رویای سفر به اروپا با تورهای شگفت‌انگیز

20 روز پیش - خواندن 4 دقیقه

قیمت تور اروپا به پارامتر‌های مختلفی بستگی دارد. اینکه در چه فصلی به کدام کشور با چه درجه هتلی و برای چه مدتی در سفر هستید همگی بر روی هزینه سفر شما تاثیرگذار است. به گزارش آژانس مسافرتی ایوار، قیمت تور اسپانیا ۸ روزه (مادرید و بارسلونا) در زمستان امسال بر روی هتل ۴ ستاره ۳۵.۹۰۰.۰۰۰ تومان + ۱۸۹۰ یورو است که طبیعتا در نوروز ۱۴۰۳ افزایش قیمت خواهد داشت. همچنین قیمت تور فرانسه ۸ روزه (پاریس) ۳۵.۹۰۰.۰۰۰ تومان ۲۰۹۰ یورو است. این هزینه شامل خدماتی نظیر پرواز رفت و برگشت، هتل، خدمات ویزای شنگن، بیمه مسافرتی، گشت‌های شهری، ترانسفر‌های فرودگاهی و بین شهری، حضور راهنمای فارسی زبان از تهران و راهنمای محلی و همچنین خدمات تشریفات فرودگاه مبدا (CIP) خواهد شد.

اگرچه سفر با تور

این مزیت را دارد که در گشت‌های نیم روزه یا تمام روز، بعضی از هایلات‌های هر شهر را همراه با راهنما ببینید اما اگر بخواهید جاذبه‌های بیشتری را خارج از برنامه‌گروه مشاهده کنید، باید علاوه‌بر قیمت‌های ورودیه (حدود ۱۰ - ۲۰ یورو) هزینه حمل و نقل را هم مدنظر داشته باشید. بسته به اینکه کدام وسیله نقلیه (مترو، اتوبوس، تاکسی یا قطار) را برای رفت‌وآمد در داخل یا بیرون شهر انتخاب می‌کنید، هزینه حمل‌ونقل روزانه شما چیزی حدود ۱۰ تا ۳۰ یورو خواهد بود. استفاده از اتوبوس بین‌شهری یا قطار، هزینه حمل‌ونقل‌تان را افزایش می‌دهند و از این رو، استفاده از مترو و پیاده‌روی راهیمناسب برای کاهش هزینه‌هاست.

پس با ثبت نام در تورهای گروهی، دیگر نیازی نیست که هزینه جداگانه‌ای برای این خدمات در نظر بگیرید، هرچند باید در نظر داشته باشید که آژانس‌های مسافرتی از شما ضمانت‌نامه بازگشت از سفر دریافت می‌کنند که از ۷۰۰ میلیون تومان آغاز خواهد شد. این مبلغ در حساب خودتان بلوکه می‌شود و شما صرفا برگه ضمانت‌نامه بانکی را به آژانس ارائه می‌کنید. آژانس مسافرتی با توجه به اعتبار خود، فرایند صدور ویزا را برای مسافران تسهیل می‌کند و به سفارت‌ کشور مقصد، تضمین می‌دهد که مسافران پس از اتمام سفر، به ایران باز‌می‌گردند. آژانس خدمات مسافرتی ایوار نیز به واسطه عملکرد خود، از اعتبار بالایی در سفارت‌ها برخوردار است و تضمین بازگشت مسافران را بر عهده دارد و در صورت هرگونه اتفاق غیر قابل پیش‌بینی، سفارت صادرکننده ویزا، ایوار را به‌ عنوان مسئول می‌شناسد؛ بنابر‌این ایوار خود را موظف می‌داند تا تضمین کافی جهت بازگشت مسافران را از آن‌ها دریافت کند. به خاطر داشته باشید که مبلغ ضمانت‌نامه ثابت نیست و بسته به مدارک شغلی، مدارک مالی و سابقه سفر شما ممکن است افزایش داشته باشید. همچنین شما باید هزینه‌ای حدود ۵ - ۱۵ میلیون تومان برای ترجمه مدارک خود کنار بگذارید.

