ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

مبل شویی ارزان

2 سال پیش - خواندن 5 دقیقه

خدمات شستشوی مبل چیست؟

مبل شویی ، کوسن ، پشتی سنتی و هر حجمی که دارای سطح پارچه باشد
 در حوزه خدمات شستشوی مبل قرار می گیرد. اگر مبلمان کلاسیک یا مدرنی دارید
 ، می توانید از مبل خشک کن در خانه برای تمیز کردن روتختی استفاده کنید.
تمام قسمتهای قابل جدا شدن مبل ، نشیمن قابل جدا شدن ،
پشتی هایی که از مبل جدا می شوند ، همگی با سرویس شستشوی مبل
تمیز می شوند. سرویس مبل شویی فقط یک سرویس فصلی و پایان سال نیست

مبل شویی در منزل

مبل شویی یک حرفه تخصصی است و نباید توسط افراد کم تجربه انجام شود. برای حفظ کیفیت مبل ها و آسیب نرساندن به پارچه روتختی و اسفنج ها از سرویس خشکشویی مبل در محل استفاده کنید. خدمات شستشو و خشکشویی مبلمان به مبلمان گران قیمت و لوکس شما آسیب نمی رساند ، اما تمام آلودگی های مبل را از بین می برد. شرکت های زیادی در زمینه لباسشویی مبلمان فعالیت می کنند. افراد باتجربه و آموزش دیده نحوه شستن مبل های با ارزش شما را می دانند. با این حال ، برخی از افراد برای کاهش هزینه ها از روش های سنتی استفاده می کنند که به شدت به مبل راحتی آسیب می رساند.

شستن مبل با دستگاه

همچنین می توانید از شامپو فرش برای از بین بردن لکه های قهوه و چای تازه استفاده کنید. برخی از اسپری های تمیز کننده مخصوص نیز برای مبلمان به فروش می رسند که خاک سطحی را به خوبی تمیز می کنند. اما پاک کردن کامل خاک و از بین بردن لکه های قدیمی روی مبل آسان نیست. هیچ یک از روش های شستشوی در خانه مانند روز اول نمی تواند مبل ها را تمیز کند. شستن مبل و شستن مبل با دستگاه روشی ایمن برای تمیز کردن مبلمان است که به رنگ پارچه مبلمان آسیب نمی رساند. دستگاه مبل شویی مخصوص شستشوی مبلمان طراحی شده و از سیستم شستشوی ویژه ای برخوردار است.

نحوه کار دستگاه مبل شویی

دستگاه مبل شویی صنعتی با دو مخزن برای آب تمیز و کثیف ، نازل ، کف ساز ، شیلنگ و موتور مکش ، اساس دستگاه مبل نمکی را تشکیل می دهد. شستشوی مبل با دستگاه بسیار ساده است. نحوه کار دستگاه مبل نمکی بدین صورت است که آب شوینده و کف توسط قسمت نازل دستگاه روی سطح پاشیده می شود. سری برس همان شستشو و نظافت را انجام می دهد. برای شستشوی مبل چیزی شبیه کف اصلاح استفاده می شود که همه آلودگی ها را جذب می کند. پس از آن ، همیار سطح سری را با سری مخصوص دستگاه مبل تمیز کرده و تمام قسمت های بالایی ، پشتی و کناری مبل ها را به خوبی تمیز می کند.

سپس آب آلوده از مبل ها به محفظه مخصوصی هدایت می شود. در نهایت آب کثیف به فاضلاب تخلیه می شود. قدرت مکش دستگاه به قدری زیاد است که مبلمان تقریباً خشک تحویل داده می شود. کل عمل کمتر از 2 ساعت طول می کشد. نیازی به جابجایی مبل ها نیست و در هنگام شستشو آب و خاک روی زمین نمی ریزد. اما توصیه می شود فرش زیر مبل ها را کمی بردارید.

نکات شستشوی مبل در محل

گرد و غبار بیشترین آسیب را به الیاف مبل وارد می کند و باعث پوسیدگی و از بین رفتن الیاف مبل می شود. جارو زدن منظم مبل ها با جاروبرقی از نفوذ گرد و غبار به داخل پارچه جلوگیری می کند. اگر مدتی در خانه نیستید ، روی مبل ها را با پارچه ای بزرگ بپوشانید. روکش مبل انواع مختلفی برای این منظور وجود دارد که می توانید متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. اگر در خانه هستید ، گرد و غبار مبل ها را با جارو برقی تمیز کنید. گرد و غبار قبل از شستن مبل و شستن مبل در خانه ضروری است و باعث افزایش کیفیت کار شستشو می شود. با یک نازل مخصوص می توانید درزهای کنار دستگیره ها و قسمت های مختلف مبلمان را گردگیری کنید.

لکه ها را روی مبل بشویید

لکه های جوهر روی مبل ها ، لکه های خشک شده خون ، لکه های قهوه روی مبلمان ، لکه های چربی ، لکه های رنگ روی مبل ها و سایر لکه های مرطوب و خشک به سختی از سطح مبل پاک می شوند. استفاده از برس های مفتولی و لکه های محکم نیز می تواند پارچه مبلی را کاملا از بین ببرد. از دستگاه مبل شویی برای شستشوی مبلمان استفاده می شود. این دستگاه بدون نیاز به جابجایی و پاک سازی کامل لکه ها می تواند انواع آلودگی های سطح مبل را تمیز کند.

مبل شویی و خشک کردن آنها

از موتور مکش برای خشک کردن و از بین بردن کف پاشیده شده روی سطح مبل استفاده می شود. تمام آلودگی ها همراه با آب و کف با دستگاه مکیده می شوند و به مخزن مخصوصی که برای دستگاه کثیف مبل نصب شده است منتقل می شوند.

روش صحیح شستشو و خشک شدن مبل به مهارت کارگر مبل شویی بستگی دارد. این دستگاه می تواند مقدار زیادی از آب و رطوبت مبل ها را با موتور مکش از بین ببرد و مبلمان تقریبا خشک تحویل داده می شود.

مراقبت از مبل ها بعد از شستشوی مبل

مبل با شوینده مناسب پارچه مبلمان شسته می شود و پس از شستشوی مبل ، رطوبت مبل با جاروبرقی کاملاً پاک می شود. در واقع شما بعد از شستن مبل در خانه نیازی به مراقبت ویژه ندارید و می توانید برای مدت کوتاهی از مبل ها استفاده کنید.

بهتر است چند ساعت از نشستن روی مبل ها خودداری کنید تا اسفنج مبل کاملا خشک شود. به عنوان مثال ، اگر بعد از ظهر مبل ها را می شوید ، بهتر است شب روی مبل ننشینید و تا فردا صبح صبر کنید.

مبل شویی خدمات مبلمان تمیز کردن مبلمان مبلشویی ارزان مبلشویی در تهران

0
کــارمـا :
30
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
nojomast