ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

روش های بازیابی رمز عبور فراموش شده حساب اینستاگرام

2 سال پیش - خواندن 6 دقیقه

در بسیاری از موارد کاربران رمز عبور اینستاگرام خود را از دست خواهند داد. به خصوص با توجه به حجم بالای سیستم عامل های موجود در گوشی های هوشمند، به یاد آوردن رمزهای عبور بسیاری سخت است. گاهی کاربران مدت زیادی است که وارد حساب خود نشده اند و اکنون پس از مدت ها ورود به سیستم با مشکل فراموش کردن رمز عبور اینستاگرام خود مواجه می شوند. اما خوشبختانه راه های مختلفی برای بازیابی رمز عبور اینستاگرام وجود دارد و فراموش کردن رمز عبور دیگر به معنای دسترسی نداشتن به حساب نیست. خود اینستاگرام راه های مختلفی را برای تنظیم مجدد رمز عبور اینستاگرام به کاربران ارائه می دهد. در این مقاله می خواهیم در مورد راه های مختلف برای بازیابی رمز عبور اینستاگرام صحبت کنیم.

روش های مختلف بازیابی رمز عبور اینستاگرام

برای بازگردانی پیج اینستاگرام و رمز عبور آن، کاربران با طیف گسترده ای از روش ها مواجه هستند... برخی از این روش ها از برنامه Instagram ارائه شده و در دسترس هستند و همچنین برخی از روش های دیگر کار-این روش های بازیابی رمز عبور دیگر است که ارائه می دهد. روش های عمومی عبارتند از:


بازگرداندن رمز عبور به شماره تلفن و ارسال اس ام اس
بازیابی رمز عبور با استفاده از یک حساب فیس بوک
بازیابی رمز عبور از طریق ایمیل
بازیابی رمز عبور با استفاده از برنامه های بازیابی شخصیت
استفاده از وب سایت برای بازیابی رمز عبور اینستاگرام
سپس ما به اطلاعات دقیق تر در مورد هر یک از روش های فوق نگاه خواهیم کرد.


چگونه برای بازیابی این چیزها یک شماره تلفن بکار ببریم؟

Instagram ایجاد حساب است مشروط بر استفاده از این روش این اشاره به این واقعیت است که در زمان ایجاد یک حساب کاربری در Instagram, شما دریافت یک Inst شماره تلفن برای دریافت Instagram رمز عبور در هنگام ثبت نام در برنامه. در این مورد ، هنگام ورود به حساب کاربری Instagram خود و ورود به سیستم ، در بخش که در آن شما می خواهید رمز عبور خود را وارد کنید ، باید گزینه اطلاعات ورود فراموش شده را انتخاب کنید.. در اینجا برنامه خود دارای سه گزینه برای بازیابی رمز عبور برای Instagam است.

اگر شماره تلفن ثبت شده در زمان ایجاد حساب را به یاد داشته باشید ، و این خط هنوز فعال و فعال است ، آن را وارد کنید و از او بخواهید برای ارسال یک پیام. پس از چند ثانیه ، یک عدد شش رقمی برای شما ارسال می شود که می توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید و به حساب خود وارد شوید. البته ، شما باید یک رمز عبور جدید برای حساب خود را انتخاب کنید ، چرا که این روش رمز عبور خود را تغییر دهید.

نحوه دسترسی به Instagram از طریق Facebook از طریق

Instagram و بازیابی رمز عبور در همان روش قبلی از ورود Instagram و بازیابی رمز عبور یکی از گزینه های دیگر ارائه شده توسط این برنامه است برای بازگرداندن Instagram رمز عبور از طریق یک حساب کاربری در Facebook حساب حساب است. در همان مسیر قبلی پس از ورود و وارد کردن نام کاربری شما باید انتخاب کنید و فراموش شده ورود اطلاعات گزینه و این زمان را انتخاب کنید بازیابی رمز عبور از طریق صورت حساب. البته ، شما باید facebook instagram veche profile فعال داشته باشید و اکنون با حساب Facebook شما مرتبط است..


