ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

روش های کسب درآمد از تلگرام

2 سال پیش - خواندن 9 دقیقه

شاید برایتان جالب باشد زمانی که خیلی خیلی وقت میزاشتم برای درآمد از تلگرام از ۳ طریق درآمد داشتم و اینکه چند جریان نقدینگی برای خودم ایجاد کرده بودم , تمام شیوه هایی که اینجا عرض میکنم فقط فقط طی تجربه هست یا ممکنه متد های خیلی خیلی بیشتری برای درآمد زایی از تلگرام باشه اما بیشتر دوست داشتم شیوه های معرفی کنم که طی تحقیقات و عملکرد خودم بوده چون قبل از اینکه اینارو به شما بگم خودم عمل کردم.

کسب درآمد از کانال محتوا محور

کسب درآمد از تلگرام

یکی از متعدد ترین روش های درآمد زایی از تلگرام اینه طرف میاد یک کانال تلگرام ایجاد میکنه و در داخل اون محتوا میزاره و بعد از اینکه افزایش ممبر داشت با گرفتن تبلیغات درآمد زایی میکنه که یک شیوه راحت و خیلی دوست داشنی هست ولی معمولا افرادی که دنبال این شیوه درآمد زایی میرن من میگم ۹۸ درصد به شکست تبدیل میشه,چون تا دلتون بخواد کانال تلگرام هست کلی محتوای جالب و معلمومه طرف صدرد شکست میخوره.

من یه کانال داشتم اسمش پست جو بود ماشاله تا ۳۰ کا ممبر رفت حالا بعد فروختم طرف کاربریشو عوض کردم, در اینجا میخوام بگم چه شکلی کانال تو ۳ ماه یه این تعداد ممبر کاملا واقعی رسوندم و شیوه که استفاده کردم چجور.

اول اینکه برای کانال محتوا محور شما باید یک مزیت رقابتی داشته باشین بهترین مزیت داشتن محتوایی که تو هر کانال یا سایتی نیست طرف همش همش دنبال محتوا شما چون هیجای دیگه اون محتوا پیدا نکنه و معمولا محتوایی که ایجاد میشه عامه پسند باشه از پسر ۸ ساله گرفته تا پیرد ۷۰ ساله دنبال اینجو محتوا و پستی باشه پس شد اولین قدم برای درآمد زایی از کانال محتوا محور ایجاد محتوای اختصاصی و عامه پسند.

و دوم اینکه شما باید همش دنبال روش های افزایش ممبر کانال تلگرام باشید اگر محتوای شما بهترین محتوا باشه ولی هیچ کسی اونو نبینه پس نمیتونید به درآمد برسید پس باید از شیوه های افزایش ممبر کانال تلگرام استفاده کنید که در یک مقاله دیگر توضیح کاملشو دادم.

من کانالی که داشتم سعی میکردم محتوای عامه پسندی در داخلش بزارم که در هیچ کانال دیگر نباشه و اینکه ترند های روز رو دنبال میکردن شاید جالب باشه براتون بگم که از طریق یکی از دوستان که آمار انتخابات ۹۶ رو از هر روستا و شهری که میومد این برام ارسال میکرد چون در وزارت کشور بود چون این محتوا تازه فقط طی ۲۴ ساعت ۵ کا ممبر جذب کردم خیلی خوب بود.

اگر شما یک کانال تلگرام ۳۰ هزار نفری داشته باشید میتوانید در ماه ۶ تا ۱۲ میلیون درآمد داشته باشید فقط از راه تبلیغات البته من فقط از کانال تلگرام چند جریان نقدینگی داشتم که در ادامه بهتون یاد خواهم داد.

کسب درآمد از تلگرام با استفاده از ربات

این شیوه درآمد زایی کاملا بستگی به مهارت شما در حوزه برنامه نویسی هست من خودم برنامه نویسی php بلدم و با کمک یکی از دوستان و سورس های آماده ربات های زیادی ساختم, الان میخوام شیوه درآمد از از دو رباتی که داشتم رو به شما عرض کنم.

