رفع مشکل فونت ایرانی روی افزونه رولوشن اسلایدر

1 ماه پیش - خواندن 1 دقیقه

در  افزونه رولوشن اسلایدر نسخه ۶ ما با مشکل عدم فراخوانی فونت های ایرانی مواجعه هستیم،که این مورد رو برخی از کاربران سایت به ما گزارش کردند و طبق بررسی هایی که داشتیم این مشکل به راحتی قابل حل است که سعی داریم در این مقاله به صورت کامل به این مورد بپردازیم.

همانطور که می دانید نوشته یا محتوایی که در اسلایدرهای سایت خودتان استفاده می کنید،از بخش فونت قالب شما استفاده می کنند و شما به صورت مجزا هم می توانید از فونت های دلخواه استفاده کنید،ولیکن باید این فونت در قالب وردپرس شما فراخوانی شده باشد.

استفاده از فونت ایرانی روی افزونه Slider Revolution

برای این که یک فونت جدید به افزونه اضافه کنید باید ابتدا فونت مورد نظر را از قبل داشته باشید که در این مقاله قصد داریم این مورد را با فونت ایران سنس ادامه بدهیم.

نصب فونت روی Slider Revolution

در بین ابزارهای موجود باید ابزار css سفارشی یا Custom css را انتخاب کنید،که در این بخش شما می توانید از کدهای css سفارشی برای اسلایدرهای خودتان استفاده کنید.شرط استفاده از این بخش بکاربردن استایل های مورد استفاده در فایل Style.css یا rtl.css است که ما فونت ایران سنس را در فایل rtl.css قالب های وردپرس موجود در سایت لرن دی ال فراخوانی کرده ایم.


در مرحله دوم کار کافی است که کد زیر را در کار وارد کردن کدهای استایل سفارسی وارد کنید،دقت کنید که اگر از یک فونت دیگری در قالب وردپرس سایت خودتان استفاده می کنید کافی به جای کلمه IRANSans نام فونت خودتان را وارد کنید و در آخری هم روی ذخیره کلیک کنید.

font-family: IRANSans;

در ادامه شما می توانید تغییرات اعمال فونت را در قبل و بعد از آن مشاهده کنید،که به راحتی با استفاده از این روش می توانید روی متن های موجود در اسلایدرهای خودتان از فونت دلخواه در قالب وردپرس سایت استفاده کنید.





0
کــارمـا :
47
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ahmadiam