در اکثر موارد 

نیازی به خرید صبحانه ندارید و می‌توانید از صبحانه‌های رایگان هتل لذت ببرید؛ اما بدون شک باید فکری برای ناهار و شامتان بکنید. هزینه غذا در اروپا مانند هر چیز دیگری به مکان و محله‌ای بستگی دارد که غذای خود را تهیه می‌کنید؛ اینکه برای ناهار به یک ساندویچ مک‌دونالد بسنده کنید یا تصمیم بگیرید در یکی از رستوران‌ها و کافه‌های گران‌قیمت شهر ناهار را میل کنید، می‌تواند هزینه غذا شما را چندین پله بالا و پایین کند. به هر حال بهتر است روزانه ۱۵ تا ۱۰۰ یورو را برای نوشیدنی و غذای خود کنار بگذارید و توجه داشته باشید در بعضی از موارد، هزینه خورد و خوراک شما ممکن است. بیشتر از این عدد شود. به طور کلی، می‌توان در نظر گرفت که شما در تورهای اروپایی، روزانه ۱۰۰ یورو هزینه غذا، حمل و نقل و بازدید از جاذبه‌های مختلف را خواهید داشت و اگر قصد خرید داشته باشید طبعا این هزینه نسبت به خرید‌های شما افزایش پیدا خواهد کرد.

تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی است که یک سفر به یادماندنی را تجربه کنید. در نوروز ۱۴۰۳، امکان انتخاب مسیرهای متفاوتی از جمله تور اسپانیا، فرانسه، سوئیس، ایتالیا، مجارستان، چک و همچنین تورهای ترکیبی اروپا را خواهید داشت. برای اطلاع از قیمت و مدارک مورد نیاز می‌توانید به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com مراجعه یا با شماره 02191009100 تماس حاصل کنید.

اگر سلیقه‌ی شخص به سفرهای تجملی و لوکس نزدیک است و به دنبال مقصدی متناسب با آن است، می‌تواند انتخاب‌های لذت‌بخشی در اروپا داشته باشد. خریدهای بوتیکی را در شهر پاریس انجام دهد و برای خوردن یک غذای دلچسب به تور اسپانیا برود. در اروپا هتل‌های پنج ستاره به وفور پیدا می‌شود که در آن‌ها خدمات ماساژ و آب‌درمانی در بالاترین کیفیت ارائه می‌شود. مسافران می‌توانند مطمئن باشند که میزبانان آنها در آمستردام و زوریخ خوب می‌دانند که چگونه مهمان‌های خود را راضی نگه دارند و از آن‌ها به بهترین شکل پذیرایی کنند. این کاری است که در گذر قرن‌ها یاد گرفته‌اند.

ماه عسل در اروپا ترکیبی متعادل از یک عاشقانه‌ی آرام و افسانه‌ای است. کاخ‌های جنوب فرانسه معمولاً زوج‌های جوان را مجذوب خود می‌کند. پیشنهاد دیگر بازدید از جزیره‌ی قبرس و محل تولد افسانه‌ای «آفرودیته» (Aphrodite)، خداوند عشق یونان باستان است. همین طور می‌توان دست در دست هم در کنار کانال ونیز قدم زد و در قایق‌های بلند و باریک «گوندولا» (Gondola) از گشت‌وگذار در شهر لذت برد، در شکوه یکی از شهرهای خیره‌کننده‌ی اروپای مرکزی مثل پراگ زیر آفتاب دلپذیر استراحت کرد و از خریدهای بوتیکی و گشت‌وگذار بر روی رود ولتاوا (Vltava) لذت برد.

منبع

0
کــارمـا :
33
گردشگری یک فعالیت جذاب و مفید برای افراد است که به آن می‌پردازند. این فعالیت زندگی روزمره را از حالت روتینی خارج نموده و به افراد فرصت می‌دهد تا با فرهنگ‌ها و زبان‌های جدید آشنا شوند.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
website196