ارزانترین فالوور،لایک و بازدید اینستاگرام و تلگرام در کل کشور را خریداری کنید (حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خدمات شبکه‌اجتماعی کشور) کلیک کنید

محبوبترین و ترند ترین سبک های دکوراسیون در 2023

1 سال پیش - خواندن 2 دقیقه

ترند‌های دکوراسیون همیشه در حال تغییر هستند و روزانه تغییر میکنند. در سال 2023 این موارد بسیار محبوب بوده اند.

رنگ های شاد و جذاب

در سال 2023 استفاده از رنگ ها بسیار محبوب بوده است و افراد از رنگ هایی مانند مرجانی، آبی روشن، زرد روشن و… در دکوراسیون خانه خود به ویژه اکسسوری ها استفاده نموده اند. البته ترند های دکوراسیون با توجه به منطقه زندگی افراد و شرایط آب و هوایی متفاوت است.

طراحی مینیمالیستی

سبک طراحی مینیمال در امسال خیلی محبوب بود و استقبال زیادی از آن شد. خلوت بودن این طراحی مناسب برای همه فضا ها بودن، از جمله ویژگی هایی است که افراد را به این سبک جذب کرده است. جزییات کمتر آرامش را به همراه دارد که در این سبک به خوبی مشهود است.

استفاده از مواد طبیعی 

هر چه به سمت آِنده پیش میرویم استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک محبوب تر میشود. در سال 2023 موج هایی برای استفاده از محصولات ساخته شده از مواد طبیعی مانند چوب و فلز خیلی مورد استقبال قرار گرفت. همچنین محصولات قابل بازیافت و دوست دار محیط زیست نیز بسیار ترند شده است.

اینترنت اشیا

ما شاهد معرفی وسایل و تجهیزات در خانه های هوشمند بوده ایم که خبر از استفاده روز از افزون اینترنت اشیا در جای جای زندگی روزمره می دهد. این ترند هم در سال 2023 مورد استقبال دوستداران تکنولوژی بوده است. 

برخی از ترند ها که در سال‌های اخیر در دکوراسیون پرطرفدار بوده است:

سبک مدرن: 

طراحی مدرن همچنان در معماری و دکوراسیون محبوب است. این سبک معمولاً با استفاده از خطوط ساده، جلوه‌های فلزی و استفاده از رنگ‌های نئونی و طیف گسترده از سفید و مشکی شناخته می‌شود.

سبک اسکاندیناویی: 

سبک اسکاندیناویی همچنان در دکوراسیون داخلی مورد علاقه‌ی بسیاری از افراد است. این سبک با استفاده از رنگ‌های نیمه تیره، مصنوعات چوبی، و اولویت دادن به سادگی و عملکرد معروف است.

سبک منازل کوچک (Tiny Homes): 

افرادی که به سبک زندگی ساده‌تر علاقه دارند، به دنبال ساخت منازل کوچک و کم‌جا می‌گردند. این نوع منازل معمولاً با استفاده از فضاهای چندمنظوره و مصنوعات کم حجم طراحی می‌شوند.

سبک پست مدرن یا رترو: 

برخی از افراد به سبک‌های دهه‌های 60 و 70 بازگشت کرده‌اند. از رنگ‌های روشن و ترکیبات پارچه‌های رنگارنگ تا مبلمان با طراحی‌های رترو، این سبک در دکوراسیون مدرن پرطرفدار است.

منبع 

0
کــارمـا :
44
www.gaminodena.com
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
10081334206