بازیابی رمز عبور برای اینستاگرام از طریق ایمیل

گزینه سوم Instagram ، که برنامه برای بازیابی رمز عبور Instagram استفاده می کند ، بازیابی رمز عبور از طریق ایمیل است.. نهاد. درست مثل قبل و بعد از انتخاب "اطلاعات ورود به سیستم را فراموش کرده اید" ، این بار رمز عبور Instagram خود را از طریق ایمیل (ارسال از طریق ایمیل) دریافت کنید. به دنبال. هنگامی که ایمیل متصل به حساب Instagram شما وارد یک ایمیل از طریق برنامه شما می شود ، یک ایمیل به شما ارسال می شود که یک صفحه ایمیل را برای بازگرداندن و تغییر رمز عبور شما باز می کند.

لطفا توجه داشته باشید که گاهی اوقات این ایمیل به بخش پیام های اسپم ارسال می شود. در این ایمیل ، یک لینک (تنظیم مجدد رمز عبور) از برنامه ارسال می شود که می تواند با کلیک کردن بر روی آن بازسازی و دریافت شود. لینک باز یک صفحه برای وارد کردن یک رمز عبور جدید باز. پس از تغییر رمز عبور ، وقت آن است که آن را ذخیره کنید. در حال حاضر بازیابی رمز عبور Instagram کامل است و شما به راحتی می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید..


استفاده از وب سایت برای بازیابی رمز عبور خود

یکی دیگر از راه های موجود برای بازیابی رمز عبور Instagram از اینترنت استفاده از وب سایت است. این روش هنگام استفاده از یک کامپیوتر برای ورود به Instagram استفاده می شود... بنابراین شما باید ابتدا آدرس وب سایت را وارد کنید https://www.instagram.com درسته. در این صفحه ، باید به گزینه ورود بروید و در صفحه ای که باز می شود ، گزینه رمز عبور فراموش شده را انتخاب کنید. این صفحه ای را باز می کند که در آن شما باید نام کاربری خود را همراه با شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود وارد کنید تا یک لینک برای بازگرداندن رمز عبور Instagam خود ارسال کنید. هر دو شماره تلفن و آدرس ایمیل باید با حساب شما همراه باشد. در حال حاضر با ارسال ایمیل یا پیامک میتوانید به دریافت رمز Inst ادامه دهید و وارد حساب Instagram خود شوید.

بازیابی رمز عبور Insta از طریق وب سایت
بازیابی رمز عبور در instagram با استفاده از برنامه برنامه همراه با روش های فوق ، تعدادی از برنامه های بازیابی رمز عبور Instagram نیز وجود دارد که می توانند برای بازگرداندن یک حساب نصب و استفاده شوند.. البته برای امنیت و اثربخشی این برنامه ها اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما کاربران بسیاری از این برنامه ها برای بازیابی رمز عبور خود را, Instagram و بازگشت به حساب خود استفاده کنید..


نحوه بازی رمز عبور Instagram در iPhone on

یکی از سوالات در زمینه بازیابی رمز عبور Instagram مطرح می شود ، آیا این فرایند برای کاربران آندروید آیفون و آی فون متفاوت است ، چگونه می توانند رمز عبور زندگی شما را بازیابی کنند ؟ در این راستا لازم است بگوییم روش موجود همانند روش های ذکر شده در بالا است و یک ایمیل ارسال می کند ، یک پیام کوتاه ارسال می کند و حساب را از طریق Facebook بازیابی می کند.. فقط در برخی از برنامه های موجود برای بازیابی رمز عبور Instagram ، مشکل.یکی دیگر از. البته ، برخی از چیزهای دیگر ، مانند دانلود برنامه و به روز رسانی آن در تلفن های آیفون ، همچنین نیاز به یک شناسه اپل. در این راستا ، شما می توانید به دستورالعمل برای ایجاد یک شناسه اپل مراجعه کنید.


مطالعه بیشتر در: 

aliparsaa.com


0
کــارمـا :
33
هیشکی برای من شبیه تو نبوده..
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
im