگ‌های مختلف اصول خاصی را می‌طلبد و نیاز به رنگ‌شناسی دارد اما ست‌های پرکاربرد رنگ مشکی شامل موارد زیر است:

  • ست کردن رنگ مشکی با رنگ‌های روشن

برای داشتن یک استایل شیک مشکی می‌توانید این رنگ خاص را با رنگ‌های روشن ست کنید. یکی از رنگ‌های بسیار پرکاربرد و جذاب روشن، رنگ سفید است. رنگ سفید در کنار رنگ سیاه جذابیت متفاوتی برایتان ایجاد خواهد کرد. در واقع به کار بردن رنگ‌های روشن در استایل‌ مشکی‌تان، جذابیت و زیبایی رنگ مشکی را دو چندان می‌کند. تضاد اصلی‌ترین دلیل جذابیت این دو رنگ است.

استایل مشکی و سفید

  • ست کردن رنگ مشکی با رنگ قرمز

از دیگر روش‌های داشتن استایل شیک مشکی ترکیب این رنگ با رنگ قرمز است. این ترکیب رنگ از زمان‌های قدیم تا به امروز همیشه خاص و زیبا بوده است. دلیل این جذابیت هم تضاد جالبی است که رنگ مشکی با رنگ قرمز دارد. گاهی خانم‌ها برای خرید کفش مجلسی زنانه به سراغ رنگ قرمز می‌روند. در کنار استایل مشکی‌تان از رنگ قرمز استفاده کنید تا متوجه جذابیت این دو رنگ در کنار یکدیگر شوید.

استایل مشکی با قرمز

  • ست مشکی کامل

ست مشکی کامل در واقع استایلی است که در آن سر تا پا مشکی می‌پوشید. در این استایل شیک مشکی کلیه لباس‌ها و کفش‌تان را از رنگ مشکی انتخاب می‌کنید. باید دقت داشته باشید که تمام رنگ‌ها کاملاً شبیه به هم باشند و از طیف رنگی مشکی در بعضی قسمت‌ها استفاده نشود. منظور این است که بعضی از قسمت‌ها مشکی کم‌رنگ‌تر و بعضی پررنگ‌تر نباشد. در واقع در این استایل شیک مشکی تمام لباس‌ها و اکسسوری‌ها مشکی یکدست باید باشد تا جذاب‌تر به نظر برسد.

ست مشکی کامل

استایل مشکی مردانه چگونه استایلی است؟

آقایان می‌توانند بدون در نظر گرفتن موقعیت و در واقع در هر نوع موقعیتی از استایل شیک مشکی مردانه استفاده کنند. استایل مشکی مردانه استایلی است که آقایان را بسیار شیک و جذاب می‌کند. به طوریکه هر مرد شیک‌پوشی حداقل یک دست کت و شلوار مشکی در کمد لباس خود باید داشته باشد. چرا که این ست لازمه استایل آقایان شیک‌پوش است. کت و شلوار مشکی در واقع لباسی است که نظم خاصی به ظاهر شما می‌دهد و شما را منظم و مرتب‌تر نشان می‌دهد.

البته در نظر داشته باشید که توجه به کفش مناسب هم در کنار این استایل شیک مشکی بسیار مهم است. لازمه هر استایل زیبایی ایجاد هماهنگی در طرح و رنگ است. اگر از کفشی استفاده کنید که هماهنگی خاصی با لباس‌هایتان داشته باشد جذابیت شما را دو چندان خواهد کرد.

استایل مشکی مردانه

استایل مشکی زنانه مخصوص خانم های شیک و جذاب

تعداد لباس‌ها در یک ست زنانه بیشتر از ست‌های مردانه است. هماهنگ کردن این لباس‌ها با یکدیگر کاری خاص و البته سخت است. بسیاری از خانم‌ها وقتی به یک مجلس و مهمانی خاص دعوت می‌شوند اولین دغدغه‌ای که برایشان ایجاد می‌شود این است که چه چیزهایی را در کنار یکدیگر بپوشند. ست کردن کفش مجلسی با لباس مجلسی برای خانم‌های شیک‌پوش از نکات بااهمیتی است که باید به آن توجه داشته باشند.

در این میان استفاده از ترکیب رنگ مشکی در کنار استایل‌تان جذابیت خاصی به شما خواهد داد. چرا که استایل شیک مشکی هم بسیار پرطرفدار است و هم رنگی است که با همه رنگ‌ها به خوبی ست می‌شود. اگر ترکیب لباس‌هایی که پوشیده‌اید با هم هماهنگ است اما در آخر نمی‌دانید آن را با کدام یک از کفش‌هایتان بپوشید به سراغ کفش رنگ مشکی بروید. این انتخاب برای هر نوع مراسمی مثل مراسم ختم، مراسم عروسی، تولد، مهمانی و سایر مراسم‌ها بهترین انتخاب است.

نکته جالب در مورد رنگ مشکی لاغرتر نشان دادن خانم‌هایی است که اضافه‌وزن دارند. در واقع اگر جزء افرادی هستید که اضافه‌وزن دارید و دوست دارید در مراسم و مهمانی‌ بهتر و لاغرتر دیده شود در رنگ لباس‌هایتان از استایل شیک مشکی استفاده کنید. این رنگ به طرز جالبی شما را لاغرتر نشان می‌دهد. در کل رنگ مشکی رنگی است که در کمال سادگی، استایل شما را به یک استایل شیک و ایده‌آل تبدیل می‌کند. بنابراین در هنگام خرید کفش زنانه شیک  بهتر است رنگ مشکی در اولویت باشد.

استایل شیک مشکی

نکات مهم در انتخاب استایل مشکی

برای اینکه استایل شیک مشکی را تجربه کنید لازم است یک سری نکات را مد نظر قرار دهید تا شیک‌تر به نظر بیایید. این نکات شامل موارد زیر است:

  • در کنار استایل شیک مشکی ‌تان از اکسسوری‌های مناسب آقایان و خانم‌ها استفاده کنید. مثلاً یک ساعت لوکس
  • اگر خانم هستید از اکسسوری‌های جذاب و ظریف استفاده کنید، مانند یک دستبند ظریف و شیک
  • استایل‌های زنانه و مردانه یا اسپرت هستند و یا رسمی. ابتدا به نوع استایل خود توجه کنید. اگر استایل‌تان یک استایل اسپرت است برای داشتن یک استایل شیک مشکی از یک کت اسپرت مشکی استفاده کنید. اگر استایل‌تان رسمی است پوشیدن کت و شلوار مشکی رسمی را برای خود در اولویت قرار دهید.
  • برای داشتن یک استایل مشکی شیک هیچگاه رنگ‌های مشکی با طیف رنگی مختلف را در کنار یکدیگر استفاده نکنید. زیرا شما را نامرتب نشان می‌دهد.
  • کفش و کیف خود را در استایل مشکی‌ هماهنگ کنید. اگر استایل‌تان مشکی کامل است از کیف و کفش هم‌رنگ برای بهتر دیده شدن استفاده کنید.

 

 


0
کــارمـا :
31
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
27073358283