فناوری های استفاده شده در دستگاه های بسته بندی

1 سال پیش - خواندن 8 دقیقه

فناوری های استفاده شده در دستگاه های بسته بندی پیروزپک سپاهان  دستگاه های بسته بندی نوعی وسیله برای بسته بندی محصولات است. این دستگاه با بسته بندی محصولات، آن ها را از آسیب محافظت می کند. همچنین بسته بندی ظاهر آراسته و زیبا، قدرت جذابیت زیادی برای مشتریان دارد. دستگاه بسته بندی کاربرد گسترده ای در بسته بندی مواد غذایی , دارو, محصولات شیمیایی روزانه, سخت افزار, کتاب, ادویه جات و... دارد. ما می توانیم انواع بسته بندی اشیاء را در زندگی روزمره خود ببینیم. تا حدودی دستگاه بسته بندی جزء ضروری اکثر کارخانه هایی بوده است که نیاز به فروش محصولات خود با بسته بندی دارند. بنابراین انتخاب یک دستگاه بسته بندی عالی بسیار مهم است. شرکت پیروز پک با دارا بودن تیمی حرفه ای از مشاوران و مهندسان,می تواند در خرید این محصول به شما هم وطن عزیز کمک کنند.

دستگاه بسته بندی چیست؟

فناوری های استفاده شده در دستگاه های بسته بندی | پیروزپک سپاهان

دستگاه های بسته بندی پیروز پک سپاهان برای بسته بندی محصولات با هدف محافظت از آنها استفاده می شود. استفاده از آنها در بسیاری از بخش ها حیاتی است. توضیح کامل این بخش ها به شرح زیر است.

  • ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی
  • ماشین آلات بسته بندی نوشیدنی
  • ماشین آلات بسته بندی دارویی
  • ماشین آلات بسته بندی حمل و نقل

اگر به آن فکر کنیم,هر روز می بینیم که برای هر نوع محصولی که مصرف می کنیم، چند نوع بسته بندی وجود دارد. هر بسته بندی بسته به نیازهای متفاوتی را پاسخ می دهد. بسته بندی محصول عادتی است که برای قرن ها وجود داشته است, اما این کار تنها از قرن گذشته نقش کلیدی ایفا می کند و نقشی بسیار بیشتر از یک پوشش محافظ ساده می باشد. بسته بندی برای محصول که اغلب اجباری است و مطابق با استانداردهای قانونی ارائه می شود, امروزه تبدیل به یک ابزار بازاریابی شده است. شما میتوانید این دستگاه را با قیمت و کیفیت بسیار مطلوب از شرکت پیروز پک خریداری کنید.

برای چه مواردی از دستگاه های بسته بندی استفاده می کنیم؟

هدف اصلی دستگاه های بسته بندی اتوماسیون فرآیند بسته بندی با هدف سریع تر و ارزان تر کردن آن و افزایش بهره وری شرکت است. بنابراین، بیایید فکر نکنیم که ماشین آلات بسته بندی تنها به نفع شرکت های بزرگ است. امروزه حتی شرکت های کوچک نیز نیاز به داشتن ماشین آلات اتوماتیک برای بسته بندی و بسته بندی دارند. در هر بخش, بسته بندی به نیاز های خاص پاسخ می دهد:

  • برای دست نخورده نگه داشتن محصول
  • همچنین جلوگیری از آلودگی های خارجی از تولید تا مصرف

ماشین آلات بسته بندی برای بخش داروسازی باید از حداکثر جداسازی دارو از آلودگی های خارجی اطمینان حاصل کنند. سپس محیط باید تمیز و استریل باشد. مشاوران خبره شرکت پیروز پک در خرید این محصول شما را راهنمایی خواهند کرد.

