ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

قالب وودمارت سازگاری با افزونه های کاربردی

2 سال پیش - خواندن 5 دقیقه

به همین دلیل بررسی سازگاری قالب مورد نظر با افزونه های کاربردی، امر بسیار مهمی است. به همین دلیل افرادی که قصد خرید این پوسته را دارند، می توانند از تجربیات کاربرانی که پیش تر این قالب را تهیه نموده اند به شکل مناسبی استفاده کرده و با مزیت ها یا معایب احتمالی این قالب از دید کاربران بیشتر آشنا شوند. به همین دلیل قالب وودمارت به خوبی به بخش فوتر خود اهمیت داده است. قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس جزء آن دسته از قالب هایی است که از این تکنولوژی به خوبی پشتیبانی می کند و شما می توانید با خرید قالب woodmart تجربه سرعت لود بالا وب سایت را داشته باشید. اگر بعد از مطالعه اطلاعات ارائه شده در این قالب تصمیم گرفتید که قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس را برای وب سایت خود تهیه نمایید، زمان آن می رسد که فروشنده مناسب خود را انتخاب نمایید.

چون قالب وودمارت کاملا سازگار با المنتور بوده و می توانید با امکانات المنتور یک سایت با امکانات بی نهایت را بالا بیاورید. قالب وودمارت کاملا با افزونه WPML سازگار است و شما می توانید در صورت نیاز سایت خود را به راحتی به صورت چند زبانه طراحی کنید. یکسری امکانات در سایت های فروشگاهی منحصر به فرد است، که قالب مورد استفاده در این حوزه بهتر است این امکانات را دارا باشد. در نظر داشته باشید که فروشگاه های اینترنتی عنوان شده تنها با توجه به حوزه فعالیت خود انتخاب شده اند و معرفی آنها به معنای تایید عملکردشان از سمت میزبان فا نیست.

ژاکت: مجموعه ژاکت از سال 1393 وارد حوزه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ شده و همواره تلاش نموده است تا به یک مرجع در زمینه وردپرس تبدیل شود. لرن دی ال: این وب سایت در واقع یک رسانه تولید محتوای آموزشی آنلاین است که فعالیت خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ را از سال 1396 آغاز نمود. بدین ترتیب آنها دیگر نیازی ندارند که فرم ثبت نامی را تکمیل کنند و تنها با کلیک روی لینک شبکه اجتماعی خود به راحتی در وب سایت مقصد ثبت نام کرده و وارد آن می شوند. قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس جزء آن دسته از قالب هایی است که در زمینه سازگاری با افزونه های اصلی وردپرس مثل فروشگاه ساز ووکامرس، صفحه ساز المنتور و…

هدف اصلی این تیم ارائه خدمات وردپرسی و کمک به کاربران اینترنتی در زمینه طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. قالب WoodMart یک قالب وردپرس حرفه ای برای راه اندازی فروشگاه های اینترنتی بر اساس ووکامرس است که دارای چندین دمو مختلف از جمله دموهایی دقیقا مشابه سایت دیجیکالا می باشد. بعد از انتخاب دمو از این طریق تمامی صفحات و بخش های وب سایت آماده ای که می خواهید روی وب سایت شما نصب می شود. کاربر این امکان را دارد که یکی از وب سایت های آماده این قالب را تهیه و شخصی سازی کند. همچنین می توانید از 55 دمو آماده سازنده استفاده کنید و با یک کلیک هر کدام را نصب کنید.

بنابراین بدون نیاز به صرف زمان و هزینه اضافی، شما همین حالا با دانلود این قالب از بیست اسکریپت میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را با استفاده از آن را بیاندازید و مشغول بهره گیری از امکانات آن شوید. امکان چند فروشندگی در وب سایت یکی از قابلیت های بسیار مهمی که یک فروشگاه اینترنتی می تواند داشته باشد. در ادامه در صورتی که کاربری تمایل داشته باشد قابلیت جانبی بیشتری را به وب سایت خود اضافه کند، نیاز دارد که از افزونه های طراحی شده و موجود در مخزن وردپرس استفاده نماید. 1. اولین اقدامی که باید در راستای نصب قالب وودمارت داشته باشید، ورود به پیشخوان وردپرس وب سایت از طریق وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان است.