شیوه اولی که خیلی دوسش داشتم استفاده کردم ربات چت ناشناس بودم یعنی افراد با این ربات میتونستند با هم ارتباط بگیرن دختر و پسر و خیلی امکانات جالی داشت و اینه در این ربات اگر میخواستی امکانات ویژه کنی یا اینکه بیش از ده بار به یکی وصل شی یا باید زیر مجموعه جذب میکردی که خودش سبب افزایش ممبر ربات یا اینکه باید اشتراک میخریدی که هزینه اشتراک من ۴ سال پیش گذاشته بودم ۳ هزار تومن, شاید برایتان جالب من از ربات هم کانالمو ممبرشو بردم بالا چون هرکی میخواست از ربات استفاده کند باید صددرصد عضو کانالم میشد و اینکه با فروش اشتراک شاید روزی ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومن درآمد داشتم تا اینکه به لطف زرین پال چون اینو ربات ها غیرمجار بودن به فنا رفت خخخخخ, ولی اون موقع هم از ربات تلگرام درآمد داشتم هم کانالم.

دومین رباتی که اومدم ایجاد کردم ربات ضد لینک بود همون اول که ضد لینک های تلگرام اومده بود من ربات ایجاد کردم و چند شیوه درآمد زایی از این ربات داشتم یک این بود تمام امکانات این ربات فقط برای ۱۰ روز کاملا رایگان بود, و طرف میخواست کاملا از این ربات استفاده باس اشتراک ماهانه میخرید و دوم اینکه من از ربات هم از تبلیغات درآمد زایی میکردم هم از همکاری فروش که در ادامه توضیح خواهم, مثلا هفته ۳ بار با استفاده از ربات ضد لینک به تموم گروه هایی که عضو بودم پست تبلیغاتی ارسال میکردم یادمه فقط یک پست تبلیغاتی نزدیک ۲۰۰ کا بازدید گرفت.

من با ربات ضد لینک از اشتراک میفروختم هم همکاری در فروش درآمد زایی داشتم هم تبلیغات میگرفتم اگر یادتان باشد اول مقاله خدمتتون عرض کردم که چند جریان نقدینگی از تلگرام داشتم,  و اینکه در ادامه چون دانش کافی درمورد زبان برنامه نویسی پی اچ پی نداشتم نتونستم با ربات های دیگر رقابت کنم و رباتم از دور رقابت کنار کشید متاسفانه.

کسب درآمد از همکاری در فروش در تلگرام

همکاری در فروش تلگرام

کسب درآمد از همکاری در فروش یک روش پول سار و عالی هست که خودم اولین بار از این روش استفاده کردم و هنوزم استفاده میکنم و یک منبع درآمد خوب برای من است. حالا بریم سراغ اینکه همکاری در فروش چیست؟ مفهوم دقیق همکاری در فروش را می‌توان در سایت‌های مختلف و بزرگ چون سایت‌هایی آمازون و یا دیجی کالا و … با فروش محصولات مختلف دانست. این سایت‌ها با فروش محصولات شرکت‌ها و افراد دیگر کمیسیونی را که برای دسته بندی‌های مختلف مشخص کرده‌اند دریافت می‌کنند. این مورد یعنی همکاری در فروش را می‌توان یکی از بهترین موارد و انتخاب‌ها برای داشتن شغل تلگرامی دانست. شما می‌توانید برای کسب درآمد از تلگرام با باز کردن کانالی در آن به فروش محصولات و خدمات مختلف بپردازید و از افراد برای همکاری به صورت درصدی و یا ریالی کمیسیونی را دریافت کنید.

در تلگرام شما راه های ساده‌تری نیز برای کسب درآمد را نیز دارید. به عنوان مثال، می‌توانید از قابلیت‌های مختلفی که تلگرام در خود جای داده است استفاده نمایید، به صورتی که شما با ثبت نام ، لینکی مخصوص از محصول را با توجه به مرتبط بودن موضوع کانال دریافت کرده و در کانال خود و یا سایر گروه‌ها قرار می‌دهید. این لینک به صورت درست و بدون مشکل کار کرده و مخصوص شما می‌باشد تا هر فروشی که از طریق لینکی که شما پخش کرده‌اید انجام شود مبلغی به شما تعلق گیرد.

معروف ترین سایت های همکاری در فروش میتوان به دیجی کالا, دایان شاپ,می مارکت و…… اشاره کرد.

شما میتوانید یک کانال فروشگاهی ایجاد کیند و با اشتراک گذاری عکس و لینک های همکاری در فروشتان محصولات رو به کاربران کانالتون معرفی کنید. و با افزایش ممبر کانال تلگرام تان میتوانید فروش تان را بالا ببرید.

همانطور بالا عرض کردم من با استفاد ها ربات تلگرام تونستم درامد خیلی خوبی از همکاری در فروش هم داشته باشم و کانال فروشگاهیمو با استفاده از ربات تلگرام ممبر هاشو بالا میاوردم و پروکسی تلگرام که در ادامه خدمتتون عرض خواهم کرد چه شکلی درآمد زایی داشتم.

