راهنمای انتخاب تیشرت و کفش مردانه در سال 1401

1 سال پیش - خواندن 6 دقیقه

از جمله اصلی ترین تغییراتی که با عوض شدن فصل در زندگی افراد اتفاق می افتد، تغییر در پوشش است. تیشرت مردانه از جمله لباس هایی است که در فصل تابستان جایگاه ویژه ای در کمد لباس آقایان پیدا می کند. در این مطلب قصد دارم از اهمیت ست کردن کفش و تیشرت مردانه در استایل های تابستانی صحبت کنم و همراه با هم 10 راز جذابیت استایل با خرید تیشرت و کفش مردانه را بررسی کنیم؛ بنابراین توصیه می کنم اگر در تابستان امسال قصد دارید استایلی زیبا و شیک داشته باشید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

10 راز جذابیت استایل در خرید کفش و تیشرت مردانه

برای اینکه تابستان امسال استایل و ظاهر به روزتری داشته باشید در اینجا 10 نکته اساسی در ست کردن کفش و تیشرت مردانه در تیپ های تابستانی را جمع آوری کرده ام که با در نظر داشتن آن ها می تواند بهار و تابستان خوش استایل تری داشته باشید. این 10 نکته عبارت اند از:

کفش اسپرت مردانه سفید بپوشید

استایل با کفش سفید مردانه و شلوار جین

در سال های اخیر پوشیدن انواع کفش اسپرت مردانه، محبوبیت خاصی در بین آقایان جوان و نوجوان پیدا کرده است. خصوصا با رواج گرفتن سبک استایل های مینیمال و کم زرق و برق، رنگ های خنثی مثل سفید و مشکی بیشتر از قبل مورد توجه افراد قرار گرفته اند. به همین علت است که کفش اسپرت مردانه با رنگ سفید نیز در اکثر استایل های ترند و به روز مردانه به کار برده می شود.

کفش سفید مردانه را می توانید به آسانی در استایل های روزمره و کژوالتان جای دهید و از زیبایی استایلتان مطمئن باشید.

از ترکیب پیراهن روی تیشرت استفاده کنید

ترکیب پیراهن روی تیشرت نیز از آن دسته مواردی است که جوانان علاقه بسیاری به آن دارند و در فصل های مختلف سال از آن استفاده می کنند. در پوشیدن این سبک در نظر داشته باشید تیشرتی که از آن استفاده می کنید یقه گرد باشد، چرا که پیراهن های مردانه با یقه برگردان دوخته می شوند و استفاده از تیشرت های یقه هفت یا یقه ایستاده ظاهر استایل شما را ناهماهنگ جلوه خواهد داد.

همچنین در استفاده از این ترکیب اگر پیراهن خود را از مدل های طرح دار مثل هاوایی یا چهارخانه انتخاب می کنید، تیشرت را تک رنگ و ساده بپوشید و بالعکس.

از تیشرت مردانه پنبه ای استفاده کنید

استایل با تیشرت مردانه از جنس پنبه

پارچه های الیاف مصنوعی در فصل تابستان می توانند باعث تعریق و آزار شما شوند در نتیجه در خرید تیشرت و لباس های تابستانی توصیه می شود به سراغ پارچه های الیاف طبیعی مثل کتان، لینن یا نخ پنبه بروید. تیشرت های مردانه با پارچه های طبیعی از ایجاد حساسیت در فصل های گرما جلوگیری می کنند و تحمل گرما را برای شما آسان تر خواهند کرد پس پیشنهاد می شود برای اینکه بتوانید یک انتخاب خوب داشته باشید حتما مقاله راهنمای انتخاب تیشرت و کفش مردانه در سال 1401 را بخوانید.

کفش مردانه تابستانی یا صندل را در استایل خود جای دهید

پوشیدن کفش مردانه تابستانی یا انواع صندل در ماه های گرم سال، در راحتی پاها و جلوگیری از بو گرفتن و تعریق زیاد جلوگیری خواهد کرد. سعی کنید از صندل مردانه در موقعیت های غیر رسمی استفاده کنید تا نیاز به پوشیدن جوراب نداشته باشید. ترکیب صندل و جوراب در دید عموم مردم جلوه زیبایی ندارد و ممکن است شما را دمده جلوه دهد.

در عوض می توانید کفش تابستانی مردانه را با شلوارک ست کنید و از خنکی هر دو آن ها لذت کافی و وافی را ببرید.

از کفش کالج استفاده کنید

کفش کالج قهوه ای سوخته

کفش کالج یا کفش لوفر مردانه نیز از نمونه کفش های مناسب برای استفاده در فصل تابستان است چرا که عموما از چرم یا موارد اولیه نازک مثل فوم تهیه می شود و از گرم شدن بیش از حد پاهایتان جلوگیری می کند. کفش کالج مردانه را می توانید هم در استایل های روزمره با تیشرت و هم دراستایل های نیمه رسمی با انواع پیراهن مردانه و شلوار پارچه ای اسپرت، ست کنید.

