صرافی تبدل نرخ یوان

8 ماه پیش - خواندن 3 دقیقه


مقررات چین برای حواله RMB به چین

پس از تأسیس بانک چین در سال 1949، حواله یوان به شکل مدرن خود معرفی شد و همچنان یکی از پنج ارز پرکاربرد در جهان است. تمام آژانس های صرافی حواله یوان و چینی فقط نرخ مبادله حواله RMB را می پذیرند. بنابراین، اگر قصد دارید برای تفریح یا کاری به چین سفر کنید، باید نرخ حواله RMB را همراه خود داشته باشید. یا حتی می‌توانید پول را به یوان مبادله کنید، اگرچه این کار در بانک‌ها و هتل‌های چین آسان‌تر از سایر مناطق و صرافی حواله یوان چین است. ارزهای مختلف را می توان در هتل ها، فرودگاه ها و بانک های کشور به RMB تبدیل کرد..

تاریخچه یوان چین و قیمت آن.

در سال 1889، RMB رسما متولد شد. این واحد پولی در ابتدا به شکل سکه های برنجی، مسی و نقره ای ظاهر شد. یک واحد سکه مسی، دو واحد، پنج واحد و ده واحد سکه مسی، و یک واحد، دو واحد و پنج واحد سکه نقره، همه در سالهای اولیه به عنوان سکه یوان در نظر گرفته می شدند. شاید تعجب کنید که چرا این سکه اینگونه تلفظ می شود. یا یعنی چی؟ باید گفت که "یوان" تلفظ چینی کلمه "دلار" است. با توجه به محبوبیت دلار آمریکا در سال های ابتدایی ایجاد این ارز، چینی ها واحد پول خود را RMB نامیدند و اکنون شاهد برتری صرافی حواله یوان  نسبت به دلار آمریکا در بازارهای اقتصادی دنیا هستیم.


چه بانک ها و حساب هایی در چین وجود دارد؟

در حال حاضر صرافی حواله یوان به بانک کشاورزی چین و یا حساب شخصی بانک کشاورزی چین می باشد، در صورتی که حساب شما یک حساب شرکتی و متعلق به بانک دیگری باشد، تحت شرایط خاصی امکان پذیر است، باید این کار را پس از ثبت نام انجام دهید. آره. نتایج پس از بررسی درخواست توسط کارشناسان اعلام خواهد شد. لطفا توجه داشته باشید که اگر مبلغ فاکتور USD باشد، انجام حواله یوان به چین به تمام حساب های شخصی و تجاری از طریق سوئیفت انجام می شود.


شرایط انتقال حواله RMB به بانک کشاورزی چین یا بانک کشاورزی چین:

تیم صرافی حواله یوان می تواند ظرف یک تا سه روز کاری یوان را به بانک دولتی چین واریز کند و شما می توانید نرخ انتقال یوآن را ثبت کرده و دلار و یورو آمریکا را به بانک منتقل کنید. اصولا نرخ حواله یوان تحت شرایط خاصی به این حساب قابل انتقال است، در صورتی که فاکتور شما بر حسب یوان باشد باید صرافی حواله یوان تهران درخواست حواله بررسی و تایید شود.


چه اطلاعاتی برای انتقال پول به بانک چین مورد نیاز است:

برای ثبت درخواست انتقال وجه باید نام بانک، شماره حساب و نام حساب خود را در فرم های مربوطه وارد کنید.برای ارسال حواله دلار و یورو به بانک چین چه اطلاعاتی لازم است: برای ثبت درخواست ارسال دلار و یورو باید نام بانک، شماره حساب، نام حساب و کد سوئیفت را در فرم مربوطه وارد کرده و در صورت نیاز وارد نمایید. کد مرجع در بخش توضیحات محموله را وارد کنید. اعلام.


آیا می توانم ارز را به حساب دانشگاه منتقل کنم؟

بله، اگر مایل به انتقال شهریه به حساب دانشگاه با نرخ انتقال RMB هستید، باید جزئیات حساب بانکی مقصد را بررسی کنید تا شرایط خدمات و مدت زمان متقاضی در صورت امکان منتشر شود و بتوان آن را به دلار و یورو پرداخت کرد. پرداخت کنید، به SwiftFace انتقال دهید. لطفا توجه داشته باشید که حواله های RMB از داخل چین انجام می شود.

0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
ae467c071d