عاشق کردن پسر در 10 روز

1 سال پیش - خواندن 6 دقیقه

چگونه یک پسر را در 10 روز عاشق خود کنیم ؟ یادتان باشد، هرگز سعی نکنید از دوستانتان که اطلاعات روانشناسی صحیحی ندارند کمک بگیرید، یک راهنمایی اشتباه از طرف آنها باعث خواهد شد عشق تان را برای همیشه از دست بدهید. و همچنین برای عاشق کردن و ایجاد حس عشق کمی به زمان نیاز دارید . در مجموع اینکه بدانید مردان عاشق چه زنانی می شوند نیز کمک کننده خواهد بود.

ارتباط با مشاوران مجموعه " آوای مشاوران " این مسیر را برای شما هموارتر می کند . باما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به شما یاد بدهیم که چکار کنین تا پسر موردنظرتان را در مدت زمانی کم مجذوب و عاشق خودتان کنید . بپردازیم به چند راهکار کلیدی برای عاشق کردن پسرها :

به خودتان اهمیت زیادی بدهید.

یک مرد , عاشق دختری است که نیازهای او را بداند؛ زنانی که دارای اعتماد به نفس و اهداف فردی هستند و برای دستیابی به آن تلاش می کنند. مردها عاشق زنانی هستند که به ظاهرشان اهمیت میدهند. به خودتان اهمیت بدهید، خودتان را نسبت به او و نیازهایش در اولویت قرار دهید. جرا که عشق ورزیدن به خودتان مهمتر است. اگر نتوانید به خودتان عشق بورزید و توجه کنید،هیچکس دیگری هرگز این کار را نمیکند .

بانویی پر رمز و راز باشید

خانمی نباشید که همه چیز را یکباره رو میکند. به آرامی خودتان را نشان دهید؛چیزهای مربوط به خودتان را رازگونه و مبهم نگه دارید و برای اینکه شماره تان را به او دهید چند روز معطل اش کنید. به آسانی او را به دوستان دور و برتان معرفی نکنید.بگذارید قبل از اینکه با او بیشتر آشنا شوید درباره ی اینکه شما چطور آدمی هستید فکر کند و دلتنگ تان شود! مردها دیوانه ی دختری می شوند که پررمز و راز است. راهکارهای برای اینکه چگونه زنی جذاب باشید را بدانید

 

برای روابط گذشته تان به هیچ عنوان غصه نخورید

هیچکس فردی را که پر از حسرت است دوست ندارد. بنابراین درباره ی روابط گذشته تان و چگونگی شکست خوردن تان صحبت نکنید. از نامزد سابق تان و اینکه هیچکس نیازهایتان را برآورده نمیکند گلایه نکنید. این فقط در برابر مرد مورد نظرتان چهره ای بسیار ناراحت کننده از شما به تصویر میکشد! مردها چنین دختری را دوست ندارند و نخواهند هم داشت.

سلیقه ی لباس پوشیدن تان و ظاهر شما مهم است

مردها عاشق خانم هایی که تمیز و مرتب هستند می شوند،پس از این موضوع نهایت استفاده را کنید. اغلب دخترها سردرگم می شوند که برای قرارشان چه لباسی بپوشند که مردشان نتواند در برابر ستایش و تحسین آنها مقاومت کند. هر وقت با او هستید چیزی بپوشید که زیبا و چشم نواز باشد و با پوشیدن آن فوق العاده شوید. دختری که در لباس پوشیدن خوش سلیقه باشد میداند چگونه زیبا و در عین حال عادی به نظر برسد.این باور رایج است کسی که عاشق ات باشد تو را قضاوت نمیکند همیشه درست نیست. اگر مرد شما نامرتب لباس بپوشد،شما احساس ناامیدی نمیکنید؟ قطعا این حس متقابل است پس بیشتر دقت کنید. 

 

عطری وسوسه کننده

وقتی با یک آغوش از او خداحافظی میکنید، اجازه بدهید عطرتان به نفع شما کار کند. مردها عاشق این هستند که نامزدشان بوی فوق العاده ای داشته باشد. عطر را به مچ دست ها، اطراف گردن، پشت گوش و روی استخوان ترقوه بزنید تا مطمئن شوید عطرتان ماندگار است و میتوانید در مناسبت های مختلف از عطرهای مختلف استفاده کنید.عطرهای متنوعی بخرید و ببینید کدامیک برایتان بهترین نتیجه را دارد.

