علوم غریبه و دعا چه ارتباطی با هم دارند

2 سال پیش - خواندن 2 دقیقه

علوم غریبه و دعا چه ارتباطی با هم دارند.ایا علوم غریبه زیر مجموعه دعا محسوب میشود یا برعکس.ایا علوم غریبه مقدس هست همانند دعا یا فقط توسط انسانهای پلید استفاده میشده است.دعا مخصوص چه افرادی بوده است ایا فقط مردم عادی از ان استفاده میکردند یا انسان های که به علوم غریبه مسلط بودند از ان هم استفاده میکردند.اول کمی به مفهوم دعا و کارکرد ان بپردازیم.

اگر انسان این تصور را داشته باشد که خدا مانند یک جادوگر یا شبیه به مردی است که مانند یک جن یا چیزی شبیه به این آرزو را برآورده می کند، نقش خدا را درک نمی کند.
آنچه انسان به آن اعتقاد دارد در مورد نمازش مهم است. می بینید، در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی و غیره. ما می‌توانیم افرادی را ببینیم که برای برنده شدن در لاتاری یا برنده شدن در بازی دعا می‌کنند، یا به شغلی عالی، درمانی معجزه‌آسا برای برخی بیماری‌های تهدیدکننده زندگی و غیره امیدوارند. ، اما اگر آنچه را که کتاب مقدس در مورد دعا با خدا می گوید بخوانند و بفهمند، ممکن است درک کنند که چه دعایی مورد قبول خدا است و چه چیزی غیر قابل قبول است، راحت تر خواهند بود.
هیچ راه مشخصی برای بیان دعا وجود ندارد، و هیچ دعای خاصی وجود ندارد که او بخواهد آن را نقل کنید، و هیچ زبان خاصی وجود ندارد که شما باید از آن استفاده کنید - اگرچه احترام مطمئناً قدردانی خواهد شد. بالاخره اقتدار او از هر فرمانروایی بالاتر است. اما به هر حال خودت باش عاقل باش. اگر نمی توانید از حاکمان کشورتان (رئیس جمهور، پادشاهان، امپراتورها و غیره) انتظار داشته باشید که حرف شما را جدی بگیرند، پس احتمالاً نباید انتظار داشته باشید که خداوند شما را جدی بگیرد.
سعی کنید بفهمید که او می‌خواهد شما تلاش کنید، حداقل راهنمایی‌هایی را که او می‌کند یاد بگیرید تا به همه سؤالات ما پاسخ دهید، مانند اینکه چگونه با خدا دعا کنیم، چه چیزهایی مورد قبول او هستند، چه چیزهایی برای او قابل قبول است. اگر دعای شما چیزی باشد که او قبول می کند، چه انتظاری دارید؟ در کتاب مقدس خود جستجو کنید. او ما را از دانستن آنچه باید بدانیم باز نمی دارد.
منظور من این است که این به شما کمک می کند تا بفهمید که خدا به سادگی از دعای او غافل نمی شود و هر کاری که او می خواهد انجام نمی دهد، مهم نیست که دعا چه می خواهد. نتیجه دعا با تلاش حاصل میشود.

پس قطعا علوم غریبه و دعا ارتباط تنگاتنگی با هم دارند یعنی همپوشانی زیادی هم در علوم غریبه و هم در دعا وجود دارد

0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
kamusdamsaz1