رله محافظتی فونیکس کنتاکت

1 سال پیش - خواندن 2 دقیقه

رله PLC کنتاکت فونیکس یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین رله ها در صنعت می باشد که تمامی مدل های آن در نمایندگی های فونیکس کنتاکت موجود می باشد.

رله PLC کنتاکت فونیکس با کنتاکت های برق دار فونیکس یکی از وسایل ضروری برای کنترل تک کاناله است.

از رله های کوپلینگ می توان برای جداسازی الکتریکی، تقویت توان و افزایش تعداد کنتاکت ها استفاده کرد.

رله PLC تماسی فونیکس

این محصول رابط بین تجهیزات اتوماسیون و تجهیزات جانبی سیستم با ظرفیت تبدیل بالا می باشد. رله PLC به لطف سیستم نصب آسان راحت، هزینه های سیم کشی را کاهش می دهد. فضای روی ریل DIN و در نتیجه فضای بیشتری در برد.


Phoenix Contact شریک قوی برای راه حل های نوآورانه در زمینه های فناوری ارتباطات، الکترونیک و اتوماسیون در راه رسیدن به دنیای هوشمند است. Phoenix Contact به عنوان یک گروه از شرکت ها، یک رهبر بازار جهانی است که دفتر مرکزی آن در آلمان قرار دارد.


انواع


رله کواکسیال

پیمانکاران.

رله فرمان برق.


مهاجرت ماشین ابزار.

رله جیوه.


رله های چند ولتاژی


سه نوع اصلی رله عبارتند از: الکترومکانیکی، حالت جامد و نی.

Relay PLC Single Contact 24VDC 6A Finder 5pin

فایندر 3851.7024.0050 رله 6 آمپر PLC یا رله باریک ساخت فایندر ایتالیا با ولتاژ کویل 24 ولت DC. این واحد از رله 345170240010 و سوکت ریلی تشکیل شده است. این رله در زمینه ساختمان هوشمند، شهربازی، تابلوهای کنترل، کنترل پمپ، آسانسور، پله برقی و جرثقیل، یخچال صنعتی، ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات بسته بندی، ژنراتور و تابلوهای توزیع برق کاربرد دارد. همچنین فایندر تنها تولید کننده رله ماژول PLC است که خود سوکت ماژول را نیز تولید می کند در نتیجه محصول تولید شده از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و رله کامل و جامد در سوکت نصب می شود.


رله های سری 34.51 (الکترومکانیکی) و 34.81 (حالت جامد) رله های سری Ultra-Slim Finder هستند که به آنها رله PLC نیز می گویند. این رله ها در صورت استفاده از دوشاخه های سری 93.0 یا 93.5 به 38 و در صورت استفاده از شاخه های سری 93.6 به 39 تغییر نام می دهند.


رله محقق

اگر بخواهیم رله دستگاه تحقیق را تعریف کنیم باید بگوییم که رله ها کلیدها یا کلیدهای الکترومکانیکی (EMR) هستند که با دادن ولتاژ به پایه های ورودی و انرژی دادن به سیم پیچ (فلکه)، به دلیل ایجاد یک الکترومغناطیسی با ایجاد نیروی الکترومغناطیسی آن را از حالت اولیه به حالت ثانویه خارج می کند. این ویژگی برای کنترل (روشن و خاموش کردن) مدارها یا دستگاه های با جریان بالا توسط یک سیگنال کنترل ضعیف بدون دخالت مستقیم انسان استفاده می شود. از نظر ساختار و عملکرد رله ها و کنتاکتورها مشابه یکدیگر هستند با این تفاوت که در مدار محرک عمدتا از رله استفاده می شود اما در مدار قدرت از کنتاکتور استفاده می شود.


رله ها عموماً از قطعاتی مانند سیم پیچ (قرقره)، تماس ثابت و متحرک (تیغه ها)، یوغ، فنر، آرمیچر (موتور) و محفظه این تجهیزات ساخته می شوند. پین ها یا معمولی (COM)، باز (NO)، یا بسته (NC) هستند.

ادامه مطلب رله plc فونیکس کنتاکت.

0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
cgnn145698677