قهوه اصیل ترک

8 ماه پیش - خواندن 2 دقیقه

یک فنجان قهوه غنی و تیره که با لایه ای مخملی از فوم ضخیم تزئین شده است را تصور کنید و شما را به کاوش در انتهای فنجان دعوت می کند. قهوه ترک به دلیل طعم قوی، عطر عمیق و آیین آماده سازی بی نظیری که همراه آن است، مشهور است. هر جرعه رقصی از طعم ها، آبشاری از شکلات، میوه های تیره، آجیل غنی و به دنبال آن نت های تلخ و شیرین است که دهان را می پوشاند و روی کام باقی می ماند.

دم کردن قهوه ترک یک آیین هنرمندانه است که فراتر از تولید صرف یک نوشیدنی است - این یک کار عاشقانه است.می توانید این قهوه فوق العاده را به صورت خرید عمده قهوه ترک تهیه کنید چون بی شک عاشق اون خواهید شد.

در میان خیابان های شلوغ استانبول، زیر سایه آرام درختان باستانی، و در گوشه های صمیمی قهوه خانه های سنتی ترکیه، آیینی با قدمت چند صد ساله آشکار می شود - اکسیر معطری که زمان و میراث را پل می کند. به دنیای مسحور کننده قهوه ترک خوش آمدید. غرق در تاریخ و مملو از طعم، این قهوه غنی و پر بدن فقط یک نوشیدنی نیست. این یک سفر حسی است که جوهر فرهنگ ترک را در بر می گیرد و در عین حال به بقایای - و یادآوری - میراث امپراتوری عثمانی بسیار فراتر از خود ترکیه خدمت می کند.

قهوه اصیل ترکی یا همان "Türk Kahvesi" که در زبان محلی شناخته می شود، چیزی بیش از یک قهوه است. این یک پدیده فرهنگی است که امتحان خود را پس داده است. قهوه ترک که قدمت آن به دوران اوج امپراتوری عثمانی برمی گردد، جایگاهی ارزشمند در قلب کسانی دارد که قرن ها در اعماق آن لذت می برند. این آبجو باستانی شاهد ورق زدن صفحات تاریخ بوده است و در سکوت شاهد مکالمات مخفیانه، مذاکرات دیپلماتیک و داستان های خنده دار است که در حضور خود چرخیده است.

تاریخچه قهوه ترک 

امپراتوری عثمانی در اوج خود از الجزایر تا خلیج فارس و از بوداپست تا ماساوا در سواحل اریتره امتداد داشت. تصادفاً، یا نه، تقریباً در هر جایی که امپراتوری عثمانی برای مدت طولانی خود را مستقر کرده بود، اکنون «قهوه ترکی» همنام خود را مصرف می کند، به ویژه در یونان، بوسنی و ارمنستان.


0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
seozipan2003