راهنمای خرید کفش مناسب زمستان

4 ماه پیش - خواندن 4 دقیقه

خرید کفش مناسب زمستان از اقداماتی است که در فصل زمستان و سرما انجام می‌شود. اکثر خانم‌ها در فصل زمستان وقتی به دنبال خرید کفش زنانه شیک و زیبا هستند کفش گرم را انتخاب می‌کنند. کفش‌های گرم کفش‌هایی هستند که پاها را در برابر سرما و برف و باران محافظت می‌کنند. اینگونه کفش‌ها با گرم نگه داشتن پاها باعث گرم شدن کل بدن می‌شوند. شاید دقت کرده باشید که گرمای پا رابطه مستقیمی با گرمای کل بدن دارد. وقتی پا سرد باشد کل بدن احساس سرما می‌کند، بالعکس وقتی پا گرم باشد گرمای آن به کل بدن منتقل می‌شود. 

گرم نگه داشتن پاها از طریق کفش و جوراب انجام می‌شود.پا قلب دوم انسان است بنابراین نگهداری و محافظت از آن اهمیت زیادی دارد. فصل سرما فصل شیوع انواع ویروس‌ها و بیماری‌ها است.  با خرید کفش مناسب زمستان از پاهای خود در برابر سرما محافظت کنید.

چرا باید از کفش زمستانه استفاده کرد؟

حفظ سلامت بدن مهم ترین دلیلی است که شما را وادار به خرید کفش مناسب زمستان می کند. هنگامی که شما با خیال آسوده در برف و باران قدم بر میدارید و نگران یخ زدگی پاهایتان نیستید این خود تمامی هزینه های صرف شده برای خرید کفش مناسب زمستان را محو می کند. پس برای حفظ سلامتی و ایجاد آسایش برای شما نیاز است در فصل سرد سال از این کفش ها استفاده کنید.

 راهنمای خرید کفش مناسب زمستان

خرید کفش زمستانه یکی از نیاز های فصول سرد است، پس برای اینکه خریدتان بصرفه و هوشمندانه باشد این بخش را به طور کامل و دقیق مطالعه نمایید.

به آب و هوای شهرتان توجه کنید

اگر در منطقه ای هستید که برف و باران زیادی در آن جا نمی بارد، پس لازم نیست که برای خرید کفش مناسب زمستان زیاد هزینه کنید چراکه یک کفش زمستانه معمولی می تواند نیاز شما را برطرف کند.

کفش عاج دار بخرید

قطعا هیچ کسی دوست ندارد بر روی یخ سر بخورد و آسیب ببیند پس هنگام خرید کفش به زیره آن توجه کنید تا دارای عاج مناسبی باشد.(اگر کفش شما عاج مناسبی داشته باشد با خیال راحت بر روی یخ و برف ها قدم بر میدارد)

کیفیت ساخت کفش زمستانه

بارندگی ها در فصل سرد شروع می شوند و اگر کفش شما از کیفیت دوخت مناسبی برخوردار نباشد، آب به راحتی وارد کفش شما می شود و می تواند زمینه بیمار شدن شما را فراهم کند.

هنگام خرید کفش مناسب زمستان دقت کنید که اتصالات کفه و بدنه کفش بسیار محکم باشد تا از ورد آب به داخل کفش جلو گیری شود.

جنس کفش مناسب فصل سرد

 بهترین جنس کفش برای فصل سرد، چرم طبیعی و مصنوعی است، اما شما اولویت را به چرم طبیعی بدهید زیرا دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد و در مقابل سرما و اب بسیار مقاوم است.

نکته: کفش های جیر نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا زیبا، لوکس و به طور کلی انتخاب مناسبی برای فصل زمستان است.

کفه طبی بهترین انتخاب است

اگر کف پای شما صاف است، بهترین انتخاب برای شما خرید کفش مناسب زمستان با کفه طبی است، زیرا از کمر درد و مشکلات ناشی از صافی کف پا دور می شوید.

رنگ تیره بهترین رنگ

رنگ های تیره گرمای خورشید را به طور کامل به خود جلب می کند، و این قضیه می تواند پاهایتان را گرم نگه دارد.(قهوه ای، زرشگی، مشکی، سرمه ای رنگ های مناسب برای فصل سرد هستند)

سایز مناسب کفش

یکی دیگر از موارد مهمی که باید به آن توجه کنید، سایز کفش و پایتان است، دوستان بهتر است که همیشه کفشتان را  یک سایز بزرگتر انتخاب نمایید تا هم به پایتان آسیبی وارد نشود و هم دوام مناسبی را داشته باشد.

انتخاب کفش براساس استایل و پوشش خود

قبل از خرید کفش مناسب زمستان و کفش مخصوص فصل سرد حتما به استایل و نوع پوشش خود توجه کنید و کفشی را بخرید که با اکثر لباس هایتان ست باشد.

کفش زنان مناسب برای فصول سرد سال

برای خانم ها نیم بوت و بوت بلند پیشنهاد می شود، که در ادامه با این مدل کفش ها بیشتر آشنا می شوید.

نیم بوت چلسی

نیم بوت مدل چلسی از جمله محبوبترین و پرفروش ترین نیم بوت ها هستند که دارای کیفیت بالا و زیبایی خاصی می باشند.

نیم بوت نظامی

این نیم بوت ها برای روز های بارانی و برفی بسیار ایده ال هستند. این نیم بوت ها غیر رسمی هستند و برای مجالس و کاربرد های رسمی پیشنهاد نمی شوند.

نیم بوت های پاشنه دار

این نیم بوت ها دارای پاشنه هستند که در دو نوع پاشنه نازک و پاشنه پهن وارد بازار شده اند.

بوت بلند پاشنه دار و تخت

این مدل از بوت بلند ها در دو نوع پاشنه نازک و پاشنه پهن عرضه شده اند که می توانید برای تمامی فعالیت از این محصولات استفاده کنید. البته بوت بلند های تخت نیز برای فعالیت های روزانه و… کاربرد دارند. استفاده و خرید هر کدام از این بوت ها بستگی به میل و سلیقه شخصی شما دارد.


0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ma89hosseini