ضروری‌ترین لوازم جانبی لپ تاپ که حتما باید خرید

3 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

لوازم جانبی زیادی برای لپ تاپ وجود دارد که خریدن بعضی از آن ها ضروری است. در این مطلب با بهترین لوازم جانبی لپ تاپ آشنا خواهیم شد. 

در اینجا لیستی از لوازم جانبی آماده شده است که دلایل لازم برای خرید یا نخریدن آن را به شما می‌گوییم. قبل از هرچیز این اصل اساسی را در نظر بگیرید اگر چیزی را لازم ندارید لطفا به فکر خرید آن هم نباشید بعداً می بینید که این وسیله جایی از اتاق یا روی میزتان را اشغال کرده است و هیچ دردی را هم دوا نمی‌کند.

کیف و کوله لپ تاپ

مهم‌ترین چیزی که باید برای لپتاپ خود تهیه کنید، کیف یا کوله لپتاپ است. کیف لپ تاپ برای حمل آن و وسایل جانبی و متفرقه است.اگر بسیار رفت و آمد می کنید کیف محکم و خوبی بگیرید، پیشنهاد ما برای دانشجویان و کسانی که به مسافرت‌های طولانی می روند صد البته کوله پشتی لپ تاپ است. اما اگر می‌خواهید از لپتاپ در منزل استفاده کنید یک کیف ساده هم جوابگوی این نیاز شما خواهد بود. می توان گفت برای حفاظت از لپ بهترین لوازم جانبی لپ همین کیف و کوله است.

همچنین بخوانید: راهنمای خرید کیف و کوله پشتی لپ تاپ

 ماوس 

برعکس چیزی که ممکن است بعضی اشخاص فکر کنند ماوس یکی از ضروریات اصلی لپتاپ است بخصوص اگر با لپتاپ کار سنگین انجام می‌دهید. تاچ‌پد‌‌ها به هیچ‌وجه توانایی پاسخگویی به یک کارسنگین مهندسی یا حتی یک کار معمولی یک ساعته را ندارند.تاچ‌پد برای استفاده در مورد کارهای دم‌دستی طراحی شده‌است. توصیه می شود حتما برای لپ تاپ خود از موس بی سیم یا بلوتوث استفاده کنید. همچنین می توانید برای راحتی کار از موس پد بزرگ استفاده کنید. توجه داشته باشد اگر موس و موس پد را به طور همزمان خریداری کنید قطعا در انتخاب آن ها انتخاب مناسب و هماهنگ تری خواهید داشت.

 همچنین بخوانید: مزایای موس گیمینگ نسبت به موس معمولی

اسپیکر(بلندگو) لپ تاپ

اسپیکرمناسب لپ تاپ

اگر همیشه دوست دارید با صدای بلند به موسیقی گوش دهید یا کیفیت صدای لپتاپ شما راضی کننده نیست می‌توانید یک اسپیکر برای جبران آن بخرید.اما اگر یک سیستم صوتی خانگی دارید می‌توانید از آن استفاده کنید. حتما قبل از خرید اسپیکر آن را تست نمایید.

 هدفون ، هدست و میکروفون 

یکی از بهترین لوازم جانبی لپ تاپ اگر لازم دارید بخرید و اگر لازم ندارید نه،البته تجربه ثابت کرده است که همه دوست دارند وقت کار کردن با لپتاپ به صورت انحصاری از صدای موسیقی شان لذت ببرید در این صورت سعی کنید متناسب با بودجه ی خود یک هدفون تهیه کنید و حتما قبل از خریداری آن را تست کنید تا مشکلی از نظر نویز نداشته باشد.

هارد اکسترنال 

یکی از بهترین لوازم جانبی که باید تهیه کنید هارد اکسترنال است.هارد اکسترنال برای ذخیره مدارک و اسناد و فایل‌های مهم شما است و در صورتی که لپتاپ شما آسیب ببیند تضمینی برای درامان ماندن این ضروریات است، سعی کنید بودجه ای برای خرید یک هارد اکسترنال کنار بگذارید.

خنک کننده لپتاپ 

لپتاپ خود دارای خنک کننده می‌باشد کسانی باید به فکر تهیه ی فن باشند که از لپتاپ زیاد استفاده می‌کنند یا محیطی که لپتاپ در آن استفاده می‌شود خنک نیست.در صورتی که هیچ‌کدام از این موارد برای لپتاپ شما روی نمی‌دهد از خرید آن پرهیز کنید. کول پد از بهترین لوازم جانبی لپ تاپ است.


 در این مطلب بهترین لوازم جانبی لپ تاپ معرفی شدند که خریدنشان برای همه توصیه می شود. نظر شما درباره بهترین لوازم جانبی لپ تاپ چیست؟ تجربه استفاده از چند تا از این لوازم را داشته اید؟ آیا لوازم جانبی ضروری دیگری برای لپ تاپ می شناسید که در این لیست معرفی نشده است.

0
کــارمـا :
390
مونا هستم. عاشق فناوری و دنیای تکنولوژی. اگه دنبال مقالات کاربردی توی اینترنت هستید جای درستی اومدید.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
monatorabi68