کسب درآمد از پروکسی تلگرام

پروکسی تلگرام

یکی از پول ساز ترین روش های درآمد از تلگرام ساخت پروکسی تلگرام, شما میتوانید از این روش به چندین شیوه درآمد کسب کنید و تنها چیزی که نیاز دارید کمی سرمایه و دانش ساخت پروکسی تلگرام میخواد.

شما میتوانید در تلگرام یک کانال ایجاد کیند که فعالیت در اشتراک گذاری پروکسی تلگرام است و چندین تا پروکسی ایجاد کنید و در جا های مختلف پخش کنید و کانال اسپانسرینگ پروکسی رو هم کانال خودتون رو بگذارید. بعد از افزایش کاربران پروکسی تان شما شاهد این هستید که ممبر های کانالتون بالا میرود و بسیار ساده دارید دارید ممبر جذب میکنید.

حالا سوال اینجاست که روش درامد از تلگرام به این شیوه چگونه است؟ من میگم شما بشمارید . اول اینکه شما با افزایش ممبر کانال تلگرامتون میتونید تبلیغ بگیرید و بزارید کانالتون و از این روش پول دربیارید, دوم اینکه شما میتوانید پول بگرید پروکسی بقیه افراد بزارید کانالتون و بازم پول بگرید, سوم اینکه شما میتونید پروکسی هایی که ساختید اجاره بدید که بخش سود سازش همینه . شما با تعویض کانال اسپانسرینگ پروکسی تون میتوانید به بقیه پروکسی کانال ها پروکسی اجاره بدید اینقدر جذب ممبر کانال با این روش راحته برخی ها رو میشناسم ساعتی ۲۰۰ هزار تومن پروکسی اجاره میدم خودم جزو همین افراد هستم.

اگر شما یک پروکسی با ۲۰۰ هزار یوزر داشته باشید میتوانید ماهانه ده میلیون تومن کسب درآمد کنید و این روش صدرصد تضمینی است .

یه زمانی بود هم کانال همکاری در فروش داشتم هم کانال پروکسی تلگرام داشتم هنوزم کانال رو دارم ولی زیاد فعال نیست و اینکه خیلی خیلی برام پول ساز بود که چون دانش کافی درمورد دور زدن نداشتم اخر پلیش فتا فهمید باز به فنا رفتم و این شیوه درآمد زاییم قطع شد چون باس سرور از خارج از کشور تهیه میکردم که در داخل تهیه کردم و پلیس فتا شناساییم کرد.

تولید محتوای آموزشی و فروش در تلگرام

درآمد از تلگرام

یکی از پرسود ترین روش های درآمد در فضای اینترنت ساخت محتوای آموزشی با ارزش جهت فروش.

شما میتوانید محصولاتی ماننند دوره افزایش ممبر کانال, کسب درآمد از اینستاگرام و… همانند اینا ایجاد کنید و با یک کانال اختصاصی به فروش محصول خود بپردازید.

برای نمونه کانال هایی با موضوع کسب درآمد از اینترنت, کسب درآمد از تلگرام و حتی آموزش هایی که در قالب کانال های وی آی پی ایجاد کرده و همچنین آموزش ها برنامه های غذایی تناسب اندام که در ازای گرفتن مبالغی اجازه دسترسی به آموزش ها و عضویت را به کاربران ویژه خود می دهند.

شما در چه چیزی مهارت استعداد و تخصص خاصی دارید فرقی ندارد که بخواهید چه مطالبی را آموزش دهید این بستگی به میزان مهارت ها و علایق شما دارد.
هر زمان که تعداد و اعضای کانال شما به یک حد معینی رسید می توانید درآمدزایی خود را شروع کنید مثلا کلاس های آنلاین در مورد مطالب آرایشی ارائه دهید و یا آموزش های آشپزی.
شاید بپرسید که چگونه این محتوا را تهیه کنم نگران نباشید شما در حال حاضر یکی از پولساز ترین دستگاه ها را در اختیار دارید و آن هم موبایلتان است که می توانید از آن برای ضبط صوت یا ویس و همچنین فیلم برداری از خودتان و حتی ارائه نمونه کارهای تان استفاده کنید.

جهت فروش در کانال تلگرام شما میتوانید از درگاه اینترنتی آیدی پی استفاده کنید هم به شما درگاه میده هم این امکان رو میده فایل آموزشی رو آپلود کنید و کاربر بعد از خرید بتواند به صورت آنی فایل آموزشی را دانلود کند.

منبع : آرنا لرن

3
کــارمـا :
47
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ahmadreza2181