تیشرت رنگ روشن را در استایل خود جای دهید

استفاده از رنگ های روشن در بهار و تابستان نه تنها به خنک ماندن از گرمای زیاد کمک می کنند بلکه باعث ایجاد حس طراوت و سرزندگی بیشتر شما نیز خواهند شد. تیشرت مردانه معمولا در مقایسه با سایر لباس ها، قیمت پایین تری دارد در نتیجه به راحتی می توانید چند رنگ متنوع از تیشرت دلخواهتان را تهیه کنید و در بهار و تابستان استایل های متنوعی را با آن ها ست کنید بدون آن که هزینه بالایی برای جذابیت استایلتان صرف کرده باشید.

کفش اسپرت خود را با کیف و اکسسوری هایتان ست کنید

کفش های کژوال و روزمره مردانه با جنس های چرم و فوم و زیره های تخت نیز از جمله مواردی هستند که استایل شما را به روز و شیک نگه می دارند. برای جذابیت بیشتر ظاهرتان می توانید این مدل کفش ها را با کیف و حتی بند چرمی ساعتتان ست کنید و از هارمونی استایلتان لذت ببرید.

از تیشرت های مردانه طرح دار استفاده کنید

تیشرت مردانه با طرح Africa Brave

در کنار خرید تیشرت های ساده و تک رنگ برای ست کردن همراه با پیراهن، می توانید به سراغ تیشرت های طرح دار نیز بروید. در خرید تیشرت مردانه طرح دار می توانید از مدل های هاوایی یا تیشرت های چاپی استفاده کنید. حتی می توانید طرح دلخواهتان را به صورت شخصی سازی شده روی تیشرت چاپ کنید.

انواع تیشرت مردانه را با شلوار جین ست کنید

شلوار جین و تیشرت از آن جمله استایل هایی است که می توانید از حدود سن 13 سالگی تا 30 سالگی از آن استفاده کنید و راحتی بسیاری برای خودتان فراهم کنید. شلوار جین مردانه را می توانید در موقعیت های مختلف مثل مدرسه، دانشگاه، خرید، محل کار، قرار ملاقات های دوستانه و حتی مهمانی ها بپوشید و با ست کردن تیشرت های رنگارنگ تابستانه به استایلتان تنوع و جذابیت لازم را ببخشید.

از کفش مردانه ونس استفاده کنید

استفاده از کفش اسپرت ونس در چه در بین خانم ها و چه در بین آقایان رواج و مجبوبیت فراوانی دارد و این مدل در استایل های تابستانی و بهاری مردانه به زیبایی هرچه تمام جای می گیرد. بد نیست بدانید که ونس (با تلفظ vans) برندی معروف در حوزه مد و فشن در دنیاست که مدل های کفش بسیار زیبایی تولید می کند. در ایران به کفش های زنانه و مردانه ای که ارتفاع کمی دارند و زیره آن ها تخت و صاف است ونس گفته می شود.

کفش مردانه ونس می تواند از جنس های مختلف مثل پارچه، فوم یا انواع چرم تولید شود.

از تیشرت یقه دار مردانه یا پولوشرت استفاده کنید

تیشرت های یقه دار مردانه که به پولوشرت معروف هستند در سبک جدید لباس پوشیدن آقایان جایگاه ویژه ای دارند. پولوشرت مردانه نه به اندازه تیشرت غیر رسمی و خودمانی است و نه به اندازه پیراهن مردانه رسمیت ایجاد می کند. پولوشرت مردانه را می توانید در استایل های نیمه رسمی و همراه با شلوار مردانه لی یا کتان ست کنید و از تنوع رنگ آن نیز برای ایجاد جذابیت در ظاهر استایلتان استفاده کنید.

در انتها لازم است بگویم استایل تابستانی شیک با المان های بسیاری مثل پیراهن هاوایی، عینک آفتابی مردانه و عطر و ادکلن های خنک مردانه نیز به راحتی ست خواهد شد. انواع کلاه های مردانه لبه دار و شلوارک های کتان و طرح دار مردانه نیز می توانند پایه ثابت تیپ تابستانی شما باشند. اما نکات ذکر شده در این مقاله محدود به ست کردن استایل با کفش و تیشرت مردانه هستند و برای دسترسی به ایده های بیشتر می توانید به سایر منابع مراجعه کنید.

1
کــارمـا :
48
اینجا چه خبره؟بیاین درباره مد و استایل حرف بزنیم:)
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
dayanzx2021