عکس قبل و بعد پاکسازی صورت

1 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

به از بین بردن سلول های مرده پوست و علاوه بر آن آلودگی های محیطی که روی پوست وجود دارند، پاکسازی پوست می گویند. انجام این کار، سلامت پوست شما را تضمین نموده و به جوانسازی و زیبایی آن کمک می کند. پاکسازی پوست با برداشتن لایه سطحی پوست و چربی های ایجاد شده و ذرات گرد و غبار از روی پوست صورت از ایجاد آکنه و جوش های سرسیاه هم جلوگیری میکند.

چرا پوست به پاکسازی نیاز داد؟

پوست ما دارای غده های چربی می باشد که در لایه های زیرین آن وجود دارد. چربی که توسط این غده ها ترشح می شود از طریق مجراهای باریکی به سطح پوست وارد می شود و در آنجا از طریق منفذ های کوچکی  که در سطح پوست وجود دارند به سطح پوست می رسد و پوست را آبرسانی میکند.

 حال در صورتی که این منافذ به هر علتی از جمله آلودگی هایی مانند گرد و غبار بسته شوند، پوست صورت نه تنها درخشندگی و شادابی خود را از دست می دهد بلکه ممکن است دچار جوش و آکنه هم بشود. پاکسازی پوست کمک می کند که سلول های مرده سطح پوست از بین برداشته شوند و از این طریق به باز شدن مجرای چربی کمک شایانی می کند.

در این قسمت عکس های قبل و بعد از پاکسازی پوست را برای شما آورده ایم تا با مشاهده آنها متوجه تفاوت پوست قبل و بعد از پاکسازی شوید.

روش های خانگی پاکسازی پوست و فیشیال صورت

برای انجام پاکسازی پوست صورت و  فیشیال پوست در خانه، روش های متنوعی وجود دارد که در ادامه هر یک از آنها را به شما معرفی میکنیم. که با انجام هر کدام می توانید مناسب ترین پاکسازی را برای پوست صورت خود انجام دهید.

استفاده از ماسک در منزل

در بازار ماسک های صورت زیادی هستبا استفاده از آنها می توانید پوست خود را بهترین شکل ممکن پاکسازی نمایید. ولی بهترین روش درست کردن ماسک های خانگی می باشد که از مواد آن اطمینان زیاد تری خواهید داشت.

استفاده از بخور صورت

یکی از راه های قدیمی و موثر جهت پاکسازی پوست بخور صورت می باشد. استفاده کردن از بخور صورت باعث می شود تا آلودگی و چربی های موجود بر روی پوست صورت از بین برود و منافذ آن باز شود. در هنگام بخور دادن می توانید از گیاهان خشک مانند اسطوخودوس، رزماری و حتی آویشن استفاده نمایید.

لایه برداری پوست در خانه

برای داشتن پوستی جوان، زیبا و بدون آکنه و جوش بهترین روش لایه برداری پوست می باشد. با درست کردن مدل های مختلف ماسک های خانگی می توانید نسبت به لایه برداری پوست صورت خود در منزل اقدام نمایید. این مورد را هم باید بدانید که انجام پاکسازی و لایه برداری برای انواع پوست های مختلف روش های متفاوتی دارد. 

مراحل پاکسازی پوست صورت چیست؟

مراحل پاکسازی صورت به شرح زیر است:

  • آماده سازی
  • ماساژ دادن
  • رعایت نظافت
  • تونر چشم و لب
  • شیر پاک کن مخصوص پوست صورت
  • (لوسیون مخصوص پوست) اگر پوستی چرب بود حتما با فوم چرب شستشو دهید.
  • لایه بردار متناسب با انوع پوست صورت

بهترین مواد استخراج شده برای پاکسازی پوست صورت عصاره های بی نظیر مواد معدنی و عناصر کمیاب می باشد. 

احیای واکنش های بیولوژیکی پوست، بیشتر شدن اکسیژن پوست، تغذیه سلول های پوست و از بین بردن سموم سلولی پوست توسط این عصاره ها دیده شده و نتیجه بخش بوده است.



0
کــارمـا :
33
سرگشته محضیم
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
z.mg2000