راه و روش های یادگیری زبان انگلیسی

3 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

روی تلفظ خود در کلاس زبان خصوصی کار کنید.

حتی اگر تسلط کافی به زبان انگلیسی داشته باشید ، و گرامر و واژگان عمومی خوبی داشته باشید ، اگر روی تلفظ خود کار نکنید ، درک انگلیسی واقعی برای شما دشوار است.

اگر می خواهید زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید تلفظ صحیح و واضحی لازم است. وقتی انگلیسی زبانان برخی کلمات و اصوات را توضیح می دهند ، با دقت گوش دهید و تمام تلاش خود را برای کپی کردن آنها انجام دهید.

به هر صدایی که با زبان خودتان آشنا نیستید یا در دسترس نیست در کلاس تدریس خصوصی زبان توجه ویژه ای داشته باشید. به عنوان مثال ، برخی از افراد تلفظ صدای "r" را دشوار می دانند زیرا این زبان در زبان خود آنها نیست ، در حالی که برخی دیگر تلفظ کلمات خاص مانند "th" را دشوار می دانند.

به یاد داشته باشید که تلفظ برخی از کلمات انگلیسی بسته به بخشی از جهان که در آن صحبت می کنند بسیار متفاوت است. به عنوان مثال ، انگلیسی آمریکایی با انگلیسی انگلیسی بسیار متفاوت است. اگر قصد سفر به یک کشور انگلیسی زبان را دارید یا در آن زندگی می کنید ، این موضوعی است که باید هنگام یادگیری تلفظ کلمات در نظر بگیرید.

واژگان خود را در دوره های انلاین زبان انگلیسی گسترش دهید

هرچه واژگان شما گسترده تر و عبارات انگلیسی بیشتری بیاموزید ، صحبت کردن با انگلیسی آسان تر خواهد بود. با شرکت در کلاس تدریس انلاین زبان انگلیسی این کار محقق میگردد

علاوه بر این ، وقت گذرانی با انگلیسی زبانان به شما کمک می کند کلمات و عبارات معمول را به روشی طبیعی انتخاب کنید. با این حال ، خواندن ، تماشای تلویزیون انگلیسی و گوش دادن به اخبار نیز بسیار مفید است.

وقتی کلمه یا عبارتی جدید یاد گرفتید ، باید سعی کنید آن را در یک جمله به کار ببرید - این بهترین روش برای به خاطر سپردن است.

روش آسان دیگر برای ساخت کلمات جدید این است که استیکرهای مبلمان سنتی را بخاطر بسپارید و آنها را در اطراف خانه یا آپارتمان خود میخ بزنید. و هر بار که از گلدان استفاده می کنید یا به آینه نگاه می کنید ، کلمه انگلیسی را مشاهده می کنید که به شما نگاه می کند.

همچنین باید با واژگانی که معمولاً توسط انگلیسی زبانان استفاده می شود شروع کنید. برخی از نمونه ها شامل "دوش باران و سگ" (باران شدید) ، "بی ابر" (نه چندان دلپذیر) یا گفتن "یک تکه کیک" (اگر خیلی ساده هستید). افزودن این نوع عبارات به مکالمه انگلیسی شما را تا حدی بهبود می بخشد.

در یک کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی یا یک گروه بحث شرکت کنید. 

یک راه عالی دیگر برای گنجاندن مکالمه انگلیسی اضافی در برنامه هفتگی ، ثبت نام در کلاس گروه بحث است.

شرکت در یک کلاس انگلیسی راهی عالی برای تمرکز بر برخی از جنبه های رسمی تر صحبت انگلیسی است. یک کلاس روش گرامری صحیح ، از جمله ساختار جمله صحیح و صرف فعل را به شما می آموزد و به طور کلی رویکردی ساختاریافته در یادگیری زبان ارائه می دهد.

عضویت در یک گروه بحث روشی غیررسمی و آرام برای یادگیری زبان انگلیسی است ، جایی که تأکید بیشتر بر برقراری ارتباط و ایجاد رابطه است تا صحبت "صحیح" انگلیسی. در این شرایط ، صحبت انگلیسی می تواند به شما کمک کند تا در مقابل دیگران صحبت راحت تری داشته باشید.

هر دو تنظیمات موافقان و مخالفان خود را دارند ، بنابراین بهتر است اگر بتوانید هر دو کار را انجام دهید.

منبع

1
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
alwaysenglish