زنجبیل و درمان چاقی

3 سال پیش - خواندن 2 دقیقه

شاید شما نیز جزو افرادی باشید که به دنبال حذف چربی اضافی از بدن هستید. جهت پیکر تراشی میتوانید از انواع گیاهان به روش های مختلف استفاده کنید. یکی از گیاهان بسیار مهم برای رفع چربی های اضافی بدن, گیاه زنجبیل است.

این گیاه با داشتن خصوصیات بسیار مفید سبب می شود تا ظرفیت تحمل انجام حرکات ورزشی بالا رفته و یا مصرف آن در رژیم های غذایی به صورت تازه یا پودر سبب کاهش اشتها در نتیجه لاغری و کاهش وزن می شود.

زنجبیل را به چند شکل می توان استفاده کرد؟

روش ها و به شکل های متفاوتی می توانید زنجبیل را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. پودر , زنجبیل تازه , عرق زنجبیل از مواردی هستند که در بازار موجود می باشند. می توانید عرق گیاه زنجبیل را از به صورت کاملا طبیعی و خالص از طریق لینک خرید عرقیات گیاهی تهیه کنید یا به صورت خانگی کار عرق گیری زنجبیل را خود نیز انجام دهید.


نحوه مصرف زنجبیل

خب حال که با فواید بسیار زنجبیل آشنا شده اید حتما مشتاق هستید تا آن را مصرف نمایید همانطور که می دانید معمولا هر گیاهی روش مصرف خاص خود را دارد ما به زیر به چند مورد از این روش ها برای گیاه زنجبیل اشاره می کنیم:

  •  صبح ها می توانید یک قاشق چای خوری آب زنجیل را در یک لیوان آب ولرم حل کرده و بنوشید.
  •  ترکیب چای سبز یا سیاه با زنجبیل 20 دقیقه قبل از وعده غذایی برای کاهش اشتها و لاغری مناسب است.
  • ترکیب زنجبیل با عسل بسیار مناسب جهت کاهش وزن و دارای طعم بسیار خوشایندی می باشد.
  • می توانید مانند هر ادویه دیگر از پودر زنجبیل در برخی غذا ها به صورت مستقیم استفاده کنید مثلا می توانید در سالاد خود پودر زنجبیل را نیز بپاشید و مصرف نمایید.
  • زنجبیل تازه را رنده و با آب نصف لیموترش ترکیب کرده و در یک لیوان حل کنید سپس بنوشید.
  • همچنین از زنجبیل تازه می توانید در انواع آب میوه های طبیعی خود استفاده کنید.
  •  چای زنجبیل را هم نیز می توانید مورد استفاده قرار دهید.
  •  یک قاشق پودر زنجبیل + اسانس اوکالیپتوس + 2 قاشق چای خوری روغن زیتون را باهم ترکیب کرده و بر روی کمر خود ماساژ داده سپس ببنید بعد از چند ساعت محل را با آب ولرم بشورید.


0
کــارمـا :
68
طوبی گستر یکی از معتبرترین نمایندگی‌های فروش عرقیات گیاهی در سطح کشور می‌باشد که امکان خرید اینترنتی محصولات خود را از طریق وبسایت مجموعه به نشانی " https://tubagostar.ir/ " فراهم کرده است.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
gostartuba