ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

راهنمای سفر به یکی از زیباترین جزیره های ایران..جزیره کیش

2 سال پیش - خواندن 12 دقیقه

در جنوب ایران بین آب های خلیج فارس، جزیره ای مرجانی است که مانند بیشتر جزایر دارای آب و هوای شهوانی است و با درختان نخل و اوکالیپتوس و در کنار هم پوشیده شده است. جزیره کیش یکی از مناطقی است که اکسیژن خالص در آن بسیار زیاد است، بنابراین مردم احساس خستگی کمتری می کنند.
این منطقه توریستی علاوه بر جاذبه های طبیعی منحصر به فرد خود، دارای جاذبه های تاریخی مانند کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز و ذخیره سازی آب سنتی است. علاوه بر این جاذبه های دیدنی در شهر کیش، تفریحات مدرن و هیجان انگیز، مانند سفری ها و استراحتگاه های دریایی، بر جذابیت جزیره افزوده اند و این جزیره را به یکی از نمونه ترین مناطق توریستی تبدیل کرده است. گردشگران زیادی برای خرید و بازار به این جزیره سفر می کنند و برای آن ها گزینه های زیادی مانند مراکز خرید پردیس، بازار زیتون و پانیاز، سد و بازار مرجان و غیره وجود دارد.


اطلاعات مهم در مورد جزیره کیش
تعداد زیادی از گردشگران صلح و ارامش جزیره می توانند برای هر چیزی که ترجیح می دهند تلاش کنند که برای این گروه از گردشگران انتخاب هتل یک ترجیح مطلوب است. هتل ایران هتل اینترنتی شما می توانید هتلی را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای شما باشد. همراه شما خواهد بود و شما می توانید با توجه به ترجیحات و خدمات خود انتخاب کنید, هتل ایران برای رزرو هتل در ایران, سفر بسته بندی شده با طرح خود را.
برای شروع هر سفر, با اطلاعات لازم در مورد شهرستان, یک بخش مهم است, به این دلیل, در این رابطه, اطلاعات در مورد سفر و اقامت در جزیره برای ما لازم است.

یکی از اولین اطلاعاتی که ورود به جزیره برای ما لازم است, و غیره., مربوط به قوانین, گمرک, و غیره. فراموش نکنید که در مورد این مقررات اطلاع, کمک خواهد کرد که ما را به سفر بدون مشکل, پشت سر بگذارید, در ابتدا, بهتر تنظیم ورود و خروج کالا, بیشتر زمانی که ما پیدا کردن.

قوانین ورود به کیش
1. با دوربین های فیلمبرداری غیر حرفه ای, رایانه های شخصی و تلفن های همراه وسایل شخصی هستند و ترخیص کالا از گمرک نیاز ندارد.
2. اگر مسافران در فرودگاه می رسند قبل از ورود, ارسال کالاهای خارجی (غیر محلی) به سلول, که باید وجود دارد در گمرک ثبت نام. قبل از خروج از لابی, به دور از گمرک, این است که مطابق با ثبت نام و بازگشت موافقت نامه اطلاع, به عنوان معمولا توصیه می شود.
3. مسافرانی که از خارج از کشور به واردات ممکن است به ارزش 1 160, بدون پرداخت مالیات و هزینه, و بیش از حد در مقدار تا جستجو 5 500 با پرداخت یک قانون گمرک, به شرطی که این محصولات تجاری هستند, کالاها به استثنای نیست و غیر مذهبی, خیر.
4. ورود حیوانات از خارج از کشور تنها در صورتی امکان پذیر است که مجوزهای لازم را از خدمات دامپزشکی دریافت کرده و به گمرک ارسال کنید.