دستگاه بسته بندی چگونه کار می کند؟

دستگاه بسته بندی  | پیروزپک سپاهان

فرآیند بسته بندی یک دستگاه  عمدتاً شامل بارگیری مواد, توزین,کیسه سازی, چاپ تاریخ, پر کردن, مهر و موم کردن، برش و شمارش است. دستگاه بارگیری مواد و چاپگر تاریخ اختیاری هستند. دستگاه از صفحه نمایش لمسی PLC استفاده می کند که می تواند سرعت بسته بندی, دمای آب بندی حرارتی,طول کیسه و غیره را تنظیم کند. همچنین مقدار بسته بندی را می توان از صفحه نمایش صفحه به دست آورد. چندین موتور مدار های مختلف را به طور جداگانه کنترل می کنند و به طور پایدار و با نویز کم کار می کنند. سبک کیسه های بسته بندی عبارتند از مهر و موم پشتی,مهر و موم 3 طرفه، مهر و موم 4 طرف, مهر و موم کیسه های هرمی. سبک آب بندی بستگی به دستگاه های آب بندی و برش دارد. شما می توانید این دستگاه را با بهترین کیفیت از شرکت پیروز پک خریداری کنید.

چه فناوری هایی مورد استفاده در دستگاه های بسته بندی

فناوری بسته بندی مواد غذایی با پیشرفت علم و فناوری,تقاضای بازار و ظهور مداوم مواد بسته بندی جدید به تدریج شکل گرفته و توسعه می یابد. فن آوری های بسته بندی که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: بسته بندی ضد رطوبت,خلاء, تورم, انقباض, اتمسفر اصلاح شده, بسته بندی کنسرو شده و آسپتیک. فناوری بسته بندی مواد غذایی باید 3 مشکل اصلی در بسته بندی مواد غذایی را حل کند:

  • با توجه به نوع محصول و نیاز تجارت, ابتدا شرایط مناسبی را برای بسته بندی مواد غذایی انتخاب کنید تا مدت زمان نگهداری مواد غذایی افزایش یابد.
  • مواد بسته بندی مناسب را انتخاب کنید تا مواد غذایی پس از خروج از دستگاه های بسته بندی در برابر گردش مالی حمل و نقل, نگهداری، توزیع و خرده فروشی مقاومت کنند.
  • مواد بسته بندی و روش های فرآیند مورد استفاده می تواند از نظر اقتصادی برای شرکت سودمند باشد. شما هم وطن عزیز می توانید این محصول را با قیمت بسیار مطلوب از شرکت پیروز پک خرید کنید.

همچنین انواع فناوری های استفاده شده در دستگاه های بسته بندی پیروز پک سپاهان به شرح زیر است.

 بسته بندی

پس از اینکه فویل پلاستیکی محصول بسته بندی شده گرم و منقبض شد, فویل به سطح غذا نزدیک می شود و به طوری که غذای برش خورده یا شل را می توان به صورت جمع شده بسته بندی کرد. این فناوری محصول را برای حمل و نقل و فروش راحت می کند.

 وکیوم

بسته بندی تحت شرایط درجه خلاء 97-100 کیلو پاسکال در واقع یک بسته بندی رفع فشار است. این فناوری عمدتا برای حذف اکسیژن، کاهش یا جلوگیری از اکسیداسیون چربی است و می تواند از تولید مثل کپک و سایر میکروارگانیسم های هوازی جلوگیری کند.

 آسپتیک

تکیه بر استریلیزاسیون حرارتی برای دستیابی به هدف نگهداری طولانی مدت مواد غذایی در شرایط مهر و موم شده. غذا و ظرف قبل از بسته بندی در یک اتاق استریل به طور جداگانه استریل و خنک می شوند. مشاوران حرفه ای شرکت پیروز پک شما را در رابطه با دستگاه های بسته بندی راهنمایی می کنند.

ضد رطوبت

برای غذاهای کم رطوبت که خشک شده اند، هدف این است که غذا از جذب بخار آب از محیط اطراف جلوگیری کند و باعث فساد شود.

باد

ابتدا از یک پمپ خلاء برای تخلیه هوای ظرف استفاده کنید, سپس گاز را وارد کرده و بلا فاصله آن را آب بندی کنید. پس از پر شدن ظرف با گاز بی اثر می توان به درستی از اکسید شدن گریس جلوگیری کرد و برای ظروف فلزی چون فشار داخل و خارج مخزن برابر است مشکل ریزش مخزن پیش نخواهد آمد.

