ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

قیمت فیلتر شنی

1 سال پیش - خواندن 3 دقیقه

قیمت فیلتر شنی بیایید در مورد اینکه چه کاری انجام می دهد و چرا برای استخر بسیار مهم است صحبت کنیم فیلتر دستگاهی است که در شبکه لوله استخر نصب می شود.
با عبور آب از لوله ها، از فیلتر عبور می کند، کثیفی و زباله در داخل فیلتر استخر باقی می ماند، این آب تمیز و تصفیه می شود و آب تمیز از طریق لوله خروجی به داخل استخر رها می شود.

تا زمانی که فیلتر استخر و سیستم فیلتراسیون روشن است، آب در گردش از فیلتر عبور کرده و تصفیه می شود.

بسته به نوع فیلتر و میزان استفاده از استخر، فیلترهای استخر 6 تا 12 ساعت در روز کار می کنند. فیلتر شنی یکی از قدیمی ترین و ارزان ترین فیلترهایی است که می توانید خریداری کنید. فیلتر شنی دارای مخزنی است که بسته به اندازه مخزن مقدار مشخصی ماسه یا کوارتز وارد می کند، مخزن فیلتر تا 75 درصد با ماسه پر می شود و تا 25 درصد از فضای مخزن خالی می ماند. .
آب وارد مخزن فیلتر شنی در بالای فیلتر می شود و زمانی که مخزن پر از آب است، آب از ماسه عبور می کند و ناخالصی هایی تا 50 میکرون در ماسه محبوس می شود و آب تصفیه شده از فیلتر عبور می کند. و به استخر برگشت. این کثیفی و زباله تا زمان شستشوی فیلتر در مخزن فیلتر شنی باقی می ماند. شستشوی معکوس فیلتر زمانی اتفاق می افتد که فشار سنج فیلتر فشاری غیر از فشار معمولی داشته باشد یا زمانی که آب برگشتی به فیلتر کدر باشد.
یک فیلتر شنی معمولاً دارای یک شیر چند پورت است که بین سه تا شش عملکرد را برای فیلتر امکان پذیر می کند. در طول عملیات فیلتر معمولی، شیر روی حالت فیلتر تنظیم می شود.

همچنین برای شستشوی معکوس، حالت شستشوی معکوس وجود دارد که صاحب استخر با نگه داشتن فیلتر در این حالت، تمامی کثیفی ها و زباله ها را از بستر فیلتر شنی پاک می کند.

کاری که اساسا انجام می دهد معکوس کردن جریان آب از پایین به بالا از طریق فیلتر است که تمام زباله های جمع آوری شده توسط فیلتر را به لوله تخلیه حمل می کند.
بسته به طول فصل شنا و نحوه نگهداری از استخر، ماسه داخل فیلتر شنی معمولاً هر سه تا پنج سال یکبار تعویض می شود. با عبور آب از روی ماسه، ذرات ماسه گرد می شوند که این کار باید انجام شود زیرا فیلتراسیون به خوبی پیش نمی رود.
دانستن انواع فیلترهای استخر و بررسی مزایا و معایب هر کدام می تواند تاثیر زیادی در انتخاب شما داشته باشد، بنابراین می توانید بفهمید کدام فیلتر برای استخر شما بهترین است. اکثر شرکت های تولید کننده تجهیزات استخر به شما این امکان را می دهند که فیلتر مناسب برای استخر خود را انتخاب کنید و نکات و توصیه هایی را در طول مسیر ارائه دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
شرکت آب پاک سازان  (www.ighadaksaz.ir) وارد کننده تجهیزات استخر، سونا و جکوزی، یکی از بهترین شرکت ها در صنعت استخر، سونا و جکوزی است که با کادری مجرب و حرفه ای بهترین مشاوره و راهنمای خرید را ارائه می دهد. به شما آسان و ایمن ارائه می دهد. اما در نهایت، تصمیم گیری برای استفاده از فیلتر بستگی به آنچه می خواهید و اولویت بندی در هنگام انتخاب فیلتر استخر دارد. 


0
کــارمـا :
67
آب پاک سازان ؛ با دو دهه فعالیت دانش بنیان در حوزه صنایع آب است که در زمینه فروش آنلاین و حضوری دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی فعالیت می‌کند.
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
water-purifier