مقررات مربوط به کالاهای همراه مسافران هنگام خروج از کیش
1. با توجه به تشریفات گمرکی که نیاز به برخی از زمان, و غیره. مسافران باید زمان لازم برای تکمیل این تشریفات را در نظر بگیرند تا بتوانند به موقع در سالن حمل و نقل باشند.روز را حل کرد.
2. مسافران بازگشت به سرزمین اصلی, علاوه بر موضوعات شخصی, انتقال از چه شرط برای اجتناب از سود نکردن از پرداخت عوارض و هزینه های معاف است, ممکن است زمان از سال, کالا بر روی سقف بیش از مجاز 8 80 (در هر فرد) در مورد سازمان های غیر انتفاعی از پرداخت وظایف خارج از معاف نیست. لازم به ذکر است که اگر مقامات گمرک تشخیص دهند که لازم است برای جلوگیری از انتشار در جهت خروج کالا به سرزمین اصلی, هزینه گمرکی لازم است, مسافران از سری منتشر, در حالی که همچنین بلیط دارند, گواهی تولد یا گذرنامه, کارت سبز, و خرید خود را. خدمات صدور کارت سبز در ترمینال برای صدور پروازهای داخلی در فرودگاه واقع, و قیمت برای یک کارت سبز است 75 هزار روبل.
3. گفتند که مسافران باید اقلامی داشته باشند که در گمرک حمل می کنند و نشان می دهند که عبور کالا با جاده ها و به اصطلاح پنهان سازی و پیشگیری از ترافیک غیرقانونی کالا یک پیگرد قانونی محسوب می شود.
4. مسافران از صادرات لوازم خانگی بزرگ مانند تلویزیون ممنوع, یخچال و فریزر, و همچنین داروهای اضافی برای استفاده شخصی.
5. صادرات مواد اولیه و قطعات و مواد فنی مورد استفاده در واحدهای تولید شده توسط مسافران ممنوع می باشد.
6. مسافران با حیوانات باید یک گواهی تولد دامپزشکی و اسناد مربوط به دامپزشکی دارند, موارد بهداشتی و قرنطینه.


صادرات کالاهای زیر از کشور ممنوع است:

1. عتیقه جات و نسخه های خطی, سکه های عتیقه, نقاشی های عتیقه, بناهای فرهنگی معتبر و انواع اشیا که تاریخی هستند و متعلق به میراث فرهنگی.
2. خاویار بیش از یک پوند در هر مسافر (کمتر از یک پوند نیز باید مهر و موم شده و مهم برای ماهیگیری).
3. فرش دستباف با مساحت بیش از 20 متر مربع در هر مسافر
4. پول نقد بیش از 5 هزار دلار یا معادل ارزهای دیگر برای هر مسافر
5. مجاز به صادرات جواهرات شخصی در مقدار بیش از 150 گرم مصنوعات طلا در هر مسافر است.
6. مصنوعات و نقره را می توان به عنوان هدیه و سوغاتی تا حداکثر سه پوند در هر مسافر صادر می شود.
سوار ماشین به کیش
مسافرانی که با ماشین شخصی به جزیره سفر می کنند باید به این قوانین توجه کنند:
1. بخش سواحل گمرک کیش که در اسکله هاربر واقع شده است برای سوار شدن اماده است.
2. مسافران باید یک مجوز ایستاده صادر شده توسط گمرک مبدا به پرسنل شاغل در این واحد به محض ورود فراهم می کند.
3. انتقال مقدماتی از گمرک جمهوری اسلامی باید با شرکت کشتیرانی موافقت شود... مدارک و شواهد از عدم وجود جرم در حالی که رانندگی به دست شد, و غیره. n
. 4. شما باید یک سند در مالکیت وسیله نقلیه و کارت هویت صاحب فراهم می کند.
5. ساعت برای صدور مجوز برای یک پارک تفریحی است 8 ساعت هر روز, دیدن دایره تایید و مقایسه اسناد در زمان منصوب.
6. برای هر گونه تعمیرات که منجر به جایگزینی سیلندر و موتور شماره خودرو, یک مجوز تجاری و صنعتی خواهد شد در زمان خروج مورد نیاز.
7. لازم است که کالاهای خریداری شده و وسایل شخصی را از ماشین و از مسیر سالن ارزیابی مسافر ترمینال دریایی کشتی انتقال دهید.
شعب بانک کیش
شعب بانک کیش
این مکان جایی است که یکی از اطلاعات ضروری مسافر قرار دارد و از محل و شعب بانک مطلع است زیرا ممکن است برخی از مسافران تجاری در ایران باشند و به این مکان سفر کنند نه اینکه بگوییم محل این شعبه باید به راحتی قابل دسترسی باشد.
بانک ملت: شعبه مرکزی بانک ملت در خیابان سنایی واقع شده است, شاخه های دیگر پردیس بازار هستند 1, پردیس 2, و پلازا لارک.
بانک صادرات دارای شعب در بازارونوس, بازار مرجان, بازار زیتون, پردیس 1, پردیس 2 و ساختمان مالی از بورس اوراق بهادار.
بانک ملی دارای شعب در این مراکز: بازار مقاربتی و بازار مرجانی, خیابان سنایی, پردیس 2, فرودگاه و بندر
بانک انصار همچنین در مراکز زیر شعبه دارد: پردیس وان و بازارونوس و سفین
بانک سامان شعبه ای در مرکز خرید سفین دارد.
بانک پارسیانسکاتا شعبه فردوسی را در پرل ویلاس و شعبه مرکزی خیابان سنایی نامید.
این بانک دارای یک اقتصاد جدید در مرکز کسب و کار شعبه.
بانک پاسارگاد یک شعبه مرکزی دارد که در یک مرکز خرید واقع شده است.
اداره پست این بانک دارای دفاتر در ویلا مروارید.
بانک گردشگری یک شعبه در خیابان سنایی دارد.
بانک سرمایه شعبه ای در نزدیکی بازار ونوس دارد.
بانک کاوامین شعبه ای در مرکز خرید دارد.
بانک سپا یکی است, 2 پردیس, یک بازار مرجانی و یک مرکز کسب و کار در پردیس.
بانک شهر دارای شاخه های 2 در بازار پردیس است.
بانک مسکن دارای شعبه در بازار, محوطه دانشگاه 2 و سافینا فاز.
بانک سپه همچنین دارای شعب: مرکز خرید پردیس 1 بازار مرجانی و پایگاه هوایی
بانک توسعه و همکاری شعبهای در خیابان سنایی دارد.
بیمارستان جزیره کیش جزیره کیش
بیمارستان
بیمارستان تخصصی و تخصصی جزیره کیش در ساخته شده است 1372.in سفارش به خدمات به ساکنان محلی, ساکنان و گردشگران در همان طبقه. این مجموعه برای 70 تخت طراحی شده و تنها بیمارستان جزیره کیش است. بیمارستان های کیش در بیشتر منطقه منحصر به فرد هستند. این بیمارستان دارای بخش اورژانس, جراحی, سه اتاق عمل مدرن, یک واحد مراقبت های ویژه و یک واحد مراقبت های ویژه برای پنج تخت... به نظر می رسد.
خدمات کلیسای کوچک شامل یک داروخانه و یک لابراتوار شبانه روزی, فیزیوتراپی, فروشنده سونوگرافی و امکانات دیگر لازم برای بخش کلیسای کوچک را.
کلینیک های تخصصی از سیستم قلبی عروقی, اطفال, بیماری های داخلی, زنان و زایمان, اورولوژی و مغز و اعصاب... در بالاترین سطح می توانند به ساکنان و گردشگران خدمت کنند.
نشانی بیمارستان کیش: خیابان ششصد دستگاه بیمارستان کیش