انواع دستگاه های بسته بندی

انواع دستگاه های بسته بندی | پیروزپک سپاهان

انواع دستگاه پیروز پک سپاهان  به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. در اینجا لیستی از 10 نوع ماشین بسته بندی که ممکن است در خط تولید خود به آن نیاز داشته باشید آورده شده است. همچنین شما می توانید این دستگاه را با کیفیت بسیار مطلوب از شرکت پیروز پک خریداری کنید.

 کربناتورها و پاستوریزه ها

کربناترها نوشیدنی ها را با دی اکسید کربن تزریق می کنند تا بافتی حباب دار داشته باشند، در حالی که پاستوریزه ها و سایر موجودات فاسد را از بین می برند. برخی از پاستوریزه ها، از جمله برخی از ماشین های بسته بندی ارائه شده می توانند نشاسته و شیرین کننده را به غیر از محصولات لبنی فرآوری کنند.

ماشین آلات پرکن و بطری

دستگاه های پرکن غلات, مایعات و سایر محصولات را در ظروف از پیش ساخته شده می ریزند. در همین حال، ماشین‌های بطری معمولاً برای نوشیدنی‌ های خاص طراحی می‌شوند. دقت برای این ماشین‌ ها مهم است,زیرا باید هزاران ظروف را تا حد مشخصی به طور مداوم پر کنند. آنها اغلب با ماشین های بازرسی سطح پر برای کنترل کیفیت همراه هستند. شما میتوانید این نوع دستگاه های بسته بندی از شرکت پیروز پک خریداری کنید.

 دستگاه های استریلیزاسیون

دستگاه های استریلیزاسیون از عوامل قابل انتقال مانند باکتری ها, ویروس ها و هاگ ها خلاص می شوند تا از آلوده شدن محصولات مصرفی جلوگیری کنند. این تضمین می کند که محصولات به آرامی وارد بازار می شوند و خطری برای مصرف کنندگان ایجاد نمی کنند.

 ماشین آلات آب بندی حرارتی

محصولات اغلب باید در برابر دستکاری یا آلودگی محافظت شوند، به ویژه در برنامه های غذایی یا دارویی, از این رو نیاز به مهر و موم وجود دارد. ماشین های آب بندی حرارتی فیلم یا چسب پلاستیکی را با هم ذوب می کنند تا بسته بندی را ببندند. بعلاوه,برخی از سیلرها قابلیت بسته بندی انقباضی نیز دارند و هوای بسته را قبل از آب بندی با جاروبرقی خارج می کنند تا از چسبندگی محکم اطمینان حاصل شود. شما می توانید با کیفیت ترین دستگاه های بسته بندی را از شرکت پیروز پک خریداری کنید.

کیس بسته بندی

بسته ‌بندی دستی جدا از زمان‌بر بودن, می‌تواند منجر به فشارهای مکرر و آسیب‌های دیگر در کارکنان خط مونتاژ شود. با کمک یک دستگاه بسته‌بندی کیس, شرکت‌ها می‌توانند کارمندان خود را بر روی کارهای سنگین‌ تر با مهارت متمرکز کنند و در عین حال فرآیند بسته‌بندی را تسریع کنند. برخی از بسته بندی های کیس می توانند تا 50 برداشت در دقیقه بروند.

 دستگاه بسته بندی پیروز پک سپاهان

در این مقاله ما به بررسی فناوری های استفاده شده در دستگاه های بسته بندی پرداختیم. شما هم وطن عزیز می توانید دستگاه  را با قیمت مناسب و کیفیت بسیرا مطلوب از شرکت پیروز پک خریداری کنی. شایان ذکر است که شرکت پیروز پک دارای مشاوران و مهندسان خبره ای است که شما را در امر خرید و استفاده از این دستگاه یاری می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید دستگاه بسته بندی  پیروزپک سپاهان  با شماره 03135315552 03135310314 تماس حاصل فرمایید.

0
کــارمـا :
780
---
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
moarefi