مرکز ساندویچ پانل ایران

1 سال پیش - خواندن 1 دقیقه

مرکز پانل به عنوان مرجع انواع ساندویچ پانل مصالح ساختمانی مدرن پیش ساخته در ایران فعالیت دارد. در ادامه این محتوا با ما همراه باشید تا به بررسی این مصالح مدرن ساختمانی بپردازیم.

مرکز پانل مرجع اصلی فروش انواع برند و مدل ساندویچ پانل در ایران است. ساندویچ پانل ها مصالح مدرن ساختمانی هستند که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارند.

ساندویچ پانل دیواری

از این نوع ساندویچ پانل معمولا در ساخت دیوار و ساخت سوله های پیش ساخته کانکس و سازه های پیش ساخته استفاده می‌شود که در سریع ترین زمان ممکن سازه شما را برپا خواهد کرد.

ساندویچ پانل سقفی

از این نوع پانل برای سقف انواع سازه، ساختمان و سوله استفاده می‌شود سطح شیروانی و شیب دار پانل دیواری سبب شده است تا در مناطقی که بارندگی بسیاری وجود دارد به عنوان یک عایق خوب و ایزوله مانند ایزوگام عمل کند.

در شمال ایران معمولاً از ساندویچ پانل های سقفی استفاده می‌شود.

قیمت ساندویچ پانل

برحسب مترمربع ساندویچ پانل قیمت گذاری می‌شود متریال سازنده در ساندویچ پانل دو مورد است 1- فوم عایق 2- ورق محافظ

فوم عایق خواص عایق بودن پانل را با خود به همراه دارد و سبب می‌شود سازه مقاومت به خصوصی داشته باشد، ورق محافظ که عمدتاً از جنس آلوزینک و گالوانیزه است برای حافظت از فوم یا هسته پانل استفاده می‌شود.

قیمت ساندویچ پانل به صورت لحظه ای و روزانه است به همین دلیل قیمت این مصالح مدرن ساختمانی را نمی‌توانیم به صورت مشخص در وبگاه قرار داد.

برای استعلام قیمت روز ساندویچ پنل می‌توانید با مشاورین بزرگ ترین مرکز فروش ساندویچ پانل ایران در ارتباط باشید.


0
کــارمـا :
30
مرکز ساندویچ پانل ایران فروش انواع ساندویچ پانل دیواری ، سقفی ساندویچ پانل شرکتی تونیکس ، ماموت، کبیر، مهران، نبوغ و...
بفرست

مشاهده نظرات بیشتر...
panelmarkaz