مراکز درمانی و کلینیک های کیش
وقتی خانواده یا افرادی که سفر می کنند ممکن است به دلایلی مشکل و روزهای مریضی داشته باشند البته اگر مراکز درمانی و کلینیک ها را بشناسند احساس امنیت و راحتی ایجاد می کنند و تا زمانی که شهر از ان برگردد امکانات داروخانه های جزیره به نفع مسافران خوب فراهم می شود.
این یک لیست از کلینیک ها و کلینیک ها در این جزیره است:
ساختمان پزشکان سوخا واقع در خیابان سنایی جنب طبقه دوم تامین اجتماعی
مرکز پزشکی بوعلی, واقع در بلوار خاتم الانبیا, خیابان اقبال
مرکز توسعه سلامت کیش در ویلاهای فردوس روبروی بازار پردیس 1 بلوک 6 واقع شده است
پایگاه بهداشت کمپ سحر واقع در کمپ سحر
تیغه کارتریج واقع در ششصد دستگاه شماره 1/403
کلینیک خانواده واقع در فردوس ویلاس بلوک 5
اسکوتر زیردریایی کیش
البته غواصی تنها راه شیرجه رفتن به دنیای زیردریایی است که در حال حاضر در عقیده نیست شما می توانید سوار زیردریایی شوید که یکی از سرگرمی های این جزیره است - هیجان در اوج تجربه خود است. برای سوار روروک مخصوص بچه ها, شما حتی نمی نیاز به قادر به شنا و یا می خواهید به حمل تجهیزات غواصی با شما, فقط وارد اب و لذت بردن از. هزینه اسکوتر زیرزمینی 200 هزار دلار است.
سفر با شاتل
اگر شما به کیش با دوستان خود رفت, خانواده و گروه, این فرصت منحصر به فرد را به یک سوار شاتل را از دست ندهید. در طول سوار شدن شاتل شما یک لوله سوار می شوید و قایق موتوری این لوله را به دریا می کشد و به هیجان و فوق کلیوی فرو می رود.هزینه یک بلیط انتقال است 50 هزار دلار.

