ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

راهنمای کامل ثبت شرکت در ترکیه

2 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

مزایای ثبت شرکت در ترکیه با روتس کپیتال 

ثبت شرکت در ترکیه یکی از محبوب ترین و کم هزینه ترین روش های سرمایه گذاری در این کشور است. اما ثبت شرکت در ترکیه قوانین و مراحل خاص خود را دارد با این روش سرمایه گذاری می‌توانید ظرف مدت 5 سال اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید. این نوع شرکت میتواند توسط یک شخص حقیقی ثبت شود و شماره ثبت و مجوز فعالیت را دریافت کند. اساسنامه شرکت های شخصی محدود بوده و امکان درج هر فعالیتی در آن وجود ندارد. اما ثبت شرکت در این کشور قوانین و مراحل خاص خود را دارد و قبل از هر اقدامی باید با هزینه ثبت شرکت در ترکیه، مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در ترکیه، مراحل ثبت شرکت در ترکیه، مزایا و معایب ثبت شرکت در ترکیه، شرایط ثبت شرکت در ترکیه و قوانین ثبت شرکت در ترکیه 2022 آشنا شوید. 

اما این تنها مزیت نیست، در کشور ترکیه نرخ بیکاری بالا است! خوب این موضوع چه مزیتی دارد؟ بالا بودن نرخ بیکاری در کشوری به این معنی است که نیروی کار در آن کشور ارزان می باشد، یعنی شما با هزینه نسبتا کمی می توانید از تخصص نیروهای متخصص این کشور استفاده کنید.

ثبت شرکت در ترکیه

باز هم باید بگوییم این تنها مزیت داشتن یک شرکت در ترکیه نیست. سیاستمدارن ترکیه به دنبال راهی هستند که رشد اقتصادی این کشور را تریسع کنند، از این رو مالیاتی که برای درآمد در این کشور وضع می کنند، نرخ بسیار پائینی دارد و همین موضوع باعث می شود که کسب و کارهای بیشتری در ایم کشور رونق داشته باشند.

همان‌طور که می‌دانید استانبول بزرگ‌ترین شهر ترکیه است و از این شهر به‌عنوان مرکز اصلی سرمایه گذاری مهاجران یاد می‌شود. استانبول با برخورداری از حدود ۲۰ میلیون جمعیت فعال و به‌عنوان یکی از کلان شهرهای جذاب جهان، از معدود شهرهایی است که هرساله سرمایه گذاران خارجی فراوانی را به‌ سوی خود می‌کشاند. از آن جایی که استانبول به عنوان پلی در بین آسیا و اروپا شناخته می‌شود و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است، بسیاری از شرکت‌های چند ملیتی استانبول را به‌عنوان مقر منطقه‌ای خود انتخاب می‌کنند.

 مراحل ثبت شرکت در ایران

  • مراجعه به اداره مالیات و دریافت شماره مالیاتی و کد اقتصادی از وزارت بازرگانی
  • واریز کردن سرمایه اولیه به حساب شرکت جهت راه اندازی شرکت
  • تحویل دادن اظهار نامه مالیاتی(پایان سال)
  • همچنین به این نکته هم توجه کنید که در ایران نیاز و اجباری برای مشاور مالی ندارید.

طبق قوانین کشور ترکیه، برای داشتن هرگونه فعالیت تجاری و اقتصادی در این کشور ابتدا باید شرکتی در ترکیه تأسیس و ثبت کنید. ثبت شرکت در ترکیه آسان نیست و نیاز به تجربه و تخصص دارد، اما نگران نباشید چون مشاورین ما در هوم ترکی آماده ارائه خدمات و مشاوره به شما هموطنان گرامی هستند.

ثبت شرکت در ترکیه

هزینه ثبت شرکت در ترکیه

هزینه حسابدار که داشتن آن برای هر شرکت الزامی است ( اجرت حسابدار رسمی با توجه به حجم فعالیت های تجاری شرکت ، ماهانه بین ۴۰۰ لیر تا ۱۰۰۰ لیر میباشد) هزینه اجاره دفتر که بر حسب محل دفتر میتواند بین ۳۰۰ تا چند هزار دلار باشد. ۲۳ درصد مالیات بر اجاره در ماه (استوپاژ) که سه ماه یکبار پرداخت میشود هزینه های آب، برق، گاز، تلفن، اینترنت هزینه های دفاتر رسمی و پلمپ آن در دارایی: سالانه حدود ۵۰۰ لیر مالیات بر درآمد: معادل ۲۰% سود خالص شرکت میباشد.

0
کــارمـا :
30
ثبت شرکت در ترکیه دستی بر ایرانراهنمای ثبت شرکت در ترکیه در سال 2021 همراه با شرح هزینه ثب در سال 2021 و توضیحات کامل در مورد اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت - انواع شرکت در ترکیه https://yun.ir/4emq36
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
nahidrahmani1995