شما می توانید از امکانات مختلف این وب سایت مثل فروش قالب با افزونه وردپرس بهره ببرید. با توجه به آمار ارائه شده در فروشگاه themeforest قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس در حال حاضر با بیش از 22000 فروش جزء قالب های پر فروش بشمار می رود. انواع قالب های وردپرسی و افزونه های مختلف در این وب سایت به فروش رسانده می شود. اگر مخاطبان شما ایرانیان است این قالب می تواند بسیار مناسب باشد چرا که ظاهری ایرانی پسند دارد و با انعطاف پذیری های گسترده ای که دارد می توانید تغییرات زیادی را برای شخصی سازی سایت خودتان انجام دهید تا توجه مشتریان شما را جلب کند. قالب WoodMart همراه با دموهای زیادی در زمینه های مختلف مانند فروشگاه مد و لباس، فروشگاه های ورزشی، جواهرات، عتیقه جات و…

قالب WoodMart که توسط تیم قدرتمند همراه یار کاملا بومی سازی و راستچین شده، یک قالب فروشگاهی بهینه سازی شده برای ایجاد هر نوع فروشگاهی است که رابطه فوق العاده سریع را برای کاربران به ارمغان می آورد. همان طور که مشاهده می کنید تمامی بخش ها به شکلی کاملا تمیز و شیک چیده شده و محصولات هم به بهترین شکل نمایش داده می شوند. بروزرسانی : قالب فروشگاهی وودمارت به صورت مستمر بروزرسانی های را خواهد داشت،که شما می توانید نسخه های جدید را هم از سایت ما دریافت کنید.ضمن اینکه در هر بروزرسانی شما میتوانید یک قالب کامل و بهینه تر داشته باشید. شما می توانید قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس را از این وب سایت خریداری نمایید. پنل تنظیمات قدرتمند قالب وودمارت به شما اجازه می دهد به تغییر طیف وسیعی از تنظیمات قالب فقط با یک کلیک بپردازید ، برای این مورد شما نیاز به هیچ تجربه و دانشی از برنامه نویسی ندارید همچنین به پلاگین های متعدد و مختلف هم نیازی ندارید.

اگر هم نمیتوانید بسته نصب رو نصب کنید میتوانید از آموزش نصب بسته نصبی آسان قالب وردپرس هم کمک بگیرید تا نصبی بدون نقص داشته باشید. و در پایان اگه مشکلم حل نشد اگه قالب رو یه طور کامل از هاست حذف کنم و مجددا آپلود کنم مشکلم حل میشه؟ همان طور که مشاهده می کنید المنت های متفاوت و زیادی را در اختیار دارید و می توانید آن ها را تنها یا یک کشیدن و رها کردن در جای موردنظرتان در سایت تان نمایش دهید. به طور معمول وب سایت های وردپرسی بعد از نصب قالب می توانند تا حد مشخصی امکانات و قابلیت هایی داشته باشند. این قالب از افزونه ی صفحه ساز وردپرس wpbakery page builder پشتیبانی می کند و شما با استفاده از این افزونه می توانید صفحات زیبایی را در سایت خود طراحی کنید،ضمن اینکه بخش های مختلفی از این قالب از تکنولوژی AJAX پشتیبانی می کند که این موضوع در بخش جستجو زنده محصولات قابل درک است.

https://wpbaran.ir/woodmart/
https://woodmart.xtemos.com/

0
کــارمـا :
53
آموزش رایگان وردپرس و طراحی سایت با وردپرس بدون کدنویسی
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
webdesign