جت پک کیش
اگر شما عاشق ارتفاعات, شما را به فلای بورد عشق, و اگر شما ترس از ارتفاع هستند, شاید این ترکیب از سرگرم کننده با هیجان یک فرصت خوب برای خداحافظی به ترس از ارتفاع است. در این دستگاه تفریحی شما بر پایه ای هستید که به جت اسکی متصل است و البته شما در هوا هستید و فشار هوا شما را به همان شکلی که می خواهد تحریک می کند. هزینه یک بلیط پرواز است 200 هزار دلار.


کیبل اسکی کیش
گفته می شود که کیبل اسکی یا کیش بزرگترین مرکز این اب هیجان انگیز و البته ایمن تا سال 95 است. طول ریسمان اسکی حدود 860 متر است و می تواند توسط 12 نفر در همان زمان استفاده شود. هزینه یک بلیط اسکی کیبل است 45 هزار دلار.

یک توپ بزرگ.
شما ممکن است ورزش برای اولین بار در فیلم های سرگرمی و سرگرمی خارجی دیده اند, اما در حال حاضر شما می توانید این تعطیلات فوق العاده در جزیره تجربه. در ساحل لجن مرجانی, شما می توانید به این توپ بزرگ گام و تجربه خود را در هیجان و رفاه با نورد توپ. معمولا در گرمای شدید چنین استراحت فراهم نمی شود زیرا درجه حرارت بالا می تواند توپ های پلاستیکی را صدمه بزند و برای فرد در داخل مشکلاتی ایجاد کند.

موتور قایق گشت
اگر شما هر یک از استراحتگاه در جزیره بازدید نمی, شما باید دور زدن خلیج با قایق موتوری را از دست ندهید. در 1400 ه. با توجه به رهبری کیش هزینه گشت زنی یک قایق حداقل 80 هزار دلار است.

اکواریوم شناور
یک اکواریوم شناور با کف شیشه ای و پنجره های عمیق در اعماق اب به شما این امکان را می دهد که دنیای زیر دریایی رنگارنگ را مشاهده کنید. رستوران ها و مواد غذایی وجود دارد.

اکواریوم قایق
خاکریزی تفریحی عصر کیش یک محل ملاقات برای مردم محلی و گردشگران برای پیاده روی بود, قایق سواری و خوردن بستنی. در اینجا شما می توانید یک قایق بادبانی توسط مردم محلی خود عمل سوار, و اغلب در اینجا شما می توانید به رقص و موسیقی محلی گوش دادن.
این قایقها شما را به این بخش از خلیج فارس میبرند که میتوانید انواع ماهی و ماهی دریایی را با استفاده از پروژکتورهای قدرتمند و کف شیشهای روی قایق ببینید و بگیرید. هزینه این قایق بادبانی برای هر نفر 35 هزار دلار است.

ساحل بانوان کیش
ساحل بانوان کیش در شمال شرقی جزیره قرار دارد و یک مکان حمام خصوصی برای خانم ها فراهم می کند. این ساحل دارای حمام خصوصی با اب تازه است. پس از شنا و تن اب در دریاچه ای که این خلیج قرار دارد می توانید خودتان را در سهبان پیدا کنید مهمانان انواع نوشیدنی و غذا را از بوفه ای که ساحل می توانید تهیه کنید تهیه می کنند. ماساژ و بافت مو را می توان در ساحل سفارش داد. ورود به ساحل خانمها هزینه 10 هزار دلار است.
بخشی از ساحل یک نقطه غواصی است که شما می توانید با کمک مدرسان غواصی حرفه ای بازدید کنید.
به طور کلی, اگر شما می خواهید برای رفتن به کیش, این همه در مورد شما, اگر چه بسیاری از مردم عاشق کیش و عشق به زندگی وجود دارد, اما زندگی در کیش نیاز به مقدار زیادی از پول.


منبع:

anilparvaz.ir

0
کــارمـا :
37
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
findi