هوش هیجانی بالا 

اغلب از شما انتظار میرود هیجان های عمیقی داشته باشید. اما معنی اش به هیچ وجه این نیست که هر وقت داستان غم انگیزی شنیدید چشم هایتان را پر از اشک کنید. یک خانم با هوش هیجانی بالا (که به آن ای‌ کیو یا EQ هم گفته می شود). میتواند هر زمان که مردش به انگیزه نیاز دارد او را تشویق کند. برایش الهام بخش باشد. این خانم به جای اینکه داستان های غم انگیز غیرضروری خلق کند،در زمان مناسب جملات مناسبی میگوید که به درد رابطه اش میخورد.

۷زیاد لبخند بزنید (البته نه غیرضروری)

مردها دیوانه ی لبخند یک دختر هستند. لبخندتان باید واقعی و شیرین باشد. در غیر اینصورت به زور لبخند نزنید، شاید مردتان فکر کند غیرعادی هستید. هم‌چنین، وقتی با او هستید، تمام توجه تان را به او بدهید و به جوک هایش بخندید.نشان بدهید از بودن با او خوشحال هستید و او بقیه ی کارها را انجام میدهد و شما فقط نظاره گر می شوید.

۸برای کسی که میخواهید جذبش کنید ارزش قائل شوید

توجه ویژه ی مستقیم قدری چاپلوسانه است. بنابراین در حالیکه فوق العاده است که فرد مقابلتان را بخندانید، برای اینکه در نظر شخص خاصی جذاب تر به نظر بیایید شما باید به طور ویژه ای به او توجه داشته باشید. از او سوال بپرسید و درباره او صحبت کنید. میزان توجه ما به افراد (نه خیلی کم و نه خیلی زیاد) نشانه ی میزان علاقه ی ما به کسی است که تا پیش از این او را ملاقات نکرده ایم. اگر در مورد این شخص آنقدر جدی هستید که به ازدواج با او فکر می کنید از قدرت و کمک مشاوره ازدواج در این مسیر غافل نشوید.

حامی باشید

وقتی مردی روز بدی دارد، میدانید چه چیزی میخواهد که به سمت شما بیاید؟ زنی که مثبت، مشوق و حامی باشد. حتی زمانی که شرایط سختی پیش می آید، او به زنی در کنار خود نیاز دارد. به او نشان دهید که همان زن هستید و او دیگر نمیتواند عاشق تان نشود.

با هم خوش بگذرانید

این مورد نیز با امتحان کردن چیزهای جدید در ارتباط است. حتی اگر قبلا کاری را یک میلیون بار هم انجام داده باشید، خوش بگذرانید! هیچ کس دوست ندارد در یک رابطه خسته کننده بماند، درست است؟ خوب، کارهای جالب انجام دهید و همیشه خوش بگذرانید، چه با هم بازی کامپیوتری انجام دهید و چه برای ماهیگیری به دریا بروید. خوش بودن، هر دوی شما را خوشحال و مثبت می‌کند و باعث رشد رابطه می‌ شود .

مانند یک چالش به نظر میرسد. اما  شاید شنیدن جمله دوستت دارم از طرف مرد مورد علاقه تان، آسانتر از چیزی باشد که فکر میکنید. فقط به یاد داشته باشید که مهربان و شوخ بوده و همیشه خودتان باشید. به مخاطب خاص خود اعتماد داشته باشید و به او حس عالی و کامل بودن بدهید. او نمیتواند در برابر شما مقاومت کند .

سخن پایانی

جذابیت و عاشق کردن پسر مورد علاقه تان، موارد روانشناسی دارد. برای جذب فردی که دوستش دارید، از افرادی که صلاحیت زیادی در این مورد ندارند مشورت نگیرید؛ بهتر است از روش های علمی و روانشناسی برای علاقمند کردن پسر مورد علاقه تان استفاده کنید . برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، در این زمینه می توانید با مجموعه " آوای مشاوران " تماس بگیرید؛ مشاوران باتجربه این مرکز به شما در این زمینه کمک خواهند کرد.

 

0
کــارمـا :
34
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
27114349674